تشک بادی روی آب طرح صدف

intex 57255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح صدف از سری محصولات شرکت اینتکس در سال ۲۰۱۸ می باشد که با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. بدنه این تشک رنگ سبز آبی داشته و با طرح صدفی تولید شده است. به دلیل بزرگی آن یک نفر به صورت کاملا راحت می تواند از آن استفاده کند. بخش بالایی بدنه دارای یک برآمدگی بوده که می تواند نقش بالشت سر خود را داشته باشد و در قسمت پایینی نیز خطوط بدنه مشابه با بدنه صدف طراحی گشته است و در دو طرف آن جای بطری قرار داده شده است که کاربری آن را افزاش داده است. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات تابستانی و فصول گرم سال می باشد. بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و با توجه به وزن ۳.۵ کیلوگرمی آن می توان به سادگی آن را جابجا کرده و در محل جدیدی نصب و راه اندازی کرد.

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 191 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3550 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تولید تشک بادی روی آب طرح صدف

شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشد که در تولیدات خود ، مدل های متنوعی مانند تشک بادی روی آب را طراحی کرده است تا افراد با خرید تشک بادی روی آب ، به تفریحات آبی بپردازند و لذت دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب را ببرند . فروشگاه اینتکس نیز محصولات متنوعی از این محصولات را به مانند تشک بادی روی آب طرح صدف در فروشگاه موجود کرده است که می توانید آن ها را با ضمانت و قیمت ارزان خریداری کنید . تشک بادی روی آب طرح صدف یکی از پر فروش ترین مدل ها می باشد که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد می تواند یک الی دو فرد بالغ را بر روی خود جای بدهد . به دلیل طراحی این تشک بادی روی آب به مانند صدف ، با نام تشک بادی روی آب طرح صدف شناخته می شود .

جنس تشک بادی روی آب طرح صدف

اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح صدف از لایه های بسیار مقاوم و منعطف وینیل استفاده کرده است . وینیل یا پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک طبیعی هستند که مواد اولیه آن ها برخلاف سایر پلاستیک ها از مواد غیر سمی تشکیل شده است ، به همین دلیل حساسیت های پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند . وینیل کاملا ضد آب است و شرایط مختلف محیطی ، دماهای گوناگون و همچنین نور آفتاب آسیبی به آن وارد نمی کند . بنابراین می توان گفت که این جنس یکی از بهترین و مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی است . به همین دلیل نیز بیشتر محصولات بادی برند اینتکس از همین جنس ساخته شده است .

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح صدف

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب طرح صدف بسیار ساده و آسان است . در بدنه این محصولات ، دریچه هایی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق تشک را راه اندازی کنید . این دریچه ها به شما اجازه خواهد داد تا با پمپ های باد نیز بتوانید محصول را راه اندازی کنید . برای راه اندازی بهتر توصیه می شود که به طور کامل محصول را پس از خارج کردن از جعبه باز و آن را پهن کنید . میزان باد تشک بادی روی آب نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد .

نگهداری و توصیه های مهم

تشک های بادی روی آب نیازمند مراقبت هستند ، چرا که بدنه آن ها بادی بوده و در صورت برخورد اجسام تیز و نگهداری نادرست می تواند مشکلاتی را برای تشک به وجود آورد . با سوراخ شدن تشک بادی روی اب ، باد از آن خارج شده و عملکرد محصول با مشکل مواجه خواهد شد ، به طوریکه دیگر نمی توانید از آن استفاده نمایید . زیاد پر کردن باد تشک می تواند حساسیت آن را در آسیب دیدن بیشتر کند . توجه داشته باشید که تشک بادی را بر روی زمین های زبر و شنی که دارای سنگ ریزه می باشد استفاده نکنید . کشیده شدن تشک بادی و ساییده شدن آن نیز می تواند سبب آسیب دیدن آن ها شود .

پنچرگیری تشک بادی روی آب طرح صدف

با توجه به امکان آسیب دیدن محصولات بادی به ویژه تشک بادی روی آب ، اینتکس برای حل این مشکل احتمالی ، برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیراتی مخصوص تشک بادی روی آب طراحی کرده است که شامل لیبل هایی از جنس بدنه تشک و چسب مایع می باشد که می توانید با استفاده از آن ها ، بخش های آسیب دیده تشک بادی خود را تعمیر کنید . این تعمیرات بسیار ساده و آسان است . اما در صورتی که نمی توانید خودتان تشک بادی را تعمیر کنید می توانید محصول را برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر برای فروشگاه ارسال کرده و یا آن را به صورت حضوری تحویل دهید تا تعمیرات صورت گیرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...