تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی

bestway 34149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی تشکی طراحی شده برای استفاده بر روی آب به عنوان شناور عالی برای تفریحات آبی می باشد که این مدل برای استفاده سنین کودکان طراحی شده است . بست وی در جدید ترین تولیدات تشک بادی روی آب خود ، انواع تشک های بادی روی آب کودک را با طراحی های عروسکی و بسیار عالی تولید کرده است که در این میان می توان به تشک های بادی نظیر تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی اشاره کرد که شرایط بسیار عالی تری را با وجود سایه بان خود ، برای کودکان ایجاد خواهد کرد . این سایه بان می تواند کودکان را از گرمازدگی ها دور کند ، البته بست وی این سایه بان را به گونه ای طراحی کرده است که شما می توانید آن را جدا کنید و اصلا راه اندازی و نصب نکنید . طراحی شبیه به هواپیما و وجود فرمان در بخش جلویی آن می تواند به کودکان حس پرواز بر روی آب را بدهد . این فرمان قابلیت چرخیدن داشته و در وسط آن بوقی قرار داده شده است که کودکان می توانند از آن استفاده کنند . سایر اطلاعات و ویژگی های تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی را می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید که فروشگاه اینترنتی اینتکس در اختیارتان قرار خواهد داد تا اینچنین بتوانید بهترین تشک بادی را بر اساس رده سنی و البته تحمل وزن خریداری کنید . 

  • تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی
  • طول : 107 سانتی متر
  • عرض : 112  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رده سنی بالای سه سال
  • دارای سایه بان بادی
  • قابلیت جدا کردن سایه بان
  • کد محصول : bestway 34149

تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی از تشک های بادی روی آب بسیار دوست داشتنی برای استفاده کودکان می باشد که ویژگی های بسیار زیادی را داشته که موجب راحتی بسیار زیاد کودکان در هنگام تفریح خواهد شد . این تشک بادی روی آب ایمنی بسیار خوبی را داشته و کودکان با خیالی راحت تر به آب تنی و آب بازی خواهند پرداخت . توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی برای استفاده در استخر های آرام ساخته شده است و توصیه نمی شود که از آن در رودخانه ها یا سواحل مواج دریا استفاده کنید . ولی با این وجود به دلیل اینکه بدنه تشک به صورت بادی بوده ، به خوبی می تواند بر روی آب شناور بماند و شرایط بازی کودکان را فراهم کند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی خواهیم پرداخت ، می توانید بیش از پیش با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا شوید . 

تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی طراحی عروسکی داشته و برای ساخت آن از بدنه طرح دار استفاده شده است ، همانطور که در تصویر می توانید نوع طراحی تشک بادی روی اب کودک را مشاهده کنید ، این تشک بادی روی اب به صورت یک هواپیمای بسیار زیبا ساخته شده است که کودک با نشستن بر روی تشک بادی ، می تواند احساس سوار شدن به یک هواپیما را داشته باشد ، با قرار دادن تشک بادی بر روی آب نیز ، تلاطم آب می تواند باعث تکان خوردن تشک بادی روی آب شده و کودکان را تشویق به بازی کند و این امر برای آن ها به طور حتم خوشایند خواهد بود . از سایر ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی اشاره کنیم ، وجود سایه بان در آن می باشد . 

سایه بان برای کودکان بسیار کاربردی و مفید بوده و شما می توانید با خرید تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی و یا سایر تشک های بادی روی اب که سایه بان دارند ، کودکان را از آفتاب سوختگی و یا گرمازدگی دور کنید ، به خصوص اگر قصد داشته باشید که از تشک های بادی روی آب ، در استخر های روباز و در محیط های روباز استفاده کنید . این سایه بانی که برای تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی در نظر گرفته شده است ، قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد و برای همین طبق دلخواه کودک می توانید آن را راه اندازی و نصب کنید . با قرار  دادن سایه بان ، این تشک واقعا شبیه به یک کابین خلبان شده و کودکان علاقه خاصی به استفاده از این قایق بادی خواهند داشت . 

برای اینکه کودکان در هنگام آب بازی سرگرم شوند ، شرکت بست وی برای این تشک بادی روی آب جدید خود یک فرمان قرار داده است که از نوع پلاستیکی بوده و قابلیت چرخش را دارد ، برای همین کودکان می توانند با علاقه بیشتری از تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی استفاده کنند . توجه داشته باشید که وجود باله های کناری در بدنه تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی ، علاوه بر اینکه تشک را بسیار زیبا و دوست داشتنی کرده است ، باعث شده تا تشک بسیار پهن تر شده و اینچنین شناوری بسیار عالی را بر روی آب داشته باشد . با توجه به تمامی این ویژگی هاست که فروشگاه اینتکس تشک بادی روی آب طرح هواپیما با سایه بان بست وی را در فروشگاه موجود کرده است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...