تشک بادی روی آب طرح نوشابه

bestway 44039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح نوشابه یکی دیگر از محصولات شرکت بست وی است که با بدنه ای کاملا انعطاف پذیر طراحی و تولید شده است. این محصول با دارا بودن دو عدد محفظه باد باعث شده تا شما بتوانید به سادگی این تشک بادی روی اب را راه اندازی نموده و از ان بهره مند شوید. یکی از مزایای این محصول دارا بودن بالش بادی می باشد که سبب شده تا شما در بهترین ارگونومی ممکن بر روی این محصول قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن به تفریح و یا استراحت بپردازید. هم چنین بدنه این محصول بر روی اب به صورت کاملا انعطاف پذیر و نرم و راحت طراحی و تولید شده است که قطعا باعث عدم خستگی شما شده و در استفاده طولانی مدت نیز قطعا خستگی را حس نخواهید کرد. بهره مندی از طرح نوشابه نیز باعث شده تا این محصول بر روی اب جلوه فوق العاده ای را به خود بگیرد. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره شود که این تشک بادی روی اب دارای یک عدد جا لیوانی و یا محفظه نگهدارنده بطری می باشد که باعث شده تا بطری و یا لیوان شما همیشه حتی در حین قرار گیری بر روی اب نیز در دسترس شما باشد. این محصول دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن نیز می توانید به سادگی این کالا را ترمیم کنید.

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح نوشابه بست وی از خوش طرح و نقش ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده بر روی آب می باشد که به همین دلیل نیز با عنوان تشک بادی روی آب شناخته می شود . تشک های بادی روی آب ساختار بادی دارند و این محفظه های بادی می تواند موجب شناوری آن ها بر روی آب بشود . با این وجود سطح پهن آن ها به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی بتوانید از تشک بادی خود بر روی آب استفاده کنید . این محصول توسط شرکت بست وی تولید شده است و بست وی استفاده از این تشک را بیشتر بر روی آب های کم عمق مناسب دانسته است .تشک بادی روی آب بزرگسال طرح نوشابه بست وی به راحتی می تواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند که می توان گفت تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . طراحی رویه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح نوشابه بست وی به صورت مواج است و این طراحی مواج گونه آن باعث شده است تا سطح تشک بسیار نرم و انعطاف پذیر شود . همچنین این تشک بادی دارای یک بالش بادی نیز می باشد که می توانید سر خود را بر روی آن قرار دهید تا فشاری به سر و گردنتان در هنگام استفاده وارد نشود .

نوع مستطیلی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1.7 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای بالش بادی سرخود
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح نوشابه

تشک بادی روی آب طرح نوشابه را می توان جدید ترین تولید شرکت بست وی در سال 2020 میلادی نامگذاری کرد که با توجه به امکانات فوق العاده ای که این محصول دارا می باشد باعث شده تا مشتریان خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست اورد. این مطلب به درخواست شما مشتریان عزیز و به دلیل سوالات متداول شما در خصوص ویژگی های این تشک بادی روی اب ایجاد شده است که قصد داریم به تمام سوالات شما پاسخ داده و یک نقد و بررسی کامل از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم....

ویژگی نخست این محصول که بسیاری از افراد مجذوب ان شده اند بحث ساختار و همین طور طرح موجود بر روی بدنه این محصول می باشد که قطعا مهم ترین ویژگی و دلیل انتخاب این کالا توسط بسیاری از افراد به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی اب با بهره گیری از طرحی شبیه به نوشابه شکل گرفته است که رویه ان نیز با رنگ قرمز طراحی شده و به صورت کاملا طبیعی و واضح شکل گرفته است. هم چنین بخش بر روی بخش میانی این محصول نیز شما می توانید نام این محصول را به رنگ سفید مشاهده کرده و ظرافت بیشتری را در بحث طراحی این کالا ببینید که از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

دیگر نکته در خصوص این محصول رویه مواج و شیاردار این کالاست که با یک نگاه ساده به این کالا می توانید متوجه این خصوصیت شوید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این رویه در ابعاد یکسان و اندازه های مساوی شکل گرفته است که باعث شده تا فرد پس از قرار گیری بر روی این محصول با یک کالای یکدست مواجه شود که قطعا این عامل باعث عدم خستگی شما شده و قطعا حس نرمی و راحتی را می توانید به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. دیگر خصوصیتی که باید به ان اشاره کرد بحث بهره مندی از بالش بادی در بخش بالایی این کالا خواهد بود. شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که یک عدد بالش بادی در قسمت بالایی این محصول قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید سر و گردن خود را در بهترین ارگونومی ممکن قرار داده و یک استراحت راحت را تجربه نمایید. هم چنین رنگ این بخش نیز همانند درب نوشابه بوده و با رنگی مجزا از بدنه و تقریبا خاکستری رنگ طراحی و تولید شده است که قطعا جلوه بیشتری را به این محصول بخشیده است.

در کنار این نکات باید به دارا بودن یک عدد فضا برای قرار گیری لیوان اب یا بطری نیز باید اشاره کنیم. این محصول در بخش کناری خود دارای این فضا می باشد که باعث شده تا در بهترین حالت ممکن بتوانید حتی بر روی اب نیز بطری اب خود را همیشه همراه داشته باشید و با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. این نکته مزیت بزرگی است که تنها این کالا داراست و با بسیاری از تشک های بادی روی اب ساده ان را متمایز کرده است.

انعطاف پذیری فوق العاده این محصول بر روی اب نیز از دیگر مواردی است که می توان به ان هم اشاره کنیم. شما با قرار گیری بر روی این محصول مشاهده خواهید کرد که بدنه اصلی این کالا بیش از پیش فرو رفته و نرم تر و راحت تر خواهد شد که قطعا مزیت بزرگی به شمار می رود. هم چنین این انعطاف پذیری باعث شده تا اگر فردی بزرگسال نیز بر روی این محصول قرار گیرد فضایی راحت را تجربه کند و نگران فرو رفتن این محصول به داخل اب نباشد.

البته باید در هنگام خرید به ابعاد این کالا و همین طور تحمل وزن این محصول هم توجه کنید و با توجه به قد و وزن خود این محصول را سفارش دهید. خرید یک عدد پمپ باد هم برای راه اندازی ساده تر این محصول قطعا پیشنهاد می شود. تشک بادی روی آب طرح نوشابه را می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه محصولات بادی در ایران در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...