تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی

intex 58775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی یکی از نوآورانه ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با طراحی کاملا متفاوتی از سایر تشک های بادی تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی پس از تولید تشک های بادی طرح بستی در سال گذشته و استقبال خوب مشتریان تولید شده است و در کنار این کالا مدل های مختلف و زیبایی نیز تولید شده است که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند. بخش اصلی بدنه از لایه های وینیل ساخته شده است که طبق اعلام سازنده دارای ضخامت 0.30 میلی متری می باشد. بدنه این تشک بادی از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت پایینی که دارای رنگ قرمز بوده و بسته بندی سیب زمینی می باشد و بخش بالایی که خود سیب زمینی ها هستند. لازم به ذکر است که طراحی مذکور تنها در بخش ظاهری می باشد و این تشک ساختار مشابهی با سایر تشک های بادی فوق العاده اینتکس دارد. طول این محصول برابر با 175 و عرض آن نیز 132 سانتی متر می باشد.

 نوع مستطیلی
 طول 175 سانتي متر
 عرض 132 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2000 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی محصولی فوق العاده با کیفیت و خلاقانه می باشد که شرکت اینتکس ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول طرحی فوق العاده جذاب از سیب زمینی های کنار هم قرار گرفته شده دارد که بسیار چشم نواز است و در دسته محبوب ترین محصولات این شرکت قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل این محصول را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین بخش در ارتباط با این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است که ان را متمایز کرده است. این تشک روی اب به گونه ای طراحی شده که سیب زمینی های قطعه قطعه شده درون ظرفی قرار گرفته اند. اگر بخواهیم دقیق تر ان را بررسی کنیم باید گفت که ظرفی قرمز رنگ در پایین ترین بخش این محصول طراحی شده است.لبه های بیرونی این ظرف هم به صورت زرشکی رنگ بوده و تیره تر از رنگ اصلی به نظر می ایند. بر روی بدنه این ظرف با حروف لاتین و با رنگ سفید عبارتی نوشته شده است که باعث جذاب تر شدن این محصول گردیده است. هم چنین بر روی بدنه این ظرف هم خطوط عمودی و موازی با هم نیز تعبیه شده است که در هنگام استراحت بر روی ان نرمی و لطافت را احساس خواهید کرد. لبه های لیوان این محصول هم با رنگ سفید طراحی شده که ان را بسیار طبیعی تر جلوه می دهد. در داخل لیوان هم قطعه های سیب زمینی در ابعاد مختلف کنار هم قرار گرفته اند که زرد رنگ بوده و بسیار زیبا می باشند. بر روی ان ها هم سس قرمز رنگی ریخته شده که ان را بسیار واقعی ساخته است. این بخش هم مانند لیوان این محصول دارای خطوطی است که باعث شده تا سطح شیار داری را شاهد باشیم. تمام این موارد باعث گردیده تا محصولی خلاقانه را نظاره گر باشیم.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که این محصول طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده و فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. بدنه و وریه اصلی این محصول ساخته شده از نوع وینیل می باشد که بسیار مقاوم است. برای تایید این حرف ما بهتر است به ضخامت هر یک از لایه های ان اشاره کنیم که 0.30 میلی متر بوده و نشان از ضخیم بودن ان می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از نوع وینیل هستند که تمام این موارد باعث شده تا محصولی مقاوم را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید در ارتباط با ان صحبت کنیم ابعاد و وزن این محصول می باشد. این تشک دارای طول 175 سانتی متر و عرض 132 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده تا یک نفر بتواند به راحتی از ان استفاده کند. هم چنین این کالا می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. در کنار این موارد باید به وزن خود محصول هم اشاره کرد که تنها 2 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توان ان را با خود حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری فوق العاده راحت است. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که شما در ابتدا این محصول را از داخل بسته خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی به راحتی از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. هم چنین باید برای مراقبت از این محصول اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کنید تا سوراخ نشود. علاوه بر ان باید از پریدن بر روی این محصول جدا خودداری کنید تا دچار اسیب نشود. با رعایت این نکات سالیان سال می توانید از این محصول با کیفیت بالا استفاده کنید. در کنار این موارد باید اشاره کرد که این محصول دارای دفترچه راهنما هم می باشد که در مواقع لزوم می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین برچسب تعمیرات هم در کنار این محصول قرار گرفته است که در مواقع اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

 تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت بوده که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این کالا ساخت شرکت اینتکس می باشد که با ظرافت فوق العاده ای ساخته شده است. علاوه بر این ها نشیمنگاه مواج این محصول هم باعث شده تا سطح نرم و لطیفی را شاهد باشیم. اگر قصد خرید یک تشک روی اب منحصر به فرد را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...