تشک بادی روی آب طرح موهیتو

bestway 43249

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح موهیتو از سری محصولاتی بوده که شرکت بست وی برای تفریحات آبی بزرگسالان در سال 2020 طراحی و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار عموم قرار گرفته است. این تشک بادی روی اب ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته و که رویه اصلی آن ساختاری مواج و طبی دارد. این رویه مواج با ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. بر روی بدنه این محصول محلی برای قرار دادن بطری نیز وجود دارد. طراحی ظاهری این تشک بادی روی آب کاملا نواورانه و زیبا برگرفته از یک موهیتو کاملا شیکی می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا افراد مشکل پسند نیز این محصول را با رضایت کامل خریداری کنند. جنس بدنه محصول نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم می باشد. این جنس بدنه نرم و باداوم بوده و در برابر وزن و فشار مقاوم باقی می ماندو به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی و دماهای مختلف اب در داخل اب های ارام استفاده کنید. این محصول تنها 2 کیلوگرم وزن بدنه داشته اما می تواند وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل نماید. راه اندازی اسان محصول و وزن کم آن موجب شده تا بتوانید در زمان سفر به راحتی آن را همراه خود داشته باشید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 173 سانتي متر
 عرض 160 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب طرح موهیتو از مدل تشک های بادی طراحی شده به صورت اشکال زیبا و عروسکی می باشد که این محصول نیز همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شبیه به یک لیوان موهیتو می باشد که در بخش بالایی آن لیمو و برگ های نعناع قرار گرفته است که جلوه زیباتری را به محصول بخشیده است . تشک های بادی روی آب به مانند تشک بادی روی آب طرح موهیتو مناسب برای تفریحات آبی و بازی های شاد و دوست داشتنی می باشد که می توانید از آن برای ریلکس کردن و استراحت کردن بر روی آب نیز استفاده نمایید . این محصولات دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که در بخش های بادی به آن ها اشاره خواهیم کرد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب طرح موهیتو

در خرید تشک بادی روی آب طرح موهیتو نیز به مانند هر محصولی نیاز است تا اطلاعاتی را در رابطه با محصول کسب کرده و آن را خریداری کنید ، به خصوص اگر برای اولین بار است که با محصولات بادی آشنا می شود و همچنین قصد خرید اینترنتی تشک بادی روی آب را دارید . در هنگام خرید تشک بادی روی آب ، نیاز است تا در اولین قدم به ابعاد محصول و ساختار آن دقت داشته باشید ، هر تشکی بسته به ابعاد و طراحی که دارد می تواند برای سنین مختلف و برای وزن های گوناگون قابل استفاده باشد .

ابعاد تشک بادی روی آب طرح موهیتو در بخش مشخصات و در جدول آورده شده است که با در نظر گرفتن تحمل وزن 90 کیلوگرمی می توان گفت که به خوبی می تواند برای بزرگسالان مناسب باشد . همچنین در مراحل بعدی بایستی به جنس محصول و ... توجه داشته باشید که در بخش های بعدی به بررسی آن ها نیز خواهیم پرداخت .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب طرح موهیتو

با توجه به طراحی ظاهری که تشک بادی روی آب فوق دارد ، نام آن را تشک بادی روی آب طرح موهیتو در نظر گرفته ایم که حتی شرکت سازنده آن یعنی شرکت بست وی نیز با این نام محصول را به بازار عرضه کرده است . همانطور که مشخص است ، طراحی و ساختار تشک بادی روی آب به صورت بادی طراحی شده است که بدنه آن قابلیت راه اندازی داشته و به دلیل داشتن ساختار بادی می تواند بر روی آب شناور باقی بماند .

با توجه به اینکه تشک های بادی بیشتر حجمشان را باد تشکیل داده است شما می توانید با تخلیه باد آن ، ابعاد تشک را کاهش داده و در حجم کوچک تری بسته بندی کنید تا بتوانید به سادگی آن را در سفر ها استفاده کنید . طراحی بدنه این محصول به دلیل جنس انعطاف پذیری که دارد بسیار نرم و راحت می باشد که می توانید احساس خوشایندی را داشته باشید . از سوی دیگر این تشک دارای سطحی مواج است که می تواند انعطاف پذیری و فرم پذیری آن را دوچندان کند .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح موهیتو

جنسی که شرکت بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح موهیتو در نظر گرفته است وینیل می باشد که ضخامت لایه های آن به 0.30 میلی متر می رسد که ضخامت ایده آلی برای ساخت تشک های بادی روی آب است . تمامی بخش های تشک از جمله کناره ها و کف تشک نیز از وینیل ساخته شده است . وینیل با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود که بسیار منعطف بوده و در برابر رطوبت و شرایط مختلف محیطی مقاوم است .

استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب طرح موهیتو

تشک بادی روی آب طرح موهیتو برای استفاده بر روی آب طراحی شده است و خیلی برای استفاده بر روی زمین مناسب نیست ، اما این بدان معنا نیست که اصلا نمی توان از تشک بر روی خشکی استفاده کرد ، بنابراین برای استفاده بهتر است از زیرانداز بهره ببرید . توجه داشته باشید که اگر وزن بیشتر از 90 کیلوگرم دارید ، شاید تشک بادی روی آب طرح موهیتو خیلی مناسب برای شما نباشد . برای استفاده نیاز است تا محصول را راه اندازی کنید ، برای اینکار شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید . دریچه باد در بدنه این محصولات وجود دارد که می توانید از پمپ های باد نیز در جهت راه اندازی سریعتر بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...