تشک بادی روی آب طرح ساندویچ

bestway 43251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ یکی از تولیدات خلاقانه و جدیدی است که شرکت بست وی ان را به تازگی عرضه کرده است. اگر بخواهیم از نظر نوع طراحی به این محصول بپردازیم باید عنوان کنیم که این کالا دارای طرحی شبیه به ساندویچ می باشد که به صورت گرافیکی و زیبا رویه این محصول شکل گرفته و سبب شده تا با خیال راحت یک محصول چشم نواز را شاهد باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که لبه کناری این محصول به صورت تو پر و ضخیم تر از دیگر نقاط این کالا طراحی شده است که سبب شده تا بتوانید در این قسمت سر و گردن خود را هم قرار داده و هم چنین ایمنی بیشتری را هم در اختیار داشته باشید زیرا با یک سطح یکنواخت مواجه نخواهید بود. مسئله بعدی به رویه اصلی این محصول تعلق می گیرد که به صورت شیار دار و مواج تولید شده و باعث شده تا نرمی و راحتی فوق العاده ای را بر روی این محصول مشاهده نمایید. دیگر ویژگی خوب این کالا هم بدنه مقاومی است که این تشک بادی روی اب داراست که سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید از این محصول استفاده نموده و از اسیب دیدن ان تا حدود بسیار زیادی جلوگیری کنید. این کالا برای سنین بزرگسالان طراحی و تولید شده است.

 نوع نیم دایره
 طول 171 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ

همواره خرید و انتخاب یک تشک بادی روی اب جذابیت های خاص خود را دارا می باشد زیرا تنوع این محصولات بسیار بالا بوده و می توانید به بهترین شکل ممکن یک محصول زیبا و جذاب را خریداری کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یکی از جدید ترین تشک های بادی روی اب تولید شرکت بست وی که در سال 2020 میلادی ان را روانه بازار کرده است ، تشک بادی روی آب طرح ساندویچ می باشد که در این مطلب قصد داریم تا خصوصیات کامل این محصول را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم....

در ابتدای این مقاله بهتر است تا با نوع طراحی و ویژگی های ظاهری این محصول شما را اشنا کنیم. این تشک بادی روی اب ساختاری نیم دایره ای شکل دارد که این عامل خود باعث شده تا از بسیاری از تشک های بادی روی اب از نظر ساختار متفاوت بوده و جذاب تر از ان ها باشد. هم چنین شکل موجود بر روی بدنه اصلی این تشک بادی روی اب نیز شبیه به ساندویچ می باشد که این نکته هم خلاقیت در تولید این محصول را به رخ رقیبان می کشد. رنگ های استفاده شده در این محصول کاملا طبیعی بوده و به بهترین شکل ممکن بر روی این تشک بادی روی اب نقش بسته اند که از ویژگی های مهم و خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

بحث بعدی رویه مواج و یا به عبارت دیگر شیار دار این محصول است که قطعا باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده نموده و در شرایطی عالی از این محصول استفاده نمایید. این مواج بودن رویه سبب شده تا در حین دراز کشیدن بر روی این تشک بادی روی اب شما حس راحتی و در عین حال نرمی را تجربه کرده و هم چنین این عامل سبب می شود تا هوا در زیر بدن شما جریان پیدا کند که قطعا از تعریق شما جلوگیری کرده و باعث می شود تا بتوانید از روی این محصول نیز لیز نخورید. هم چنین این مواج بودن باعث شده تا ساختاری طبی را در بر گیرد که ویژگی خوبی از این محصول به شمار خواهد رفت.

پیشنهاد شرکت بست وی این است که این محصول قابل استفاده برای سنین جوانان و بزرگسالان می باشد زیرا ابعاد این محصول بزرگ بوده و بیشتر برای این دسته از افراد ایده ال خواهد بود. در خصوص ابعاد این تشک بادی روی اب هم باید عنوان کرد که طول این کالا 171 سانتی متر و عرض ان نیز 89 سانتی متر خواهد بود که قطعا با توجه به میانگین قدی افراد یک ابعاد استاندارد و مناسب به شمار می رود. هم چنین ضخیم بودن هر یک از لایه های این محصول هم نکته مهم دیگری است که باید به ان اشاره کنیم زیرا هر یک از لایه های این محصول 0.28 میلی متر ضخامت را داراست. علاوه بر این ها باید به تحمل وزن این محصول هم اشاره کرد که قادر است تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود به سادگی تحمل نماید که یک مزیت برای افرادی با وزن نسبتا سنگین نیز به شمار می رود.

در ارتباط با جنس رویه این محصول نیز می توان عنوان کنیم که این تشک بادی روی اب دارای جنس وینیل و یا به عبارت دیگر PVC است که یک جنس مقاوم و با کیفیت بوده و شما می توانید با خیال راحت از ان بر روی اب استفاده کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بهتر است این محصول را از وسایل نوک تیز و یا داغ دور نگه دارید تا بتوانید در بهترین حالت ممکن از ان بهره مند شوید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که دارا بودن برچسب تعمیرات در کنار این محصول یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالاست که در صورت اسیب دیدن این کالا می توانید در سریع ترین زمان ممکن ان را ترمیم نموده و مجدد از ان بهره مند شوید.

با توجه به تمام مواردی که در خصوص این تشک بادی روی اب به ان اشاره کریدم شما می توانید هم اکنون تشک بادی روی آب طرح ساندویچ را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران سفارش دهید و رضایت خود را از این محصول اعلام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...