تشک بادی روی آب طرح دایناسور بست وی

bestway 41128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دایناسور بست وی را باید یکی از خلاقانه ترین و در عین حال با کیفیت ترین شناور های روی آب شرکت بست وی دانست که این محصول را در سال 2021 میلادی روانه بازار کرده است. طراحی جدید و خاص این تشک بادی روی آب باعث شده تا خانواده هایی که قصد خرید و انتخاب یک محصول برای فرزند خود را دارند بتوانند با خیالی راحت و با در نظر گرفتن ویژگی های فوق العاده این شناور اقدام به خرید آن کنند. در همین راستا باید در ابتدا اشاره داشته باشیم که این محصول با بهره گیری از جنس PVC طراحی و تولید شده که نشان از کیفیت بالای بدنه این محصول دارد. هم چنین طراحی این تشک بادی روی آب به گونه ای است که کودک پس از قرار گیری بر روی این محصول می تواند به راحتی با در دست گرفتن سر و گردن این کالا و هم چنین با نگه داشتن دو دستگیره ای که در دو سمت این محصول تعبیه شده است به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از تفریح آبی خود به بهترین شکل ممکن لذت ببرد. این محصول مناسب برای کودکان بالای 3 سال است و تا 45 کیلو گرم وزن را هم می تواند به راحتی بر روی خود تحمل نماید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای کودکان بالای 3 سال
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح دایناسور بست وی از سری محصولات خلاقانه و تفریحی تولید شده توسط این شرکت می باشد که این بار این کالا را مناسب برای کودکان طراحی و تولید کرده است. این مسئله سبب شده تا شما بتوانید به صورت کامل و جامع یک تفریح آبی مهیج را برای فرزندان خود به ارمغان آورید و بهترین حالت ممکن برای بازی کودک خود را در فصول گرم سال فراهم سازید. در همین راستا در ادامه این مطلب سعی بر این داریم که به صورت کامل و تخصصی خصوصیات این تشک بادی روی آب را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

نوع طراحی و ساختار محصول

در ابتدای این مطلب باید اشاره داشته باشیم که این محصول توانسته از نظر طراحی و ساختار به بهترین شکل ممکن در میان کودکان محبوب شود. نوع ساخت این محصول با توجه به تصاویر این کالا این نکته را نشان می دهد که شما با یک محصول ایده آل و با کیفیت سر و کار خواهید داشت که ظاهری شیک را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری شبیه به دایناسور را داراست ک همین عامل باعث جذاب تر شدن این محصول شده است. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که بخش سر و گردن این محصول هم کاملا طبیعی و زیبا پیاده سازی شده است.

در دو سمت این محصول هم شما باله های این دایناسور را می توانید مشاهده کنید ک بر روی این دو بخش نیز دو عدد دستگیره برای حمل و نقل این محصول و هم چنین حفظ تعادل کودک بر روی آب تعبیه شده است. این موارد باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده این محصول را در اختیار فرزند خود قرار داده و نگران آسیب دیدن او و همین طور خطرات احتمالی به هیچ عنوان نباشند. در کنار این نکات باید اشاره داشته باشیم که از نظر رنگ بندی نیز این محصول رنگ یکدست سبز را دارا می باشد که سعی شده تا در بخش هایی از طراحی این محصول نیز رنگ های تیره و روشن با هم ترکیب شده و ساختاری ایده آل را خلق نماید.

جنس و کیفیت بدنه

مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این کالا به آن اشاره داشته باشیم بحث در خصوص جنس و کیفیت بدنه این محصول است که با توجه به این که این کالا برای سنین کودکان طراحی و پیاده سازی شده است ، لذا حساسیت هایی برای خرید و ثبت سفارش این محصول وجود دارد که باید حتما در هنگام خرید به این موارد نیز توجه شود. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول از جنس و کیفیت عالی و از نوع PVC طراحی و تولید شده است که این مسئله سبب شده تا خانواده ها به هیچ عنوان نگران افت کیفیت و یا آسیب های احتمالی نباشند.

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بخش مرکزی این محصول نیز دارای یک ساختار فرو رفته و شیاردار می باشد که این عامل هم باعث شده تا کودک در یک محیط نرم و راحت بتواند با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرد. این نکات همگی از خصوصیات مهم کیفیت این محصول به شمار خواهد رفت.

ابعاد ، نوع راه اندازی و استفاده از محصول

در خصوص ابعاد این محصول هم باید اشاره داشته باشیم که این تشک بادی روی آب و یا به اصطلاح دیگر این شناور بادی با طول 190 سانتی متر و همین طور عرض 145 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این مسئله سبب شده تا این محصول برای کودکان بالای 3 سال یک محصول ایده آل باشد. هم چنین نوع راه اندازی این محصول نیز کاملا ساده و آسان خواهد بود به این صورت که شما تنها نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد خواهید داشت و با استفاده از دریچه های باد موجود بر روی این محصول می توانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید.

پس از ان نیز با قرار دادن این محصول بر روی سطح آب می توانید در یک حالت استاندارد کودک خود را بر روی این کالا قرار داده و شرایط برای بازی و تفریح او را به بهترین شکل ممکن فراهم سازید. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید سفارش این محصول را هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...