تشک بادی روی آب طرح قایق موتوری

115530

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح قایق موتوری یکی از محبوب‌ ترین تشک های بادی روی آب مناسب بزرگسالان می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد. همچنین به منظور افزایش کیفیت و طول عمر آن، برای تهیه کف محصول از وینیل دولایه به کار گرفته شده است که مقاومت چشمگیری به محصول بخشیده است. این محصول دقیقا شبیه به یک قایق موتوری طراحی شده و بر روی آن اندکی فرو رفتگی وجود دارد که به منزله نشیمنگاه محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین به منظور حفظ تعادل شما دو عدد دستگیره بر روی آن تعبیه شده که علاوه بر حفظ تعادل می توانید به منظور حمل این محصول از آن استفاده نمایید. به منظور افزایش ایمنی مصرف کنندگان برای این محصول دو محفظه هوای جداگانه در نظر گرفته شده است که در صورت بروز آسیب دیدگی در یکی از محفظه ها محفظه دیگر به خوبی وزن شما را حمل می نماید. وزن آن نیز در حدود 0.5 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح قایق موتوری از سری محصولات تفریحی شرکت محبوب اینتکس بوده که با دارا بودن طرحی متفاوت توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد و در لیست پرفروش ترین تشک های بادی روی آب اینتکس قرار گیرد. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

از مهم ترین مواردی که اغلب ما به آن توجه نموده و مورد بررسی قرار می دهیم، می توان به شکل ظاهری و نوع طراحی محصولات اشاره نمود. زیرا این مورد علاوه بر زیبایی محصول، بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. این تشک بادی دارای طرح قایق موتوری بوده که برای تمامی سنین جالب به نظر می رسد. این تشک بادی دارای رنگ سفید بر روی بدنه بوده و قسمت زیرین آن به رنگ آبی می باشد که جلوه ای زببا به محصول بخشیده است. در قسمت جلویی آن یک فرمان تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید تعادل خود را به خوبی حفظ نموده و نیز به منظور حمل آسان نیز از آن بهره ببرید. همچنین این تشک بادی دارای دو محفظه مجزا بوده که در صورت بروز آسیب دیدگی یکی از آن ها، محفظه دیگر وزن شما را تحمل خواهد نمود. همچنین نشیمنگاه آن دارای اندکی فرورفتگی بوده که بدن شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد. برای استفاده از این تشک بادی می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه، آن را راه اندازی نمایید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول خوب علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا، کیفیت و طول عمر مناسب می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می‌باشد که در حین استفاده مانع از خستگی و ناراحتی شما خواهد شد. همچنین به منظور افزایش طول عمر این تشک بادی قسمت زیرین آن از وینیل دو لایه در نظر گرفته شده است که طول عمر محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. اما این مقاومت و استحکام مانع از انعطاف آن نشده و در صورت عدم استفاده می توانید به راحتی آن را در کوچک ترین ابعاد ممکن جمع نمایید. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همان طور که می دانید از مهم ترین موارد در محصولات تفریحی دارا بودن فضای کافی و مناسب و وزن اندک می باشد. زیرا چنین محصولی را می توان در هر محیطی و به سادگی مورد استفاده قرار داد. طول این محصول معادل 180 سانتی متر، عرض 100 سانتی متر و ارتفاع آن 90 سانتی متر می باشد. که با توجه به این ابعاد می‌ توان دریافت که از فضای کافی برخوردار بوده و نیز قابل استفاده در استخر ها نیز می باشد و گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان خواهد بود. وزن این محصول در حدود 500 گرم بوده که بسیار اندک می باشد و به راحتی می توانید آن را حمل و جابجا نمایید. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این تشک‌ بادی از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور را به جهت افزایش طول عمر می بایست از برخورد اشیای نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن این محصول در برابر حرارت های بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح قایق موتوری محصولی با طراحی زیبا و کارایی مطلوب بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی شده است. این محصول از وزن اندک و تحمل وزن مناسبی برخوردار بوده و همچنین با توجه به دارا بودن انعطاف بالا شما می توانید در صورت عدم استفاده از آن ، از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را جمع نمایید. برای تهیه این تشک بادی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

ضحا ژسازندگی

خیلی قشنگه

163 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...