تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی

bestway 43397

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی از تشک های بی نظیر و بسیار زیبا و دوست داشتنی برند بست وی می باشد که یک برند اورجینال و اصلی در زمینه تولیدات محصولات بادی می باشد که شما می توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا ، آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید تا از آن برای تفریحات آبی خود بهره مند شده و استفاده کنید . این تشک بادی روی آب برای سنین بزرگسال طراحی شده است ، زیرا بست وی برای محصول طول 185 سانتی متری و عرض 99 سانتی متری در نظر گرفته است که برای استفاده یک نفر بزرگسال مناسب خواهد بود . این در حالی است که تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی به خوبی می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند که از استاندارد های لازم برند بست وی برخوردار است . این تشک برای اینکه ایمنی بیشتری داشته باشد و همچنین نوع طراحی متفاوتی که دارد ، دارای دو دریچه باد می باشد که قبل از استفاده نیاز است تا از این طریق محصول را باد کنید . علت شناوری این محصولات نیز داشتن طراحی بادی است . برای تولید تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی از لایه های ضخیم و طرح دار پی وی سی استفاده شده است . ظاهر این تشک بادی روی آب همانطور که از نام و تصاویر مشخص است ، شبیه به شیک ها و بستنی ها می باشد که ظاهر تشک را بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است . 

  • تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی
  • طول : 185 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای نگهدارنده بطری نوشیدنی
  • دارای رویه مواج و برجسته
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43397

تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی تشکی بی نظیر و بسیار زیباست که شبیه به یک شیک بستنی طراحی شده است و می تواند جلوه بسیار دوست داشتنی را در زمانی که آن را روی آب انداخته اید ، داشته باشد . این تشک بادی برای استفاده بر روی آب ساخته شده است تا شما بتوانید بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . یعنی در واقع تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی یک وسیله تفریحی به خصوص برای تفریحات آبی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید و لحظه های شاد و خوشی را رقم بزنید . توجه داشته باشید که تنوع بسیار زیادی از این محصولات بادی تفریحی را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید . هر یک از این محصولات ویِژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند که در ادامه به صورت تخصصی تر به نقد و بررسی تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی خواهیم پرداخت . 

تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و شما می توانید به صورت انفرادی از تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی استفاده کنید . زیرا ابعاد این تشک کوچک تر از مدل های دیگر بوده و تنها برای استفاده یک نفره مناسب می باشد . توجه به ابعاد و همچنین تحمل وزن 90 کیلوگرمی که تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی دارد ، تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند . زیرا بیشتر افراد بزرگسال باز هم وزنی پایین تر از 90 کیلوگرم را داشته و با خیال راحت و بدون اینکه به داخل آب فرو بروند می توانند از تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی استفاده کنند . 

نکته دیگری که در رابطه با تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی مطرح است این است که تشک بادی روی اب فوق برای استفاده سنین زیر 10 سال مناسب نبوده و آن ها ممکن است در صورت استفاده از این تشک دچار خطر شوند ، چرا که این محصول برای آن ها ایمنی کامل را نداشته به خصوص اگر از تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی در عمق های بالا استفاده کنند ، ممکن است دچار حادثه شوند ، ولی بزرگسالان با آگاهی کامل خود بهتر می توانند از تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی استفاده کنند . سطح تشک بادی روی اب برای اینکه در هنگام دراز کشیدن و استراحت کردن نرم و راحت باشد ، به صورت برجسته طراحی شده تا احساس خوب و خوشایندی را در هنگام استراحت کردن داشته باشید . 

طول تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی 185 سانتی متر است و عرضی 99 سانتی متری دارد ، برای همین است که بزرگسالان به راحتی و به صورت یک نفره می توانند از محصول استفاده کنند . طراحی پهن و بزرگ تشک می تواند بهترین شناوری را به تشک بادی روی آب بدهد تا تعادل خود را به خوبی حفظ کند . جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی از پی وی سی بوده و به دلیل همین موضوع تشک کاملا ضد آب شده است و طول عمر بالایی دارد . طول عمر تشک بادی بسیار بالاست . برای ساخت این تشک ، شرکت بست وی از دو دریچه باد استفاده کرده است تا ایمنی آن افزایش یابد . 

چرا که با سوراخ شدن یکی از محفظه های تشک ، محفظه دیگر به خوبی می تواند باد را حفظ کند تا تشک غرق نشود . این محصولات قابلیت تعمیر داشته و می توان گفت که یک ویژگی بسیار خوبی برای آن ها خواهد بود . در بدنه تشک بادی یک جا لیوانی برای قرار دادن بطری ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده کرده و به راحتی نوشیدنی های خود را در هنگام استراحت کردن بر روی آب ، در کنار خود داشته باشید . وزن تشک بادی روی آب طرح شیک بستنی بست وی 1.5 کیلوگرم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...