تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

bestway 43295

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای محصولی با طراحی بی‌ نظیر و کاربردی می باشد که به منظور استفاده دو کودک به طور همزمان طراحی شده است. این تشک بادی شبیه به صندلی های گهواره ای طراحی شده است و به دلیل وجود انحنا در قسمت زیرین، برای کودکان کاربرد الاکلنگ در آب را داشته و قادر است ساعاتی مهیج و جذاب را برای کودک شما به ارمغان آورد. این محصول در دوذطرف دارای دو نشیمنگاه مجزا بوده که در کنار هریک، دو عدد دستگیره تعبیه شده است که به حفظ تعادل و ایمنی کودک کمک شایانی نموده و نیز در حمل آسان نیز کاربرد خواهد داشت. سطح نشیمنگاه آن به صورت مواج طراحی شده است که بدن را در حالت مطلوبی قرار داده و نیز مانع از سر خوردن ناگهانی به درون آب خواهد شد. بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی درنظر گرفته شده است که از مقاوم ترین مواد اولیه موجود در بازار بوده و طول عمر چشمگیری به محصول بخشیده است. به همین جهت می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آسیب دیدگی آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. برای این محصول 4 محفظه هوای مجزا درنظر گرفته شده است که در صورت آسیب دیدگی یکی از محفظه ها، 3 محفظه دیگر وزن کودکان را به خوبی تحمل خواهند نمود. وزن آن حالت راه اندازی شده در حدود 16.8 کیلو گرم بوده که قادر است تا وزنی معادل 140 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با نازلترین قیمت از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 280 سانتي متر
 عرض 120 سانتي متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 16.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
دارای چهار دستگیره
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

ساخت تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای بدون شک یکی از پر طرفدار ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده است که توسط شرکت بست وی ساخته و تولید شده است . تشک های بادی روی اب محصولاتی هستند بادی که به دلیل داشتن محفظه های باد شونده بر روی اب شناور مانده و می تواند تعدادی از افراد را بر روی خود نگهداری کند . تنوع تشک های بادی روی آب بسیار بالاست ، به همین سبب شما می توانید به دلخواه مدل های مختلف که ممکن است کارایی متفاوتی نیز داشته باشند را خریداری کنید .

تشک بادی روی اب صندلی گهواره ای ، همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی گهواره مانند است که با توجه به ابعاد بزرگ خود و همچنین تحمل وزن 140 کیلوگرمی خود می تواند دو فرد بالغ را بر روی خود جای دهد . شکل گهواره ای این تشک بادی روی آب به شما اجازه خواهد داد تا به همراه دوست خود ، گهواره را تکان داده و به مانند یک الاکلنگ از تشک بادی روی آب استفاده کنید .  همچنین شما می توانید تک نفره و یا دو نفره تنها بر روی آب ریلکس کرده و با تکان دادن گهواره استراحت کرده و چشمان خود را ببندید و لذت ببرید .

ویژگی ها و تحمل وزن تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای دارد می توان به استفاده دو نفره اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید یک یک سمت و دوستتان در قسمتی دیگر نشسته و استراحت و حتی بازی کنید . شما می توانید با تکان دادن شدید تر گهواره سعی کنید تا با به آب انداختن دیگری برنده یک بازی بشوید . طول 280 سانتی متری به همراه عرض 120 سانتی متری می تواند فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار بدهد . 4 دستگیره در دو طرف قرار گرفته است که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را حفظ کرده و از به آب افتادن جلوگیری نمایید . تحمل وزن این محصول همانطور که اشاره شد 140 کیلوگرم است که می تواند وزنی معادل دو فرد بالغ بزرگسال باشد .

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای بسیار ساده است و چندان سخت نیست . در بدنه تشک تعدادی دریچه قرار دارد که می توانید از آن طریق تشک را راه اندازی کنید . شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده نمایید . قسمت سبز رنگ تشک بادی روی آب گهواره ای قسمتی مجزا است که می توانید به دلخواه آن را خارج کرده و به صورت تکی نیز از محصول استفاده نمایید . توجه داشته باشید که میزان باد تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد .

جنس تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

بست وی تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای را از جنس بسیار خوب و پر استفاده پی وی سی ساخته است ، چرا که پی وی سی بسیار انعطاف پذیر بوده و کاملا در برابر رطوبت و همچنین اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است . پی وی سی با نام دیگر یعنی وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که به واسطه عدم وجود مواد شیمیایی و سمی هیچ ضرری برای پوست افراد ندارد .

تعمیرات تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای

تشک های بادی نیازمند مراقبت و نگهداری هستند چرا که بدنه آن ها به صورت بادی طراحی شده و لایه های بدنه آن ها نسبتا نازک است ، به همین علت نیز در برخورد اجسام تیز با آن ممکن است صدمه ببیند ، این در حالی است که در صورت آسیب دیدگی و سوراخ شدن تشک ، شما می توانید محصول را با استفاده از برچسب های تعمیراتی که اغلب در کنار محصول موجود می باشد ، تشک بادی روی آب طرح صندلی گهواره ای خود را در خانه تعمیر کنید . همچنین فروشگاه تهران اینتکس خدماتی را از جمله تعمیرات محصولات بادی ارائه کرده است که می توانید با ارسال محصول آسیب دیده خود ، آن را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...