تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی

bestway 43392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی تشکی دوست داشتنی و بسیار پر فروش فروشگاه اینتکس می باشد که توسط برند بزرگ بست وی تولید شده و می توان گفت که یک تشک بادی روی آب اورجینال بوده و از کیفیت قابل توجهی برخوردار است . بست وی برای ساخت و تولید این تشک بادی روی آب از پی وی سی استفاده کرده است تا کیفیت این محصول افزایش داشته باشد و به مانند تمامی محصولات این شرکت ، طول عمر بالا داشته و همچنین در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد . این تشک بادی روی آب ضد حساسیت بوده و برای پوست آسیبی را به همراه ندارد . بست وی برای تفریحات آبی بزرگسالان و استراحت کردن و دراز کشیدن رده های سنی بزرگسال این تشک بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی را شبیه به لیمو طراحی کرده است که ابعاد بزرگی داشته و طول 176 سانتی متری و عرض 122 سانتی متری آن می تواند برای شما در جهت دراز کشیدن بر روی تشک مناسب باشد . این محصول یک محصول بادی بوده و با راه اندازی آن از قسمت دریچه باد ، می توانید آن را بر روی آب قرار داده و شاهد شناوری بسیار عالی آن باشید که به خوبی نیز می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . بست وی با توجه به میانگین وزنی بزرگسالان ، سعی کرده تا این تشک بادی روی آب را بزرگ و حجیم تولید کند تا بتواند وزن های بالا را تحمل کند . از ویژگی های بسیار عالی تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی می توان به داشتن وزن سبک 1.4 کیلوگرمی و همچنین داشتن سطح مواج و بسیار نرم اشاره کنیم . این تشک بادی روی آب قابل تعمیر بوده و حتی در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید مشکل آن را رفع کنید .

  • تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی
  • طول : 176 سانتی متر
  • عرض : 122 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه طرح دار و مواج
  • کد محصول : bestway 43392

تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی یکی از جالب ترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده بر روی اب می باشد که تولید کننده آن شرکت بست وی می باشد . بست وی این محصول را در سال 2022 تولید کرده است و می توان گفت که یکی از جدید ترین تشک های بادی ساخته شده است . این تشک برای استفاده یک نفره ساخته شده و شما می توانید با استفاده از آن بر روی اب شناور مانده و اینچنین تفریحات بسیار جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت . تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی ابعاد بزرگی داشته و می تواند فضای بزرگی را در اختیار یک نفر قرار دهد تا به بهترین شکل بتوانید بر روی تشک دراز کشیده و از آن استفاده کنید . 

یکی از کاربرد های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی و سایر تشک های بادی روی آب دارد ، ریلکس کردن بر روی آب خواهد بود که می توانید حمام آفتاب گرفته و یا از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید . تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی همچنین به خوبی می تواند وزن افراد بالغ را تحمل کند . بست وی با بزرگ ساختن تشک های بادی روی آب و طراحی پهن این محصولات علاوه بر اینکه شناوری تشک را بر روی آب زیاد کرده و حفظ تعادل آن را بسیار بهتر می کنند ، باعث می شوند که تشک بتواند به خوبی وزن های بالا را نیز تحمل کند . به عنوان مثال تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی که در حال حاضر نیز به بررسی آن می پردازیم به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند و از این بابت یکی از بهترین گزینه ها برای افراد سنگین وزن حتی به شمار می رود . 

شرکت بست وی برای راحتی هر چه بیشتر افراد در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی ، رویه تشک بادی را به صورت مواج و برجسته طراحی کرده است . در واقع این برجستگی ها به جهت زیبایی نیست و دلیل آن انعطاف پذیری بسیار بهتر و عالی تری است که این طراحی به تشک بادی روی آب می بخشد . توجه داشته باشید که همین ویژگی باعث شده است تا سطح تشک بادی لغزندگی زیادی نداشته باشد . فرم خود تشک بادی روی اب ، شبیه به لیمو بوده و از سوی دیگر بدنه تشک نیز از طراحی لیمویی برخوردار است که به صورت چاپی بر روی تشک بادی روی آب نقش بسته است . این طراحی ثابت بوده و به مرور پاک نمی شود ، زیرا جنسی که برای ساخت تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی استفاده شده است ، لایه های ضخیم و بسیار مقاوم پی وی سی است .

ویژگی های پی وی سی بسیار زیاد بوده که یکی از این موارد ضد حساسیت بودن این لایه ها و همچنین ضد آب بودن پی وی سی می باشد . این جنس بسیار مقاوم است و می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند ، از سوی دیگر به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار ها نیز مقاوم باشد ، ولی در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به سادگی آسیب دیده و باید با احتیاط و به خوبی از این محصولات بادی استفاده شود . البته در صورت آسیب دیدن تشک بادی ، باز هم این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا قسمت آسیب دیده تشک بادی را با استفاده از برچسب تعمیرات به بهترین شکل تعمیر کرده و مجددا از محصول استفاده کنید . 

برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید ، پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که بسته به نیاز خود می توانید هر یک از آن ها را انتخاب کرده و استفاده کنید . شما می توانید تشک بادی روی آب طرح لیمو بست وی و همچنین پمپ باد مد نظر خود را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات محصولات بادی آسیب دیده خود از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...