تشک بادی روی آب طرح طاووس

115550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح طاووس محصولی زیبا با طرحی فانتزی می باشد که شرکت اینتکس آن را مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه نموده است. بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی طرح چرم در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی، از مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین این تشک بادی از پی وی سی دولایه در نظر گرفته شده است که استحکام آن را دوچندان افزایش می دهد. نشیمنگاه آن به صورت مواج درنظر گرفته شده است که در استفاده های طولانی مدت مانع از خستگی خواهد شد. در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید محصول را به سادگی حمل نموده و نیز در حین استفاده تعادل شما را حفظ خواهد نمود. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها می باشد. وزن آن در حدود 1.2 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را حمل نماید. برای تهیه تشک بادی فانتزی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح طاووس از دیگر محصولات جذاب و فوق العاده کمپانی نامدار بست وی بوده است که با وارد کردن آن به بازار خریدار و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است . ما در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این محصول را بررسی نماییم تا شما را با تمام نکات مثبت و منفی آن آشنا کرده و با خیالی آسوده اقدام به سفارش و استفاده محصول مورد نظر خود بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار این محصول همانطور که از نام خود مشخص است به صورت طاووس بوده که در کنار بال های کناری ان تصاویر خورشید ، چشم ، ماه ، گل و ستاره مشاده می کنید و رنگ هایی نظیر سفید ، مشکی ، صورتی ، نارنجی و زرد در این محصول فوق العاده به کار رفته خواهد بود که جذابیت این کالا را دو چندان می کند . همچنین لازم به ذکر می باشد که بدنه نشمانگاه این کالا به صورت مواجی شکلی طراحی و ساخته شده است که به همین دلیل در هنگام استفاده باد از میان این لایه عبور کرده و جلوی تعرق بدن را خواهد گرفت .

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه باید ذکر کرد که معمولا خریدار در هنگام خرید محصول مورد نظر خود دقت و توجه زیادی می کند تا کالای با کیفیت را نسبت به هزینه ای که پرداخت خواهد کرد خریداری نماید . به همین منظور کمپانی بست وی این محصول را از پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده که دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و شما با خیالی آسوده می توانید این تشک بادی روی آب را خریداری و استفاده بکنید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این شناور بادی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 200 سانتی متر ، عرض : 170 سانتی متر ، ارتفاع : 136 سانتی متر ، تحمل وزن : 90 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5.1 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جاییی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این شناور بادی تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را در درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه کالای خود را باد و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده از این محصول آن را جمع کرده و در درون جعبه خود قرار دهید ، همچنین وسایل و اشیا تیز را به آن نزدکی نکنید تا طول عمر شناور خریداری شده خود را بسیار بالا ببرید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود امد شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید .

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح طاووس از جمله محصولات با کیفیت و جذاب کمپانی نامدار و محبوب بست وی بوده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی خریداران زیادی را به سمت خود جذب کرده می باشد . طراحی این کالا همانطور از نامش پیداست همانند یک طاووس بوده که در ان رنگ های سفید ، مشکی ، نارنجی ، زرد و سبز به کار رفته که جذابیت فوق العاده ای را دارا خواهد بود . اگر می خواهدی تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...