تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی

bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
310,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی از تشک های بادی با طراحی زیبا برای استفاده در آب و تفریحات آبی می باشد که برخلاف تشک های بادی خانگی ، مخصوص تفریحات و بازی های آبی بوده که شرکت بست وی مدل های مختلفی را برای رده های سنی کودک و بزرگسال تولید کرده است تا بتوانند با توجه به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان تشک های بادی روی آب ، این محصولات را حتی در سفر ها و هر جای دیگری با خود برده و تفریحات آبی دلچسبی را برای خود رقم بزنند . بست وی متنوع ترین تشک های بادی روی آب را تولید کرده است که فروشگاه اینتکس آن را با توجه به طرح جذاب این تشک بادی روی آب که طرح بسیار عالی غروب دریاست ، موجود کرده تا علاقه مندان به تشک های بادی روی آب با طراحی بدنه منظره و تصویر غروب آفتاب دریا ، بتوانند خرید های خود را به سادگی از فروشگاه اینتکس انجام دهند . البته بست وی این تشک بادی روی آب را در چندین طراحی غروب دریا تولید کرده است که شما می توانید تمامی مدل ها را در فروشگاه مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . شناوری و تعادل تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی بسیار عالی بوده و جدا از این موارد به خوبی می تواند وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . همچنین توصیه می شود که رده های سنی +10 سال از این تشک بادی روی آب استفاده کنند و بهتر است برای سنین کودکان شناور ها و تشک های بادی روی آب ایمن تر برند بست وی یا اینتکس را خریداری کنید . تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی دارای بالش بوده که به صورت سرخود در بدنه قرار داشته و می توانید آن را باد کنید تا سر شما نسبت به بدنتان در سطح بالاتری قرار بگیرد و بهتر بر روی آب استراحت کنید .

  • تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی
  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 71  سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • رده سنی بزرگسال
  • دارای رویه مواج و نرم
  • کد محصول : bestway 43416

تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی یک تشک بادی بی نظیر و با طرح بسیار دوست داشتنی و زیبا می باشد که شما می توانید با خرید آن ، یک وسیله بسیار دوست داشتنی را برای تفریحات آبی خود داشته باشید . آب تنی و شنا کردن یکی از محبوب ترین تفریحاتی است که تمامی سنین آن را دوست دارند ، با توجه به این موضوع فروشگاه intex انواع محصولات بادی تفریحی همچون تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی را موجود کرده است که برای استفاده بر روی آب طراحی شده و شما می توانید با راه اندازی تشک و انداختن آن بر روی آب ، یک تشک شناور را برای خود داشته باشید تا بر روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید . برای اینکه بیشتر با تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی آشنا شوید بهتر است که در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید . 

تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی از لایه های ضخیم پی وی سی طراحی شده است که طراحی چرمی داشته و سطح آن نقش غروب دریا بوده و صدف های تشک ، محصول را بسیار زیبا و خاص کرده است . این تشک در چندین طرح از غروب دریا ساخته و طراحی شده است که می توانید سایر مدل ها را نیز در دسته بندی انواع تشک بادی روی آب ، در وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و هر یک را در صورت پسندیدن به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید . این طراحی بسیار زیبای بدنه پاک یا کمرنگ نمیشود و کاملا ثابت است ، برای همین با خیالی راحت می توانید از تشک بادی روی آب استفاده کنید و زیبایی آن لذت ببرید . 

شرکت تولید کننده تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی ، همانطور که در نام محصول نیز ذکر شده است ، برند بزرگ بست وی می باشد که در کنار برند آمریکایی اینتکس ، از محبوب ترین و پر فروش ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشند که اقدام به فروش تشک بادی روی آب و انواع وسایل تفریحی می کنند . بست وی برای تولید کردن و ساخت تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی ، از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی خاصیتی لاستیکی دارد و به خوبی می تواند انعطاف پذیری خوبی را از خود نشان دهد ، برای همین یکی از بهترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی است .

با توجه به ضد حساسیت بودن این جنس و همچنین ضد آب بودنش یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ساخت تشک بادی روی آب شده است و شرکت بست وی نیز سعی کرده تا بیشتر تشک های بادی خود را از این جنس تولید کند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی صحبت کرد ، وجود بالش بادی سرخود است که در بدنه این تشک وجود دارد و شما می توانید سر خود را با ارتفاع بیشتری نسبت به بدن قرار دهید تا فشاری بر روی سر و گردن شما وارد نشود . این طراحی می تواند حتی از ورود آب به گوش های شما جلوگیری کند تا با آرامش بیشتری از تشک بادی روی آب استفاده کنید . طولی که تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی دارد 183 سانتی متر است و عرض آن نیز 71 سانتی متر بوده و برای استفاده بزرگسالان کاملا مناسب و استاندارد است . 

تحمل وزن تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی 90 کیلوگرم است و با در نظر داشتن میانگین وزنی افراد بزرگسال ، می توان گفت که بیشتر افراد می توانند از تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی استفاده کنند . البته بهتر است که کودکان زیر سن 10 سال از این تشک استفاده نکنند . به همراه تشک بادی روی آب طرح غروب دریا بست وی یک بسته تعمیراتی قرار داده شده است که در صورت آسیب دیدن تشک بادی می توانید از آن استفاده کرده و تشک را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...