تشک بادی روی آب طرح قلب

bestway 43265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح قلب یک محصول خاص از نظر طراحی و ساختار است که با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارد مورد توجه عموم قرار گرفته است. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم طرح قلب تیر خورده موجود بر روی این تشک بادی روی اب باعث زیبایی و چشم نوازی این کالا شده است که قطعا پس از قرار گیری بر روی اب جلوه جذابی را به خود می بیند. نکته بعدی در خصوص این محصول مواج بودن بخش رویه اصلی این محصول است که قطعا برای تمامی افراد یک مزیت بزرگ به شمار رفته و باعث احساس راحتی و نرمی و لطافت مصرف کننده خواهد شد. این محصول هم چنین دارای دو عدد محفظه باد است که باعث می شود تا به راحتی بتوانید این کالا را باد کنید. علاوه بر این ها بهره مندی از برچسب تعمیرات در کنار این محصول نیز سبب شده تا در مواقع اسیب دیدن هم بتوانید خودتان ان را ترمیم نموده و از محصول سالم و نو استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 137 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1200 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب طرح قلب

تشک بادی روی آب طرح قلب محصولی از کارخانه بست وی با طراحی ظاهری مدرن و گرافیکی بوده که توانسته در میان افراد مشکل پسند به فروش قابل توجهی دست یابد. این محصول متفاوت و خاص دارای طراحی بدنه طبی بوده و می تواند بدن و ستون فقرات شما هنگام دراز کش در حالت استاندارد خود نگه دارد. توجه داشته باشید این تشک بادی روی آب مانند اکثر نمونه های مشابه برای استفاده در آب ها آرام و استخر توصیه می شود. با این مقاله قصد داریم ساختار این تشک بادی روی آب را به طور کل تحلیل کنیم. پس اگر شما نیز قصد خرید تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی خود در فصول گرم سال دارید توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

ساختار ظاهری تشک بادی روی آب

در اولین بخش قصد داریم تمامی ویژگی های ظاهری این تشک بادی روی آب را تحلیل کرده تا بتوانید بر حسب سلیقه خود یک محصول را انتخاب کنید. این تشک بادی روی آب برای بزرگسالان مناسب بوده و دارای ساختاری مستطیل شکل می باشد. طراحی ظاهری این محصول مدرن و منحصر به فرد بوده به این صورت که بخش میانی آن که دارای عرضی بسبتا بزرگ بوده در واقعا یک قلب زیبا و قرمز رنگ می باشد. ابتدا و انتهای تشک بادی روی آب دارای عرضی کم و کشیدگی زیادی بوده که در واقع این قسمت مانند یک خنجر است. این محصول به طور کلی از یک قلب و یک خنجر که به داخل آن فرو رفته به همراه یک پرچم زرد رنگ می باشد. تمامی بخش های محصول از تنوع رنگبندی شادی بهره مند بوده که موجب افزایش روحیه شما هنگام استفاده خواهد شد. رویه این تشک بادی روی آب دارای خطوطی دوار بوده که به این محصول قابلیت ضدتعریق بودن می بخشد. زیرا این خطوط علاوه بر افزایش نرمی بدنه اصلی محصول می توانند امکانی گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول را فراهم کرده تا افراد هنگام استراحت بر روی این تشک بادی روی آب دچار تعریق بدن نشوند.

کیفیت و جنس بدنه

دومین مورد مهمی که قصد در تحلیل آن داریم مربوط به کیفیت و جنس بدنه این تشک بادی روی آب می باشد. زیرا افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و همچنین می دانیم برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز به توجه ویژه به جنس بدنه آن وجود دارد. بر همین اساس کارخانه بست وی این تشک بادی روی آب را با مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طراحی و تولید کرده که از استحکام و طول عمر بسیار زیادی بهره مند می باشد. کف محصول نیز از نوع وینیل دولایه بوده زیرا این بخش با سطح آب در تماس مستقیم بوده و تمامی وزن وارده به تشک بادی روی آب را تحمل خواهد کرد. شما می توانید از این محصول با کیفیت با اسودگی خاطر در برابر تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف آب استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی موجب افت کیفیت این محصول نخواهد شد.

سایز و ظرفیت تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح قلب محصولی برای استفاده یک نفره بوده که طول آن برابر 198 سانتی متر و عرضی آن معادل 137 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول تنها 25 سانتی متر در نظر گرفته شده تا از غرق شدن تشک بادی روی آب جلوگیری شود. این محصول تفریحی یک نفره می تواند تا میزان 100 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده که یک میزان عالی به شمار می رود. از این تشک بادی روی آب می توانید در زمان سفر نیز استفاده کنید. زیرا وزن بدنه آن تنها 2/1 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح قلب محصولی جذاب و متفاوت از گروه تولیدی بست وی در زمینه تجهیزات آبی و تفریحی برای بزرگسالان بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این محصول در نمایندگی محصولات بادی موجود بوده و شما می توانید با مراجعه به این دفتر محصول را با یک تخفیف عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...