تشک بادی روی آب طرح سگ

intex 58785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح سگ از سری محصولات بادی برند اینتکس می باشد که برای تفریحات آبی ساخته و روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد که جنس تشکیل دهنده آن وینیل طرح چرم می باشد . وینیل از سری جنس های رایج در تولیدات محصولات بادی است و از محبوبیت بالایی در میان تولیدکنندگان و همچنین مصرف کنندگان برخوردار است ، دلیل اصلی این محبوبیت را می تواند کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل دانست . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب برابر با 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت استاندارد این محصول دارد . همچنین دو عدد دستگیره در بخش کناری این تشک بادی تعبیه شده است که از آن می توانید برای برقراری تعادل خود استفاده کنید . وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی تشک بادی دارد ، از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد . تشک بادی روی آب طرح سگ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع گرد
 قطر 167 سانتي متر
 ارتفاع  27 سانتي متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح سگ از جذاب ترین تشک های بادی روی آب می باشد توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . اینتکس همواره سعی داشته است تا با طراحی تشک های بادی روی آب خود به صورت اشکال حیوانات و حتی چهره آن ها ، محصولاتی محبوب و بسیار جذاب را برای تفریحات آبی مشتریان خود تولید کند . تشک بادی روی آب فوق نیز همانطور که مشخص است از طراحی چهره سگ برخوردار است که می تواند وزن های بالا و افرادی را بر روی خود به صورت شناور نگهداری کند ، در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب طرح سگ

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب طرح سگ همانطور که به صورت کلی اشاره شد ، برگرفته از چهره سگ های دوست داشتنی می باشد که به مانند مدل گربه ، توانسته به فروش بسیار خوبی نیز دست یابد . این طراحی چهره سگ سبب شده است تا ما تشکی گرد با قطر 167 سانتی متری داشته باشیم . ضخامت بالای تشک و همچنین مساحت آن باعث شده است تا این تشک بادی روی آب بتواند تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند .

از آن جا که اغلب تشک های بادی روی آب وزن های کمتری را تحمل می کنند ، اگر وزنی بیش از 100 کیلوگرم دارید ، خرید تشک بادی روی آب طرح سگ برای شما بسیار توصیه می شود . لازم به ذکر است که تشک بادی روی آب طرح سگ در صورت داشتن وزن سبک می تواند تا دو نفر را نیز بر روی خود جای دهد . ابعاد بزرگ تشک ، اجازه استفاده دو نفر بزرگسال را نیز خواهد داد به شرط اینکه روی هم وزنی کمتر از 130 کیلوگرم داشته باشد .

پهنای خوب تشک بادی روی آب طرح سگ می تواند شناوری و تعادل بسیار خوبی را به تشک بادی روی آب ببخشد ، اما توصیه می شود که از محصول در آب های کم عمق و ساکن استفاده کنید . دو دستگیره در طرفین تشک بادی روی آب قرار گرفته اند که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را در صورت متلاطم شدن آب به خوبی حفظ کنید . سطح تشک بادی روی آب طرح سگ نیز به صورت مواج ساخته شده است که این طراحی مواج می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را برای تشک ایجاد کند تا بتوانید ساعت های بیشتری را به تفریح و استراحت بر روی آب بپردازید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح سگ

شرکت بزرگ اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح سگ از جنس بسیار عالی وینیل استفاده کرده است . وینیل که با نام هایی همچون پی وی سی نیز شناخته می شوند ، در واقع نوعی پلاستیک طبیعی بوده که سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست داشته و کاملا ضد آب و ضد اشعه است ، از سوی دیگر در تماس با پوست انسان ، حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد . این جنس بسیار انعطاف پذیر و کشسان بوده و می تواند یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی باشد .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب طرح سگ

در بدنه تشک بادی روی آب طرح سگ دریچه ای وجود دارد که می توانید از آن طریق تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . قبل از استفاده نیاز است تا این محصولات بادی را راه اندازی کنید . اگرچه دوست دارید که سریع تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید ، ما به شما پمپ باد دستی را پشنهاد می کنیم زیرا روند راه اندازی را سریع تر کرده و نیازی به برق ندارد ، از این رو در هر جایی می توانید از پمپ استفاده کنید . همچنین قیمت ارزان تری داشته و حجم کوچک آن حمل و نقل را آسان کرده است .

تعمیرات تشک بادی روی آب طرح سگ

از مشکلاتی که ممکن است برای تشک بادی روی آب طرح سگ و حتی دیگر محصولات بادی رخ دهد ، آسیب دیدگی و پنچر شدن محصول است ، از این رو اینتکس پرچسب های مخصوص تعمیرات تشک بادی روی آب را طراحی کرده است که البته مقداری از آن در کنار محصول وجود دارد ، اما در صورت نیاز می توانید این برچسب ها را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و اقدام به پنچرگیری تشک بادی روی آب طرح سگ کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...