تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی

bestway 41125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی از دیگر تشک های بادی با طراحی عروسکی حیوانات می باشد که به صورت شتر طراحی شده است . قسمت نشیمنگاه آن که در میان دو کوهان شتر قرار گرفته است می تواند به خوبی تعادل افراد را بر روی آب حفظ کند . البته این نوع طراحی بسیار عالی باعث شده است تا قسمت نشیمنگاه تشک بادی روی آب بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد . در قسمت کوهان عروسکی شتر دو دستگیره پلاستیکی مقاوم تعبیه شده است که با گرفتن آن می توانید تعادل خود را به خوبی حتی در آب های خروشان حفظ کنید . این تشک بادی روی آب از سه محفظه باد شونده جداگانه تشکیل شده است به همین دلیل ایمنی بالایی دارد چرا که در صورت سوراخ شدن احتمالی یکی از لایه ها دیگر محفظه ها خالی نشده و تشک بادی غرق نمی شود . استفاده از این محصول بیشتر برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و دریاچه های مصنوعی و کوچک می باشد و چه بسا ممکن است در آب های آزاد مانند دریا و رودخانه عملکرد مناسبی را نداشته باشد . این تشک بادی روی آب می تواند تا 90 کیلوگرم بار را بر روی خود تحمل کند ، بدین جهت استفاده از محصول برای بزرگسالان نیز بلامانع است . سایر ویژگی های تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی برای اینکه بر روی آب بتواند تعادل بهتری داشته باشد ، آن را در حالت نشسته طراحی کرده اند تا اینچنین کف تشک صاف و پهن باشد و اینگونه بتواند علاوه بر تعادل بهتر ، افراد را در شرایط بهتری بر روی خود نگه دارد و از موج های ایجاد شده بر روی آب در امان باشد . بنابراین شما بزرگسالان و حتی کودکان می توانید با لذت بیشتری از تشک بادی روی آب استفاده کنید . این تشک بادی روی اب به دلیل اینکه از ابعاد بزرگی برخوردار است ، بهتر است که برای راه اندازی آن از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مختلفی در بازار و در فروشگاه اینتکس وجود دارد ولی بهترین موارد برای راه اندازی این تشک استفاده از پمپ های باد دستی خواهد بود . 

این پمپ ها نیازمند برق برای روشن شدن نیستند و در هر زمان و حتی در مسافرت نیز کارایی لازم را خواهد داشت . پمپ های باد دستی سایز بندی دارند و اگر دوست دارید که سریع تر محصول بادی شما راه اندازی شود ، بهتر است که پمپ های باد دستی سایز بزرگ را خریداری کنید . ولی پمپ های باد بزرگ نیز جاگیر تر خواهند بود . طول تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی 221 سانتی متر است و عرض آن نیز 132 سانتی متر با ارتفاع 117 سانتی متر می باشد ، برای همین است که این محصول از نمونه تشک های بادی روی آب سایز بزرگ محسوب می شود . با این وجود وزن تشک بادی روی اب طرح شتر بست وی 200 گرم بوده و به همین جهت به آسانی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید .

 نوع تفریحی 
 طول 221 سانتي متر
 عرض 132 سانتي متر
 تحمل وزن 117 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 نوع رویه رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 200 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای دستگیره برای حفظ تعادل
 ساختار 3 محفظه ای
 تحمل وزن بالا
 قابلیت دراز کشیدن
 حجم بسته بندی : 30*30*13 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی از سری تشک های بادی با طراحی عروسکی می باشد که توسط برند bestway طراحی شده است . بست وی با به کار گیری اجناس عالی و طراحان خلاق انواع تشک های بادی روی آب را به مانند تشک بادی روی آب طرح شتر طراحی کرده است تا افراد با استفاده از آن بتوانند به بازی های شاد آبی بپردازند ، این تشک بادی روی آب دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه با نقد و بررسی محصول ، بیشتر با آن آشنا خواهید شد .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که از نام محصول و ساختار ظاهری آن مشخص است این تشک بادی روی آب به صورت طراحی عروسکی برگرفته از شتر می باشد که بست وی با طراحی بسیار عالی ، این تشک بادی روی آب را طراحی کرده است . قسمت نشیمنگاه این تشک بادی روی آب در میان دو کوهان شتر قرار گرفته است که فرد با نشستن در میان آن دو به خوبی می تواند تعادل خود را حفظ کند ، اگر چه در کوهان جلویی این تشک بادی روی آب دو دستگیره تعادل قرار گرفته است که فرد می تواند با گرفتن آن بر روی آب شناور بماند و حتی در آب های مواج نیز تعادل خود را به خوبی حفظ کند . این تشک بادی روی آب دارای چندین محفظه باد شونده می باشد که می توانید با استفاده از پمپ باد از طریق دریچه ها محصول را راه اندازی کنید . ساختار چند محفظه ای تشک بادی باعث افزایش ایمنی تشک بادی روی آب شده است تا در صورت ایجاد پارگی در یک قسمت باد دیگر قسمت ها خالی نشود .

جنس محصول

بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح شتر فوق از جنس مرغوب و با کیفیت pvc استفاده کرده است ، پی وی سی استفاده شده در ساخت این تشک بادی که طرح چرم است از ضخامت بالایی برخوردار بوده و ویژگی های بسیار خوبی مانند ضد آب بودن و مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشیدی دارد ، تا بدین ترتیب بتوانید در دراز مدت از محصول خود استفاده کنید بدون اینکه نگران ضعیف شدن بدنه و پوسیده شدن آن باشید . دستگیره های استفاده شده در بدنه تشک بادی روی آب نیز از پلاستیک فشرده ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی فوق برابر با ( طول : 220 سانتی متر ، عرض : 132 سانتی متر و ارتفاع : 117 سانتی متر ) می باشد که می توان گفت سایز نسبتا بزرگی است ، بنابراین بزرگسالان نیز به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب استفاده کنند . البته تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی دارای محدودیت استفاده می باشد که آن هم تحمل وزن 90 کیلوگرمی محصول است ، بنابراین استفاده از آن برای سنین بالای 10 سال و وزن کمتر از 90 کیلوگرم توصیه می شود . وزن کلی این تشک بادی روی آب نیز تنها 200 گرم است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید و در بسته بندی های کوچک آن را جمع آوری کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی نسبتا ساده تشک بادی فوق حتی با استفاده از پمپ باد نیز ساده تر خواهد شد ، چرا که تنها نیاز است تا محصول را توسط دریچه های باد شونده باد کنید تا قابل استفاده شود . بهتر است باد محصول نه بسیار زیاد و نه بسیار کم باشد . در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بهتر است از لباسهایی که دارای سگک و اجسام سخت و تیز می باشد استفاده نکنید چرا که ممکن است بر اثر برخورد با بدنه به تشک بادی آسیب برسد . در صورت ایجاد سوراخ شدگی در بدنه محصول نگران نباشید چرا که با تهیه برچسب تعمیرات و یافتن محصول آسیب دیدگی می توانید محصول بادی خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

با خرید تشک بادی روی آب طرح شتر بست وی فوق می توانید سال های سال از محصول برای تفریحات آبی خود در استخر ها و یا دیگر آب های آزاد استفاده کنید . فروشگاه اینتکس این تشک بادی روی آب را با قیمت ارزان و مناسب برای فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند با ضمانت و با هزینه پایین تر محصولات بادی خود را خریداری کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...