تشک بادی روی آب طرح جدید

115535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح جدید از سری جدید ترین محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است . این محصول دارای رویه ای مواج بوده که بدن را در حین استراحت و تفریح در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی خواهد شد . همچنین این نوع طراحی مانع از لیز خوردن فرد به درون آب خواهد شد. همچنین بند های بادی این محصول قابل استفاده به عنوان دستگیره بوده و تعادل شما را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد . بدنه این تشک بادی از وینیل رنگی درنظر گرفته شده است که بسیار مقاوم بوده و در عین حال از نرمی ، راحتی و انعطاف قابل قبولی برخوردار می باشد . قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه تهیه شده است که مقاومت و طول عمر محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده و مانع از آسیب پذیری زودهنگام محصول شده است . این تشک بادی قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام بوده و با توجه به وزن 500 گرمی آن به راحتی قابل حمل می باشد و می توان با تخلیه نمودن هوای داخل تشک ، آن را در ابعاد کوچک جمع و در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار داد. با توجه به جنس و کیفیت بدنه ، این محصول قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان بسیار مناسب می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

تشک بادی روی آب دمپایی یکی از محصولات بسیار جالب و پر طرفدار برای آن دسته از افرادی است که به دنبال محصولات بادی خاص و فانتزی هستند . این محصول علاوه بر اینکه شبیه شبیه به یک دمپایی لای انگشتی طراحی شده است ، ولی سطح آن صاف و شبیه به تشک طراحی گردیده تا بتوانید به آسانی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . این تشک بادی روی آب در زمان راه اندازی ابعاد بزرگی دارد ، ولی اگر آن را بسته بندی کنید ، با حجم بسیار کمی مواجه خواهید شد که حمل و نقل آسانی داشته و می توانید به آسانی آن را برداشته و با خود به سفر ببرید . بند هایی که برای این تشک بادی روی آب طرح دمپایی استفاده شده است ، می تواند به عنوان دستگیره برای شما عمل کند تا با گرفتن آن بتوانید به خوبی تعادل خود را در زمان هایی که آب مواج شده است ، حفظ کنید . 

این محصول تک رنگ طراحی شده است و شما می توانید این محصول را با بدنه آبی و بند های قرمز انتخاب و خریداری کنید . حتی مواج بودن سطح تشک بادی روی آب نیز آن را شبیه به یک دمپایی جالب کرده است ، اما باید توجه داشته باشید که هدف دیگری پشت این قضیه بوده و شرکت تولید کننده برای اینکه سطح تشک نرم و راحت تر شود و لغزندگی آن را به حداقل برساند ، این طراحی را برای تشک بادی روی آب طرح جدید پیاده کرده است . این محصولات بادی بسیار سریع راه اندازی می شوند و شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی کردن تشک بادی روی آب نیز استفاده کنید . این پمپ ها از فروشگاه اینتکس قابل خرید هستند .  

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 95 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن  500 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح جدید یکی از زیبا ترین تشک های بادی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طرح و رنگی زیبا توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . این محصول از مقاومت و در عین حال نرمی قابل قبولی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای تفریح و استراحت بر روی اب های آرام می باشد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

 

همانطور که می دانید اولین نکته ای که در حین خریداری محصولات تفریحی نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید ، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول موردنظر می باشد . این امر علاوه بر تاثیر گذاری بر روی شکل ظاهری ، بر نوع کارایی محصول مورد نظر نیز موثر خواهد بود . به همین منظور شرکت اینتکس این تشک بادی را با طراحی نو و خاص ارائه نموده تا بیش از پیش رضایت مشتریان را جلب نماید . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول شبیه به یک جدید طراحی شده که دارای دو بند می باشد که با استفاده از آن می توانید تعادل خود را حفظ نموده و نیز به منظور جابه جایی محصول نیز کاربرد خواهد داشت. سطح آن نیز به صورت مواج درنظر گرفته شده است که در حین استفاده بدن را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و در استفاده های طولانی مدت مانع از خستگی خواهد شد . همچنین این نوع طراحی مانع از لیز خوردن ناگهانی شما به درون آب خواهد شد . برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نموده و در استخر ها و بر روی آب های آرام آن را مورد استفاده قرار دهید .

 

جنس بدنه

 

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات بادی که می بایست به آن توجه نمود ، جنس بدنه و کیفیت محصول می باشد . زیرا محصولی با کیفیت مطلوب را می توان مدت های طولانی در اختیار داشت و از آن استفاده نمود . بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت و استحکام قابل قبولی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال از نرمی و انعطاف مناسبی برخوردار می باشد . همچنین به منظور افزایش طول عمر این تشک بادی ف قسمت زیرین آن از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است تا در حین قرار گرفتن بر روی سطح زمین دچار آسیب دیدگی نشود .

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر مواردی که در حین بررسی محصولات تفریحی می بایت به آن توجه نمود ، می توان به ابعاد و وزن مناسب محصول اشاره نمود . این تشک بادی با دارا بودن طولی معادل 188 سانتی متر و عرض 95 سانتی متر از فضای مناسبی به منظور استفاده بزرگسالان برخوردار می باشد . همچنین قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام بوده و با توجه به دارا بودن وزنی معادل 500 گرم به سادگی قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز می باشد . این تشک بادی قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد .

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از مقاومت قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود.اما کیفیت خود محصول به تنهایی کافی نبوده و نحوه مراقبت و استفاده ما نیز به منظور افزایش طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت . به همین منظور می بایست از برخورد اشیای نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن این تشک بادی در برابر حرارت بالا بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تامین نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح جدید یکی از زیباترین محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طراحی متفاوت و جذاب توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گیرد. شما می توانید در صورت عدم استفاده از این محصول از طریق دریچه هوای تبدیل شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در کوچک ترین ابعاد جمع نمایید. برای تهیه این تشک بادی میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...