تشک بادی روی آب طرح ساندویچ اینتکس

intex 58780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ اینتکس از جدید ترین تشک های بادی روی آب کمپانی intex می باشد که با طراحی کاملا متفاوت و جذاب طراحی و تولید شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی روی اب به صورت بیضی شکل طراحی شده و طرح روی آن به صورت ساندویچ همبرگر می باشد ، این نوع ساختار باعث شده است تا تشک روی آب کاملا متفاوت و منحصر به فردی را داشته باشیم ، اینتکس سعی کرده تا با طراحی های متنوع تشک های بادی روی آب جذاب و دوست داشتنی را برای مشتریان خود ارائه کند ، با تهیه یک تشک بادی روی آب می توانید به تفریحات آبی شاد تری بپردازید و حتی برای استراحت کردن ، ریلکس کردن و آفتاب گیری بر روی آب استفاده کنید . طراحی این محصول به گونه ای است که به خوبی می تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند ، با این وجود بر روی تشک بادی دو دستگیره برای ثابت نگه داشتن طراحی شده که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . سطح این محصول مواج بوده و همین موضوع باعث شده است تا سطح تشک بسیار نرم باشد . قسمت بالایی این تشک بادی روی آب ارتفاع بیشتری داشته و می توان از آن به منظور بالش استفاده کرد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

 نوع نیم دایره
 طول 145 سانتي متر
 عرض 142 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح ساندویچ اینتکس از سری تشک های بادی زیبا و جذاب شرکت اینتکس است که با ساختار و طراحی متفاوت تولید شده ، تشک های بادی با ساختاری که دارند می توانند بر روی آب شناور بماند و بستر را برای استراحت کردن بر روی آب ، ریلکس کردن و گرفتن حمام آفتاب استفاده کنند . در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول اطلاعات کامل تری در رابطه با تشک بادی روی آب فوق به شما عزیزان بدهیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید تشک بادی روی آب محبوبتان کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مهم ترین خصوصیات تشک های بادی این است که بتوانند تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ کنند تا افراد بتوانند با خیال راحت و بدون دشواری از استراحت کردن بر روی آب لذت ببرند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی روی آب با طراحی ساندویچ همبرگر تولید شده است ، اینتکس همواره سعی کرده تا با ایجاد تشک های بادی روی اب متنوع تمامی سلایق مردم را در برگیرد ، این محصول نیز دارای شکل فانتزی و دوست داشتنی است . نوع این محصول به صورت بیضی بوده و سطح آن به صورت مواج ساخته شده تا سطح محصول انعطاف پذیری بالایی داشته باشد . از این تشک بادی روی آب نیز می توانید بر روی زمین نیز استفاده کنید . بر روی بدنه این محصول دو دستگیره برای حفظ تعادل قرار گرفته تا فرد بتواند با گرفتن آن به راحتی از محصول استفاده کند .

جنس بدنه

این محصول از جنس بسیار عالی و با کیفیت وینیل ساخته شده است ، وینیل از جمله مواد غیر سمی ساخته شده و سازگار با محیط زیست است به همین دلیل هیچگونه ضرر و یا آسیب های پوستی به افرادی که از محصول استفاده می کنند وارد نمی شود . وینیل در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است ، وزن های بالا را تحمل می کند ، در برابر نور آفتاب و اشعه های آسیب رسان خورشیدی نیز مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد ، همچنین قدرت کشسانی بالای آن بسیار بالاست . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت این محصول 0.28 میلی متر می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی روی آب زیبا و دوست داشتنی فوق برابر با ( طول : 145 سانتی متر ، عرض : 142 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد بستر را برای استفاده 1 نفر فراهم کرده است ، اما در صورت استفاده 2 نفره ممکن است فضای کافی برای استفاده در اختیار افراد قرار نگیرد ، همچنین استفاده از این محصول دارای محدودیت است که امکان استفاده دو نفره را نمی دهد ، این تشک بادی روی آب می تواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود نیز به 2 کیلوگرم می رسد ، از آن جا حجم بسته بندی آن نیز بسیار کم می باشد جابجایی و حمل آن هم راحت تر و ساده تر شده است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

شما می توانید محصولات بادی مانند تشک های بادی روی آب را با استفاده از پمپ های باد در سریع ترین حالت راه اندازی کنید . برای تسریع بخشیدن با شدن تشک بادی بهتر است تا آن را به طور کامل پهن کنید . اگر از محصول بر روی زمین و در سواحل استفاده می کنید سعی کنید تا بستر مناسب که عاری از شاخ و برگ ، سنگ ریزه و ... باشد استفاده کنید . پس از هر بار استفاده تشک بادی روی آب خود را کامل خشک کنید . در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن محصول نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیرات می توانید اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده کنید .

سخن پایانی

بی شک تشک بادی روی آب طرح ساندویچ اینتکس یکی از زیبا ترین و جذاب ترین تشک های بادی روی آب می باشد که برای تمامی سنین و حتی بزرگسالان طراحی شده و می تواند بستر ایده آل برای استراحت کردن شما باشد . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت سلامت و اصالت کالا برای فروش گذاشته است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...