تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

intex 59720np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس مدلی بسیار زیبا از تشک های بادی روی آب طراحی شده برای استفاده یک نفره می باشد که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد . این تشک ها اگرچه ظاهری ساده دارند ، اما یکی از پر طرفدار ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده هستند که از ویژگی ها و خصوصیا بسیار زیادی همچون طراحی رویه مواج برخوردار هستند که به مراتب سطحی نرم و راحت را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد ، چرا که این تشک ها برای ریلکسیشن طراحی شده اند و به راحتی می توانید با استفاده از این محصولات بر روی آب های آرامی همچون استخر ، استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرید .

این تشک دارای بالش بادی به صورت سرخود می باشد که با راه اندازی تشک بادی ، آن بخش نیز راه اندازی خواهد شد . جابجایی بسیار ساده و آسان محصول و همچنین و وزن سبک آن به شما اجازه خواهد داد تا راحت تر تشک را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده و آسان است . با توجه به برند تولیدی این تشک بادی که شرکت اینتکس است ، بدون شک می توان به کیفیت ساخت بسیار بالای آن پی برد . اگرچه با این محصولات خیلی آشنا نبوده و نمیدانید که چطور و با چه موادی تولید شده اند بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید .

برند تولیدی تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

همواره توصیه ما به شما خریداران محصولات بادی این است که محصولات خود را از برند های معتبر و پر فروش خریداری کنید که با یک جستجو و تحقیق ساده می توانید بهترین برند های تولیدی محصولات بادی را مشاهده کنید که در صدر آن ها نیز نام شرکت اینتکس به چشم می خورد که تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس نیز توسط همین برند تولید شده است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد ، زیرا اینتکس با استفاده از بهترین جنس ها و البته استفاده از لایه های ضخیم و طراحی استاندارد ، محصولات خود را تولید کرده است . اینتکس قدیمی ترین برند تولیدی محصولات بادی در دنیا می باشد که سابقه درخشانی را در طی سال ها فعالیت خود کسب کرده است . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

هر محصول بادی به دلیل داشتن بدنه نازک و ساختار بادی خود ، نیاز به مراقبت و نگهداری دارند ، زیرا در برخورد با اجسام تیز و برنده و نگهداری نادرست می توانند آسیب دیده و با مشکل مواجه شوند ، بنابراین بایستی به درستی از آن ها استفاده کنید . به عنوان مثال نباید از تشک بادی بر روی زمین استفاده کنید و یا بر روی آن پریده و یا آن را بر روی زمین بکشید . میزان باد تشک بادی روی آب بایستی به اندازه باشد .

زمانی که از تشک بادی استفاده نمی کنید آن را در سایه قرار دهید و یا قبل از جمع آوری تشک بادی روی آب به خوبی آن را شسته و سپس خشک کنید . چرا که ممکن است آب در لایه های بدنه در هنگام جمع آوری باقی مانده و این چنین پس از بسته بندی حتی عرق کند که سبب کاهش طول عمر محصول نیز خواهد شد .

تعمیرات و خدمات پس از فروش تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

خدماتی که فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده است ، تعمیرات و پنچرگیری محصولات بادی آسیب دیده همچون تشک های بادی روی آب می باشد که می توانید به بهترین شکل ، این محصولات را با تعمیر کردن ، به مانند روز اول استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی در هنگام استفاده پیش بیاید . البته نوع آسیب دیدگی بسیار مهم بوده و اگر پارگی بسیار وسیع باشد ، شاید نتوان آن را تعمیر کرد ، اما پارگی های جزئی که بیشترین نوع آسیب دیدگی نیز پارگی های جزئی و سوراخ های ریز است را می توان به بهترین شکل تعمیر کرد .

شما حتی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی حتی خودتان نیز این تعمیرات را انجام بدهید که کاری ساده نیز می باشد . شما می توانید از برچسب هایی که در داخل جعبه محصول قرار دارد استفاده کنید و یا آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . این برچسب ها نیز تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که به خوبی می تواند محل آسیب دیده را پوشش و تعمیر کند . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس نیز تماس حاصل فرمایید .

  • تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
  • ارتفاع: 7 سانتی متر
  • تحمل وزن : 70 کیلوگرم
  • جنس بدنه: PVC
  • جنس کف : PVC دولایه
  • برند تولیدی : اینتکس
  • وزن : 500 گرم
  • دارای رویه مواج
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای برچسب تعمیرات
  • مناسب استفاده در استخر
  • کد محصول : intex 59720np

تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس از نمونه تشک های بادی روی آب مدل جدید شرکت اینتکس می باشد که این طرح با ظاهر های مختلف و شکل های متنوعی طراحی شده است تا مشتریان بتوانند براساس سلیقه خود این محصولات بادی تفریحی را خریداری کنند . همانطور که از نام این محصول مشخص است ، تشک بادی روی آب ، یک نمونه تشک بادی می باشد که ساختار بادی آن به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید بر روی آب شناور بمانید .

تنوع بسیار بالا این محصولات و همچنین تحمل وزن متفاوت آن ها سبب شده است تا تشک بادی روی آب به دسته بندی های کودک و بزرگسال تقسیم شود که در هنگام خرید تشک بادی روی آب بایستی به این موارد توجه کنید . اما در این بخش قصد داریم تا شما را با تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس آشنا کرده و نوع طراحی و نحوه تولید ، جنس و نحوه استفاده و مراقبت از محصول آشنا کنیم .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

طراحی بی نظیر این تشک بادی روی آب سبب شده است تا بسته بندی آن بسیار کوچک شود تا اینچنین بتوانید این محصول را در سفر ها نیز استفاده کنید . تصویری از بسته بندی این محصول در بالا قابل مشاهده است . ساختار تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس به صورت یک تشک بزرگ که دارای طول 183 سانتی متری و عرض 69 سانتی متری است طراحی شده و با توجه به ضخامت بدنه قادر به تحمل وزن 70 کیلوگرمی می باشد ، بدین ترتیب می توان استفاده از تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس را برای سنین بالای 9 سال مناسب دانست ، به طوریکه تنها محدودیت استفاده از آن ، تحمل وزن 70 کیلوگرمی می باشد . اگر وزن شما بالاتر از این است نگران نباشید چرا که فروشگاه تهران اینتکس مدل های بسیار زیادی را در فروشگاه موجود کرده است تا قادر به تحمل وزن بیش از 100 کیلوگرم می باشد . طراحی و نحوه ساخت تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس سبب منحصر به فرد شدن این محصول شده است .

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس به واسطه طراحی بی نظیر خود به دست آورده است می توان به رویه مواج و برجسته آن اشاره کرد . رویه برجسته بر روی تشک بادی می تواند سبب انعطاف پذیری بسیار خوب و البته فرم پذیری عالی تشک بادی روی آب شود تا در نتیجه در صورت استفاده طولانی مدت ، فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید . از این رو شما می توانید با استفاده از این محصولات بادی بر روی آب ریلکس کرده و به آرامش برسید . نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، داشتن بالش بادی سرخود در این تشک است که می تواند فرم بهتری را برای استراحت کردن شما ایجاد نماید . نام تشک بادی روی آب فوق نیز برگرفته از طرح ماهی های رنگی چاپ شده بر روی بدنه محصول می باشد که کاملا هم رنگ آن ها ثابت است .

جنس تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

از مهم ترین دلایل کیفیت بسیار بالای تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس استفاده از جنس خوب و عالی  pvc می باشد که شرکت اینتکس با توجه به ضد آب بودن این جنس و البته طول عمر بالای آن که به واسطه دوام در برابر رطوبت ، نور آفتاب ، سرما و گرما کسب کرده است ، برای تولید بسیاری از محصولات بادی خود استفاده نموده است . این جنس حساسیتی را نیز برای پوست به وجود نمی آورد چرا که پلاستیک اولیه تشکیل دهنده آن غیرشیمایی است . 

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس

شما می توانید برای راه اندازی ساده و آسان این محصول به مانند بسیاری از محصولات بادی از پمپ های باد به مانند پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کنید . علت اینکه این پمپ ها مناسب برای راه اندازی هستند ، قدرت پایین آن ها بوده که صدمه ای به محصولات بادی وارد نمی کنند ، همچنین نیازی به برق ندارند . در ابتدا ممکن است بدنه تشک بادی بر اثر وکیوم چسبنده باشد که قبل از راه اندازی نیاز است تا تشک بادی روی آب را به خوبی باز و آن را پهن کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...