تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس

intex 58791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس تشکی بزرگ و بسیار زیبا با بدنه رنگی می باشد که طراحی تقریبا گرد و شبیه به حلزون دارد . این تشک بادی روی آب از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که طراحی آن شبیه به لاک حلزون می باشد و طراحی مارپیچی دارد که طیفی از رنگ های روشن بدنه آن را جذاب و زیبا کرده است . این تشک بادی روی آب وزن 2.2 کیلوگرمی دارد که به خوبی می تواند برداشته و جابجا شود ، این محصول همچنین حجم بسته بندی کوچکی داشته و به همین دلیل برای مسافرت ها نیز مناسب می باشد . تحمل وزن تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس نسبت به سایر تشک های بادی برند اینتکس بالا بوده و می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل کند ، از این رو اغلب بزرگسالان می توانند از تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس استفاده کنند . سطح تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس به صورت مواج بوده و برجستگی هایی بر روی آن قرار دارد که انعطاف پذیری تشک را بسیار بیشتر کرده است تا اینچنین احساس راحتی بسیار بیشتری را داشته باشید . این محصول کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست هیچگونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد .

  • تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس
  • طول : 175 سانتی متر
  • عرض : 140 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • وزن : 2.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ضخامت بدنه 30 میلی متر
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58791

تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس یکی از خاص ترین تشک های بادی روی آب ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که این محصول را شبیه به صدف یا همان لاک حلزون طراحی کرده است تا شما بتوانید از تشک های خاص و بسیار زیبا برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . آب تنی و آب بازی یکی از دوست داشتنی ترین وسیله ها و ابزار ها برای بازی ها و تفریحات شما می باشند که اینتکس نیز با استفاده از طرح و رنگ های بسیار دوست داشتنی ، سعی کرده است تا تشک های بادی روی آب بسیار زیبایی را داشته باشید و از آن ها استفاده کنید . این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفره ساخته شده است . در ادامه با نقد و بررسی کامل تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس ، بیشتر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد . 


تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس با استفاده از لایه های پی وی سی ساخته شده است . پی وی سی ها یکی از پر استفاده ترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی می باشد که برند های معروف همچون اینتکس و بست وی برای ساخت بسیاری از محصولات بادی از این اجناس استفاده می کنند . لذا استفاده از این لایه ها باعث می شود که کیفیت ساخت محصولات افزایش بیاید . همانطور که مشخص است تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس کاملا ضد آب است و به همین دلیل بر روی آب قابل استفاده خواهد بود ، دلیل ضدآب بودن نیز لایه های لاستیکی و بسیار ضخیم پی وی سی می باشد . این لایه ها حتی قابلیت تعمیر شدن را دارا هستند و هیچ نگرانی از بابت آسیب دیدن آن ها نخواهد بود . برچسب های تعمیراتی بهترین وسیله ها برای تعمیرات این محصولات بادی هستند . 

حتی رنگ بدنه تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس نیز ثابت است و خود بدنه رنگی است و به همین دلیل به مرور زمان شاهد کمرنگ شدن بدنه تشک نخواهید بود . ضخامت لایه هایی که اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس استفاده کرده است به 0.30 میلی متر می رسد که می توان گفت ضخامت بسیار خوبی بوده و از این لایه ها بیشتر برای ساخت محصولات بادی بسیار مقاوم دیگر استفاده می شود ، ولی اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس از پی وی سی بسیار ضخیم استفاده کرده است تا تشک بادی روی آب بتواند وزن های بسیار بالاتری را تحمل کند و در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر باشد . 

تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس همانطور که اشاره شد برای استفاده یک نفره بوده و اینتکس آن را برای استفاده یک نفره بزرگسال در نظر گرفته است ، چرا که ابعاد آن این شرایط را برای استفاده بزرگسالان ایجاد کرده است . طولی که تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس دارد 175 سانتی متر می باشد و عرض آن نیز همچنین به 140 سانتی متر می رسد ، به همین دلیل به راحتی افراد بزرگسال نیز می توانند بر روی تشک بادی روی آب دراز کشیده و استراحت کنند . حال ممکن است افرادی که بیشتر از 170 سانتی متر قد دارند ، پاهای آن ها کمی از تشک بادی روی اب بیرون بزند که هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد . ولی ارتفاع بسیار خوب تشک بادی روی اب که 25 سانتی متر می باشد ، باعث شده است تا تشک بادی حجم زیادی هوا را در داخل خود محبوس نگه دارند و به دنبال آن بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . 

وزنی که تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس می تواند تحمل کند به 100 کیلوگرم می رسد که در مقایسه با بسیاری از تشک های بادی روی آب یک نفره حتی می تواند 10 کیلوگرم بیشتر را تحمل کند . این ویژگی بسیار خوب نیز برای این است که ابعاد تشک بادی روی اب بزرگ است . بنابراین بهتر است که در خرید تشک بادی روی آب خود حتما به این نکته مهم توجه ویژه ای را داشته باشید و سعی کنید که بسته به تحمل وزنی که تشک های بادی روی اب دارند آن ها را خریداری کنید و اگر وزن شما زیاد است به سراغ تشک های بادی روی آب بزرگتر بروید که میتواند وزن های بالاتری را تحمل کنند . وزن خود تشک بادی روی آب طرح حلزون اینتکس همچنین 2.2 کیلوگرم می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...