تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس

intex 56251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس از سری تشک های بادی روی آب با بدنه حلقه ای می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است . با استفاده از این تشک های بادی روی آب می توانید ساعت های خوشی را به آب بازی و شنا کردن بپردازید . از آن جا که رفتن به عمق های زیاد آب می تواند برای کودکان خطرساز باشد ، آن ها می توانند با استفاده از تشک های بادی روی آب به عمق های بالا رفته و شنا کنند . وجود ساختار حلقه ای این تشک بادی به کودک اجازه می دهد تا پاهای خود را تکان دهد و با پا زدن خود را به هر طرف که می خواهد هدایت کند . نوع طراحی این تشک بادی روی آب به صورت پرنده بسیار زیبای فلامینگو در نظر گرفته شده است که اینتکس به خوبی توانسته بدنه عروسکی آن را طراحی کند . قسمت بدنه این تشک بادی روی آب به صورت اکلیلی ساخته شده است که در زیر نور آفتاب می تواند جلوه زیبا تری را به محصول ببخشد .

وزن بسیار سبک محصول و همچنین حجم بسته بندی کم آن به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید تشک بادی خود را در سفر ها نیز به همراه ببرید . راه اندازی محصول بسیار ساده است و شما می توانید پس از هر بار آن را دو مرتبه بسته بندی کنید . استفاده از تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس به صورت مداوم میسر است ، چرا که بدنه آن از pvc ساخته شده است و عواملی چون رطوبت و یا نور آفتاب هیچ تاثیری را بر روی تشک وارد نخواهد کرد . این محصولات بادی قابل تعمیر هستند و در صورت آسیب دیدن می توانید آن را به راحتی تعمیر کنید . برای کسب اطلاع بیشتر از محصول با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس
  • قطر : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc شفاف اکلیلی
  • رنگ : صورتی
  • وزن : 1 کیلوگرم
  • رده سنی : +9 سال
  • کد محصول : intex 56251

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس از محبوب ترین تشک های بادی روی آب شرکت اینتکس است که حتی اینتکس نمونه های دیگری از تشک بادی روی آب طرح فلامینگو را در اشکال و ابعاد دیگری تولید کرده است تا خریداران بتوانند با مقایسه بین آن ها ، تشک بادی روی آب طرح فلامینگو مد نظر خود را با قیمت ارزان و با گارانتی تعمیر 48 ساعته از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . با توجه به شباهت هایی که این تشک بادی روی آب طرح فلامینگو با دیگر تشک های بادی روی آب طرح فلامینگو دارد ، تفاوت های عمده ای نیز میان آن هاست که در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول به این تفاوت ها و همچنین ویژگی های محصول خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید بدنه

در ابتدا نیاز است که گفته شود این تشک بادی روی آب دارای ابعاد کوچک است به همین منظور استفاده از آن بیشتر برای کودکان و نوجوانان بالای 9 سال مناسب است و برای بزرگسالان توصیه نمی شود ، زیرا تشک بادی روی آب از مخازن کوچکی ساخته شده است که ممکن است نتواند وزن بالغین را تحمل کند . از عمده تفاوت هایی که میان این تشک بادی روی آب با دیگر تشک های آب طرح فلامینگو  وجود دارد می توان به کف حلقه ای و باز آن اشاره کرد ، همانطور که در بالا تصاویر محصول را مشاهده می کنید ، این تشک بادی به صورت حلقه بادی طراحی شده است بنابراین کودک می تواند پاهای خود را به داخل آب فرو کرده و با پا زدن خود را به اطراف هدایت کنید ، این در حالی است که بیشتر تشک های بادی روی آب این ویژگی ها نداشته و تنها برای دراز کشیدن و نشستن طراحی شده اند .

در لبه های این تشک بادی روی آب ، دو بال بادی بسیار زیبایی قرار گرفته است که نه تنها به محصول جلوه زیبا تر و واقعی تری بخشیده است بلکه باعث شده تا تعادل تشک بادی به خوبی بر روی آب حفظ شود . با توجه به اینکه بیشتر تشک های بادی روی آب مناسب آب های آرام و کم عمق هستند ، این تشک بادی روی آب با تعادل بسیار خوب و نحوه استفاده و قرار گیری افراد ، قابل استفاده در آب های خروشان نیز می باشد . پس اگر به دنبال تشک بادی روی آب ایمن برای کودکان و نوجوانان هستید ، تشک بادی روی آب طرح فلامینگو اینتکس گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود .

جنس تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح فلامینگو تولید شده توسط شرکت اینتکس است بنابراین می توان آن را در دسته تشک های بادی روی آب اورجینال و اصل قرار داد . از مهم ترین دلایل معروفیت و محبوبیت محصولات بادی شرکت اینتکس نیز استفاده از بهترین اجناس و طراحی حرفه ای محصولات می باشد . اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب فوق از pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند و قدرت کشسانی بالای آن ها و مقاومت آن ها در برابر مواردی چون رطوبت ، نور خورشید ، ضربه و فشار باعث شده است تا طول عمر محصولات افزایش یابد و بدنه آن ها هیچگونه حساسیتی را برای کودکان به دنبال نداشته باشد . البته pvc استفاده شده در تشک بادی روی آب طرح فلامینگو با دیگر پی وی سی ها متفاوت است چرا که این پی وی سی شفاف بوده و اکلیلی می باشد ، از این رو جذابیت خاصی را نیز به محصول بخشیده است .

راه اندازی و توصیه های لازم

راه اندازی این تشک بادی روی آب بسیار ساده است ، شما می توانید به کمک پمپ های باد با سرعت بیشتری تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . دقت داشته باشید که میزان باد محصول به اندازه باشد ، در صورتی که تشک بادی روی آب باد کمی داشته باشد محصول تعادل خوبی بر روی آب نخواهد داشت ، از طرفی دیگر اگر تشک بادی روی آب باد زیادی را داشته باشد ممکن است در هنگام استفاده از محصول ، فشار بر روی قسمت های پرس شده لایه ها افزایش یابد که این امر باعث می شود تا محصول در معرض پارگی قرار بگیرد . پس از هر بار استفاده از تشک بادی روی آب بهتر است تا آن را خشک کرده و سپس جمع کنید . البته استفاده مداوم از تشک بادی روی آب ، آسیبی به محصول وارد نمی کند ، چرا که رطوبت و یا نور آفتاب به خودی خود به تشک بادی روی آب آسیبی وارد نمی کند و تنها اجسام تیز و برنده و یا داغ هستند که می تواند به محصول آسیب وارد کند .

تعمیرات تشک بادی روی آب 

اگر تشک بادی شما به هر دلیلی سوراخ شد می توانید با یافتن محصول سوراخ شدگی ، آن را با استفاده از برچسب تعمیرات تعمیر کنید ، این برچسب های تعمیراتی در کنار محصول وجود دارد اما در صورت نیاز بیشتر می توانید بسته های تعمیراتی مخصوص تشک بادی روی آب را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . لازم به ذکر است که شما می توانید محصول بادی آسیب دیده خود را جهت تعمیر به فروشگاه اینترنتی اینتکس ارسال نمایید تا نمایندگی پنچرگیری تشک بادی روی آب شما را انجام دهد . نکته مهم این است که پارگی های وسیع در محصولات بادی غیر قابل تعمیر خواهند بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...