تشک بادی روی آب طرح فلامینگو

41122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو محصولی زیبا با طرحی فانتزی می باشد که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد. به همین منظور کودک شما قادر به استفاده از آن در فضای باز می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست، شبیه به یک فلامینگو طراحی شده که به رنگ صورتی می باشد، بر روی دو طرف گردن این فلامینگو دو عدد دستگیره تعبیه شده که با استفاده از آن کودک می تواند تعادل خود را به خوبی حفظ نماید. همچنین با این دستگیره ها قادر خواهید بود این تشک بادی 1.5 کیلو گرمی را حمل و جا به جا نمایید. با استفاده از انواع پمپ های دستی قادر به راه اندازی این تشک بادی بوده و در صورت عدم استفاده می توانید با استفاده از دریچه هوا به سرعت هوای داخل آن را تخلیه نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

تشک های بادی روی آب معمولا به دو شکل تشک بادی و شناور بادی طراحی می شوند ، به طوریکه می توان مدل فوق را در دسته شناور های بادی در نظر بگیریم ، زیرا ساختار آن به صورت عروسکی بوده و افراد بیشتر به صورت نشسته از این محصول استفاده می کنند . ولی تشک های بادی روی آب در واقعیت نیز تشک بوده و سطحی صاف و پهن دارند ، برای همین بیشتر برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب از آن ها استفاده می شود . شرکت های مختلفی همچون بست وی این محصولات بادی بی نظیر را با طراحی خاص و البته استاندارد و اصولی طراحی کرده اند تا شما بتوانید تفریحات آبی دلچسبی را داشته باشید . پیش تر در رابطه با جنس با کیفیت این محصول توضیحاتی ارائه شد ، اما باید بدانید که تنها جنس محصول اولویت کیفیت بالای آن نیست ، بلکه نوع طراحی و ساخت محصول نیز حائز اهمیت است . 

به طور مثال تشک های بادی روی آب باید به نحوی طراحی شوند که بر روی آب بتوانند تعادلشان را حفظ کنند و از سوی دیگر شرایط ایده آل تری را برای افراد ایجاد کنند تا با آرامش بیشتر و حفظ تعادل بهتر بر روی آب بمانند و لذت ببرند . بزرگ بودن محصولات بادی و تشک های بادی روی آب ، تا حد بسیار زیادی می تواند در تعادل بهتر افراد اثر بخش باشد . با مراجعه به بخش ابعاد و مشخصات می توانید به ابعاد بزرگ این محصول پی ببرید ، به همین دلیل است که این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در تمامی سنین بوده و کودکان و بزرگسالان به راحتی می توانند از این محصول استفاده کرده و حتی در آب هایی که نسبتا مواج هستند نیز از این محصول بهره مند شوند .  

نوع تفریحی
 طول 127 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 96.5 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ ندارد 
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان 3 تا 6 سال
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو محصولی با طراحی جذاب و فانتزی بوده که مناسب استفاده کودکان خردسال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با دارا بودن رنگی شاد و ابعاد مناسب گزینه مناسبی برای تفریحات آبی کودکان بوده و وزن اندک آن موجب حمل آسان این محصول شده است. که ای امر استفاده از آن را در مسافرت ها نیز میسر می نماید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین و مهمترین نکته‌ای که قادر است نظر هر کودکی را به خود جلب نماید شکل ظاهری محصولات اطراف ما می باشد. به همین منظور شرکت بست وی همواره سعی داشته تا محصولاتی متناسب با روحیه کودکان تولید نماید. این محصول شبیه به یک فلامینگو طراحی شده که دارای رنگ صورتی روشن بوده که برای اغلب کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. بر روی سطح این محصول قسمتی به صورت برآمدگی در نظر گرفته شده است که نشیمنگاه آن را تشکیل می دهد. همچنین به منظور افزایش تعادل و ایمنی کودک بر روی گردن این فلامینگو دو عدد دستگیره یه شده که با نگه داشتن آن، کودک از افتادن به درون آب جلوگیری می نماید. همچنین با استفاده از این دستگیره ها حمل محصول برای کودک آسان تر خواهد شد. بر روی بدنه این محصول یک عدد دریچه هوا تعبیه شده که از طریق آن و با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی می توانید در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و همچنین در صورت عدم استفاده از طریق همین دریچه های هوا، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در کوچک ترین سایز ممکن جمع نمایید. 

 

جنس بدنه 

 

علاوه بر ظاهر محصول مورد نظر، با توجه به کیفیت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا این مورد از مهمترین موارد در تولید محصولات بادی بوده که در صورت عدم توجه به آن، ممکن است محصول خریداری شده از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد. اما شرکت بست وی به منظور تولید محصولی مرغوب و با طول عمر بالا بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد همچنین برای تولید کف آن وینیل دولایه به کار گرفته است تا در حین جابجایی توسط کودک دچار آسیب دیدگی نشود. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر کیفیت و شکل ظاهری محصول مورد نظر دارا بودن ابعاد و وزن مناسب نیز از مهم‌ ترین ویژگی هایی می باشد که می بایست در حین خریداری محصول به آن توجه نمود. با توجه به اینکه این محصول مناسب استفاده کودکان بوده، دارای طولی معادل 142 سانتی متر، عرض 137 سانتی متر و ارتفاع 96.5 سانتی متر می باشد که برای استفاده کودکان کاملاً مناسب بوده و از فضای کافی برخوردار می باشد. وزن آن نیز در حدود 1.8 کیلو گرم بوده که کودک می تواند به راحتی و با استفاده از دستگیره های موجود بر روی محصول، آن را حمل نماید. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 45 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان ایده آل به نظر می رسد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر و کارایی آن بسیار موثر خواهد بود. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین محصولات بادی بست وی بوده که با توجه به کارایی و ابعاد و وزن مناسب خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین تشک های بادی روی آب تبدیل شود. این محصول دارای طرحی فانتزی بوده که برای اغلب کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...