تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی

bestway 43490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی با طراحی بی نظیر خود یکی از جذاب ترین تشک های بادی روی آب تولید شده برای رده سنی بزرگسالان می باشد . این تشک بادی شبیه به یک فلفل قرمز با بدنه ای طرح دار ساخته شده است که می تواند برای خریداران طرح بسیار دوست داشتنی و بامزه ای باشد . بست وی با توجه به اینکه این محصولات برای بازی ها و تفریحات آبی هستند ، سعی کرده است تا با طراحی رنگی و یا تولیدات تشک بادی روی آب شبیه به حیوانات ، میوه ها و سبزیجات ، زیبایی خاصی را به آن ها ببخشد . تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی برای استفاده سنین بالای 10 سال مناسب بوده و می تواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند که تنها محدودیت استفاده از تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی ، همین موضوع می باشد . ابعاد بزرگ این تشک بادی می تواند برای نشستن و یا دراز کشیدن شما بر روی آن ، مناسب باشد ، به همین دلیل نیز شما می توانید برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب از تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی استفاده کنید . این تشک وزنی 1.2 کیلوگرمی دارد و بسیار سبک است . بدنه آن نیز از لایه های ضخیم و ضد آب پی وی سی ساخته شده است . رویه تشک مواج بوده و با توجه به جدید بودن و طراحی عالی این تشک بادی روی آب ، نمایندگی اینتکس ، آن را موجود کرده است تا شما خریداران بتوانید به سادگی آن را به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه خریداری کنید .

  • تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی
  • طول : 195 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • دارای رویه مواج
  • قابل راه اندازی با پمپ باد
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • مناسب رده سنی بزرگسال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43490

تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی یکی از جالب ترین تشک های بادی روی آب ساخته شده و موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که شبیه به یک فلفل قرمز طراحی شده و ظاهری بسیار دوست داشتنی و جذاب دارد . یکی از ویژگی هایی که شرکت بست وی دارد ، خلاقیت آن در ساخت محصولات بادی است که این خلاقیت خصوصا در تشک های بادی روی آب دیده می شود ، زیرا این محصولات تفریحی بوده و برای استفاده در آب و تفریحات آبی ساخته شده است ، برای همین شرکت بست وی سعی کرده است تا با طراحی متفاوت و جالب تشک های بادی روی آب ، این محصولات را شبیه به انواع میوه ها و سبزیجات و انواع خوراکی ها و حتی حیوانات طراحی کند . برای همین تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی را که در سال 2022 تولید کرده است ، شبیه به یک فلفل قرمز بسیار جذاب و جالب تولید نموده است . 

تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی کارایی بسیار خوبی دارد و همانطور که از نام محصول مشخص شده است ، بدنه تشک شبیه به یک فلفل طراحی شده و رنگ خاص آن که قرمز است ، این تشک را بیش از پیش به یک فلفل تند شبیه کرده است . بدنه تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی همچنین طرح دار بوده و نقش و نگار هایی در سطح تشک وجود دارد که زیبایی تشک را چندین برابر کرده است . این طرح ها و نقش ها ثابت هستند و به مرور زمان پاک نمی شود و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد ، به دنبال این موضوع شما می توانید با خیالی راحت تر و آسوده تر از این محصولات بی نظیر که اصل و اورجینال می باشد استفاه کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی از بهترین جنس نیز ساخته شده است .

شرکت بست وی به مانند تمامی محصولات بادی خود ، برای ساخت تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی از پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی ها ضد آب هستند و می توانند در برابر رطوبت ها مقاوم باشند ، برای همین اگر برای طولانی مدت نیز از تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی استفاده کنید ، صدمه ای به آن وارد نخواهد شد ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که این جنس خاصیت لاستیکی و بسیار نرم دارد ، برای همین است که در هنگام استفاده کردن از تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی احساس خوشایند و راحتی را خواهید داشت . شما می توانید از این تشک ها برای ریلکس کردن و استراحت کردن بر روی آب نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که تشک های بادی در صورتی که با جسم های تیز و برنده برخوردی داشته باشند ، صدمه و آسیب خواهند دید . 

لذا این موضوع قابل رفع بوده و حتی در صورت آسیب دیدن بدنه تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی و یا سایر تشک های بادی روی آب شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به راحتی و در کمترین زمان محصولات بادی را تعمیر کرده و از آن ها استفاده کنید . تشک های بادی روی آب طول عمر بالایی را دارند و شما می توانید سال های سال از آن ها در استخر ها و حتی در فضاهای روباز و در مقابل نور خورشید نیز استفاده کنید . بست وی برای اینکه در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی احساس راحتی بیشتری کنید ، سطح تشک را برجسته در نظر گرفته است ، این برجستگی بدین خاطر است که احساس خوب و خوشایند و بسیار نرمی را از سوی تشک داشته باشید . 

طول تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی برابر با 195 سانتی متر و عرض آن همچنین برابر با 99 سانتی متر است ، به همین جهت شما می توانید به راحتی بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنید ، زیرا تشک بادی روی آب طرح فلفل قرمز بست وی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و از سوی دیگر می تواند به خوبی وزن 1 نفر را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . این در حالی است که خود تشک بادی نهایتا 1.2 کیلوگرم وزن دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...