تشک بادی روی آب طرح حیوانات

intex 58151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح حیوانات یک تشک بادی با دو طرح گوناگون می باشد که قطعا یک محصول ایده ال برای تمام سنین به خصوص نوجوانان و جوانان به شمار می رود. این کالا با بهره گیری از دو طرح پنگوئن و دایناسور طراحی و تولید شده است که قطعا هر دو مورد بسیار زیبا و جذاب می باشند. رویه هر دو محصول به صورت شیاردار و مواج شکل گرفته است که باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت از این محصول بر روی اب های ارام استفاده نموده و بر روی یک سطح نرم و راحت به استراحت بپردازید. مسئله مهم بعدی در خصوص این محصول دارا بودن دو عدد دستگیره حمل و نقل و ایمن می باشد که هم برای جا به جایی این محصول استفاده شده و هم در هنگام استفاده از این محصول بر روی اب می توانید با در دست گرفتن این دو دستگیره ایمنی و تعادل خود را به صورت کامل حفظ نمایید. تمامی این موارد در کنار بدنه و رویه ای ساخته شده از جنس وینیل یا همان PVC سبب شده تا شما یک محصول کاملا با کیفیت را شاهد باشید.

نوع تفریحی کودک
 طول175 سانتی متر
 عرض102 سانتی متر
 ارتفاع30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 900 گرم
 تحمل وزن  -
 پمپ  - 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب طرح حیوانات

تشک بادی روی آب طرح حیوانات یک محصول خلاقانه و جدید است که شرکت اینتکس ان را تولید کرده است. با توجه به نوع ساخت این محصول و امکاناتی که این کالا داراست تصمیم گرفتیم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم. این تشک بادی روی اب دارای رویه ای مواج و همین طور ساختار طرح دار می باشد که دقیقا طرح پنگوئن و دایناسور را طراحی نموده است. بهره مندی از امکانات دیگری همچون دستگیره حمل و نقل در کنار این کالا هم از دیگر خصوصیات خوب این تشک روی اب به شمار می رود....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین نکته ای که باید به ان اشاره کرد و خیلی از افراد هم با توجه به ان اقدام به خرید این محصول می کنند ، نوع ساختار و طراحی شکل گرفته در این تشک بادی روی اب می باشد که جذابیت های خاص خود را دارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول در دو طرح گوناگون طراحی و تولید گردیده است. این دو طرح شامل طرح پنگوئن و طرح دایناسور است که یکی با رنگ سفید و مشکی و دیگری با رنگ سبز و سفید طراحی شده است که این طراحی فوق العاده و هم چنین ساختار زیبایی که دارد باعث شده تا این محصول بسیار محبوب شود. پیاده سازی دقیق نکات این محصول با بهره گیری از طرح حیوانات از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

رویه مواج و شیاردار

بحث دیگری که باید به ان اشاره کنیم بهره مندی از رویه مواج و شیارداری است که هر دو مدل ان را دارا می باشند. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این محصول دقیقا دارای شیارهایی که بر روی رویه اصلی خود می باشد که در اندازه های یکسان و در فواصل یک اندازه نسبت به هم قرار گرفته اند و باعث شده تا فردی که بر روی این محصول نشسته و یا دراز می کشد بتواند در بهترین حالت ممکن نرمی و راحتی را حس کند. هم چنین این رویه سبب شده تا هوا در زیر بدن شما هم جریان پیدا کرده و از تعریق شما بر روی این محصول جلوگیری کند. البته این مواج بودن ویژگی دیگری را هم داراست که با استفاده از ان شما می توانید از لیز خوردن هم در امان باشید.

دارا بودن دستگیره

این محصول دارای دو عدد دستگیره در بخش جلویی خود می باشد. حال این سوال برای شما پیش خواهد امد که قدرت این دستگیره ها چقدر بوده و کاربرد اصلی این دو دستگیره چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال ها باید عنوان کنیم که شما می توانید با استفاده از این دستگیره ها به راحتی این محصول را پس از راه اندازی حمل و نقل نموده و ان را در دست بگیرید. هم چنین کاربرد اصلی این دستگیره ها برای زمانی است که شما بر روی این محصول قرار گرفته و می خواهید ایمنی خود را حفظ کنید که می توانید با در دست گرفتن این دو دستگیره به صورت کامل بر روی اب حفظ تعادل نمایید. این دو دستگیره از نظر مقاومت هم فوق العاده قوی و قدرتمند می باشند که با خیال راحت به بدنه متصل بوده و می توانید بدون نگرانی از ان ها استفاده کنید که قطعا قدرت خوبی را هم دارا می باشند.

راه اندازی اسان

این محصول دارای یک عدد محفظه باد بر روی خود می باشد. حال شما با استفاده از این محفظه باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از یک عدد پمپ باد این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. این دریچه باد خود دارای قفل داخلی می باشد که پس از بستن به هیچ عنوان باد داخلی این محصول خالی نشده و می توانید بدون نگرانی ان را بر روی اب قرار دهید. جمع کردن این محصول هم به سرعت انجام می پذیرد که نیاز به توضیح خاصی نخواهد داشت.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح حیوانات یک محصول ایده ال و با دوام است که با قیمت ارزان از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد که پس از ثبت سفارش در تهران و شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...