تشک بادی روی آب طرح هات داگ

bestway 43248

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح هات داگ از سری محصولات جدیدی است که شاید یکی از دلایل اصلی انتخاب و خرید این محصول توسط مشتریان ، بهره مندی از طرح و نقش فوق العاده موجود بر روی این کالا می باشد. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این محصول دارای طرحی شبیه به ساندویچ هات داگ است که به صورت گرافیکی طراحی گردیده و باعث شده تا شما یک محصول زیبا و خلاقانه را شاهد باشید. دور تا دور این محصول به صورت گرد و زیبا شکل گرفته است که این عامل هم سبب شده تا از سادگی خارج گردد. هم چنین نکته بعدی در خصوص این محصول استفاده از رویه ای مواج و شیار دار می باشد که باعث نرمی و راحتی این کالا شده و قطعا در استفاده بر روی اب به هیچ عنوان از دراز کشیدن بر روی این محصول خسته نخواهید شد. البته این شیار ها از لیز خوردن شما از روی این محصول هم جلوگیری می کند. هم چنین نکته بعدی در خصوص این محصول قابلیت استفاده از این کالا برای سنین بزرگسال می باشد که تحمل وزن خوبی را هم دارا خواهد بود. تمامی این موارد باعث شده تا یک تشک بادی روی آب کامل را شاهد باشیم.

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتي متر
 عرض 109 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح هات داگ از سری تشک های بادی شرکت بزرگ بست وی می باشد که با طراحی منحصر به فرد ساندویچ هات داگ تولید شده است . بست وی همواره سعی کرده است تا تشک های بادی خود را با اشکال و طرح های عروسکی تولید کند تا علاقه مندان به تشک های بادی بتوانند به راحتی تشک بادی محبوب خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنند .

تشک بادی روی آب طرح هات داگ نیز از محبوب ترین این طراحی ها بود که توانست به فروش خوبی نیز دست پیدا کنید . به همین دلیل نیز فروشگاه تهران اینتکس با موجود کردن انواع تشک های بادی روی آب ، دستان مشتریان را برای خرید باز گذاشته است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل تر محصول همراه ما باشید .

تولید و طراحی تشک بادی روی آب طرح هات داگ

شکل ظاهری تشک بادی روی آب فوق همانطور که اشاره شد دارای طرحی هات داگ می باشد که به صورت نیمه برجسته و طراحی چاپی ساخته شده است . این طراحی ثابت بوده و در برخورد با رطوبت و استفاده طولانی کمرنگ یا پاک نخواهد شد . طراحی بیضی در این محصول سبب شده است که طراحی ساندویچی تشک بادی روی آب شکل واقعی تری به خود بگیرد .  طول و عرض خوب تشک بادی روی آب طرح هات داگ سبب شده است تا بزرگسالان به خوبی و به راحتی بتوانند از محصول استفاده کنند .

داشتن عرض زیاد موجب شده تا تشک بادی روی آب شناوری و تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد . سطح تشک بادی روی آب به صورت برجسته طراحی شده است که این طراحی توانسته تا حدود زیادی انعطاف پذیری تشک را افزایش داده و از وارد شدن فشار به بدن بکاهد . داشتن سطح مواج همچنین توانسته از لغزندگی تشک در هنگام خیس شدن تا حد زیادی بکاهد . طراحی مواج همچنین موجب آن شده است تا در صورت استفاده از تشک بادی روی آب در خشکی ، نرمی و راحتی بیشتری را داشته باشید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح هات داگ

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح هات داگ از وینیل می باشد . ضخامت وینیل استفاده شده برای ساخت این محصول بادی 0.28 میلی متر است که از ضخامت استانداردی برخوردار می باشد . بست وی به دلیل عدم حساسیت پوستی افراد به این جنس و همچنین ضد آب بودن و ضد اشعه خورشیدی بودن وینیل ، از آن استفاده کرده است . وینیل با نام های دیگری چون پی وی سی و پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که در صورت مشاهده کردن این اسامی بدانید که به وینیل اشاره دارد .

توصیه های نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب طرح هات داگ

توصیه های مهمی در نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب طرح هات داگ مطرح است که حتما باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید سال های سال از این محصولات استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی ببینند و یا پاره شوند . قبل از انتخاب و خرید تشک بادی روی آب ، بایستی به رده سنی ، ابعاد و تحمل وزن محصول دقت داشته باشید . آستانه تحمل وزنی که تشک بادی روی آب طرح هات داگ می تواند آن را متحمل شود ، 90 کیلوگرم می باشد که در صورت داشتن وزن بالا تر نمی توانید عملکرد خوبی را از تشک بادی روی آب داشته باشید .

همچنین استفاده دو نفره از تشک بادی روی آب فوق امکان پذیر نخواهد بود . استفاده از تشک بادی روی آب در خشکی بلامانع است ، اما بهتر است آن را در زمین های نرم راه اندازی کنید و حتی بهتر است از یک زیرانداز استفاده کنید تا محصول آسیبی نبیند . از سوی دیگر راه استفاده از تشک بادی روی آب در زمین های سنگی و ... می تواند به محصول آسیب بزند . برخورد هرگونه جسم تیز و اشیاء زبر می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب طرح هات داگ شود .

سخن پایانی

شما می توانید تشک بادی روی آب طرح هات داگ خود را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید ، زیرا تمامی محصولات بادی فروشگاه اینتکس اصل و اورجینال می باشد . برای کسب اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...