تشک بادی روی آب طرح موج

intex 56861NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح موج محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای طراحی مدرن و زیبا می باشد که می توان از آن به عنوان یک محصول لوکس نام برد . بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و رنگ های استفاده شده در این محصول زیبایی خاصی را به تشک بخشیده است . از این تشک می توان بر روی آب و بر روی زمین نیز استفاده نمود . به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود و نگران سوراخ شدن آن نبود . همچنین رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد و باعث این می شود تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . تکیه گاه بادی سرخود این محصول نیز در هنگام استفاده به شما حس لذت بخشی را منتقل خواهد کرد . به همراه این محصول برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن می توانید از آن برای تعمیر تشک استفاده کنید. 

در فروشگاه اینتکس بدون شک تنوع بالای تشک های بادی روی آب را مشاهده کرده اید ، این محصولات علاوه بر جذابیت ظاهری و طراحی زیبا ، کارکرد متفاوتی نیز خواهند داشت . به طور مثال آن دسته از تشک های بادی که به صورت صاف و تخت طراحی شده اند ، برای دراز کشیدن کامل مناسب هستند و معمولا در برخی از آن ها نیز بالش بادی سرخود استفاده شده است ، ولی تشک بادی روی آب طرح موج به دلیل موج دار بودنش ، تقریبا شبه مبل و تشک می باشد که در حالی نیمه دراز کش از تشک استفاده خواهید کرد ، برای همین می توانید میدان دید بیشتری را داشته باشید و مقابل خود و اطراف را نیز به راحتی ببینید و همچنین در حالت بسیار راحتی استراحت کنید . این محصول در نمونه های دیگر و با رنگ و زاویه شیب متفاوت نیز ساخته شده اند که می توانید آن ها را نیز در فروشگاه مشاهده نمایید . 

شیب تشک بادی روی آب طرح موج به گونه ای نیست که شما در هنگام استفاده و استراحت بر روی آن سر بخورید ، بلکه به شکلی طراحی شده است که شما در بهترین حالت و ثابت بر روی آن قرار گرفته و با آرامش خوبی از تشک استفاده خواهید کرد . توجه داشته باشید که این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده در آب هایی همچون آب استخر ها می باشد و بهتر است که از آن در دریا و رودخانه استفاده نشود و سعی شود که در آب های آرام تر استفاده کنید . راه اندازی این تشک بسیار اسان بوده و همچنین نگهداری و مراقبت آن نیز آسان است . حتی اگر محصول در مواقعی آسیب ببیند ، باز هم شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات آپارت کنید و دوباره از محصول استفاده نمایید . 

 

 نوع مستطیلی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 4.3 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب طرح موج از مدل تشک های بادی روی آب شبیه به صندلی شیبدار است که می تواند با شناوری بسیار عالی خود که به واسطه ساختار بادی کسب کرده است ، یک فرد بزرگسال را بر روی آب به صورت شناور نگهداری کند . تشک بادی روی آب می تواند وسیله ای دوست داشتنی برای تفریحات آبی شما باشد تا بتوانید از آن در استخر ها و آب های کم عمق استفاده کنید . توجه داشته باشید که این محصول مناسب برای آب های خروشان مانند رودخانه و دریاهای مواج مناسب نمی باشد . اما با توجه به نوع طراحی بسیار خوب خود می تواند تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد . در ادامه با نقد و بررسی کامل ، شما را با ویژگی های دیگر تشک بادی روی آب طرح موج آشنا خواهیم کرد .

طراحی تشک بادی روی آب طرح موج

قبل از خرید تشک بادی روی آب خود بایستی به نوع طراحی و ساختار محصول ، رده سنی ، تحمل وزن ، جنس بدنه و ... توجه داشته باشید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک به مانند یک صندلی و مبل راحتی طراحی شده است که شیب بسیار خوب آن می تواند شما را در حالت نیمه دراز کش قرار دهد . طول 193 سانتی متری محصول در کنار عرض 102 سانتی متری آن می تواند به خوبی مساحت لازم را برای استفاده یک فرد بزرگسال فراهم کند .

از سوی دیگر تحمل وزن 130 کیلوگرمی این تشک ، آن را مناسب برای هر رده سنی کرده است تا با خیال راحت از تشک استفاده نمایید . شرکت تولیدی اینتکس سطح این تشک را به صورت مواج طراحی کرده است که انعطاف پذیری بسیار خوبی را به تشک بخشیده است . در بخش کناری تشک ، جای نوشیدنی قرار گرفته است که می توانید نوشیدنی های خود را به همراه برده و در صورت تشنگی از آن بنوشید .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب طرح موج

در بدنه تشک بادی روی آب دریچه ای قرار گرفته است تا از آن طریق بتوانید تشک بادی خود را راه اندازی و از آن استفاده کنید . در کنار برخی از محصولات بادی به مانند تشک بادی روی آب طرح موج ، پمپ هایی قرار می گیرد که با استفاده از آن ها می توانید ساده تر و سریع تر تشک بادی خود را راه اندازی کنید . این پمپ از نوع دستی بوده که بدون نیاز به برق نیز می توانید از آن استفاده کنید و حتی آن را در سفر ها به همراه خود ببرید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح موج

اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب طرح موج خود از لایه های ضخیم و مقاوم PVC استفاده کرده است . پی وی سی ها که با نام وینیل شناخته می شوند ، اجناسی ضد آب و ضد اشعه هستند که به واسطه طبیعی بودن مواد اولیه پلاستیکی آن حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند . نوع جنس رویه و بخش کناری این تشک از پی وی سی طرح چرم بوده و بخش زیرین آن از ساختار دولایه و ضخیم تری برخوردار است .

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب طرح موج

محصولات بادی همواره آسیب پذیر هستند ، چرا که عمدتا بدنه آن ها نازک بوده و در صورت برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سوراخ شده و آسیب ببینند ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که در نگهداری از محصولات بادی خود کوشا باشید و از ساییده شدن ، تحت فشار قرار دادن تشک جلوگیری کنید . پس از هر بار استفاده به خوبی آن را خشک کنید . از پمپ های باد برقی استفاده نکنید . از تشک بر روی زمین استفاده نکنید و در صورت استفاده از زیرانداز استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...