تشک بادی روی آب طرح ماشین مسابقه

16244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ماشین مسابقه از سری تشک های بادی کودکان بوده که بر روی بدنه دارای طرح شخصیت کارتونی ماشین مسابقه می باشد که در میان کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. طرح بدنه آن مستطیل شکل بوده و در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن کودک تعادل خود را حفظ نموده و جای خود را بر روی تشک بادی تثبیت می نماید. همچنین سطح آن به صورت مواج طراحی شده و بدن کودک را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین تفریح کودک می شود. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی و قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است که در برابر آسیب دیدگی و پوسیدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. وزن آن در حدود 0.5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان کاملا مناسب می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و طول عمر بالا از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 130 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 وزن 500 گرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره _
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

نقد و بررسی تشک بادی روی آب طرح ماشین مسابقه

تشک بادی روی آب طرح ماشین مسابقه محصولی زیبا با طرح فانتزی و کارتونی ماشین مسابقه می باشد که مناسب استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها به منظور تفریحات آبی کودکان طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

از مهم ترین ویژگی هایی که می بایست در حین خریداری محصولات تفریحی کودکان به آن توجه نمود، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. زیرا این مورد علاوه بر زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز موثر خواهد بود. این محصول شبیه به یک مستطیل طراحی شده که در قسمت جلویی دارای انحنا می باشد که زیبایی آن را دوچندان افزایش داده و به حرکت آسان تشک بادی بر روی آب کمک می نماید. سطح این محصول به صورت مواج درنظر گرفته شده است که در حین استفاده بدن کودک را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد خستگی شده و نیز از لیز خوردن به درون آب جلوگیری می نماید. همچنین دو عدد دستگیره برای آن تعبیه شده که با استفاده از آن کودک قادر به افزایش تعادل خود بوده و نیز به منظور سهولت در جابه جایی کاربرد خواهد داشت. بر روی بدنه این محصول طرح محبوب ماشین مسابقه که یک شخصیت کارتونی می باشد نقش بسته که برای کودکان از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد. 

 

جنس بدنه

 

همانطور که می دانید جنس و کیفیت محصولات یکی از مهم ترین مواردی می باشد که می بایست مورد بررسی قرار گرفته تا محصولی مرغوب و با طول عمر بالا تهیه شود. شرکت بست وی به منظور تولید محصولی زیبا و در عین حال مقاوم در برابر آسیب دیدگی، بدنه این تشک بادی را از وینیل رنگی در نظر گرفته و قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است که استحکام محصول را تا حد قابل قبولی افزایش داده است. اما این مقاومت مانع از نرمی و راحتی آن نشده و با دارا بودن بدنه ای منعطف، رضایت کودک شما را جلب می نماید. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر شکل ظاهری و کیفیت محصولات تفریحی، دارا بودن ابعاد مناسب و وزن اندک نیز بر کارایی آن تاثیرگذار خواهد بود. این محصول دارای طول 130 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر می باشد که از فضای مناسبی برای تفریح کودک. برخوردار بوده و قابل استفاده در استخر های کوچک نیز می باشد. وزن این تشک بادی بسبار اندک و ور حدود 500 گرم بوده که کودک شما به سادگی قادر به حمل و جابه جایی آن خواهد بود. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت درنظر گرفته شده برای محصول مورد نظر، نحوه استفاده ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر خواهد گذاشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست که از برخورد اشیاء نوک. تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

تشک بادی روی آب طرح ماشین مسابقه محصولی با طرح و رنگی جذاب بوده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و یا در صورت عدم استفاده از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه، هوای داخل آن را تخلیه نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قبمتی مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...