تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

intex 58788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس را می توان یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی موجود در فروشگاه تهران اینتکس دانست که به واسطه طراحی شبیه به دم پری دریایی و همچنین استفاده از رنگ های متنوع رنگین کمانی ، جلوه بسیار زیبا و شیکی را به خود گرفته است که می توانید از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس بیشتر برای استفاده بر روی آب های آرام و ساکنی همچون استخر های بادی طراحی شده است که می توانید از آن به خوبی بهره مند شوید و برای ریلکس کردن بر روی آب از آن استفاده کنید .

بنابراین شاید مناسب برای استفاده در رودخانه ها به خصوص رودخانه های خروشان مناسب نباشد . این تشک برای استفاده تمامی سنین طراحی شده است که می تواند تا وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس همچنین ویژگی های بسیار زیادی همچون رویه مواج نیز برخوردار است که در بخش های بعدی و در نقد و بررسی محصول به این موارد به صورت کلی خواهیم پرداخت .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

از مهم ترین فاکتور هایی که می تواند بر کیفیت هر محصولی از جمله محصولات بادی تاثیر گذار باشد ، جنسی است که تولید کننده از آن برای ساخت محصول استفاده می کند . لذا در خرید های خود نیز بایستی به این ویژگی مهم توجه داشته باشید . شرکت اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح پری دریایی خود از مواد اولیه لاستیکی pvc رنگی استفاده کرده است که یکی از کارآمد ترین مواد و متریال های موجود برای تولید محصولات بادی می باشد ، زیرا پی وی سی علاوه بر داشتن ساختار لاستیکی و انعطاف پذیری بسیار خوب ، در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و همچنین خاصیت های ضد آبی و عایق بودن در برابر رطوبت و نور آفتاب را دارد .

و اما در کنار این ویژگی های بسیار خوب می توان به عدم حساسیت پوستی به آن اشاره کرد که در برخورد پوست با آن نگران ایجاد حساسیت همچون قرمز شدن ، پوسته پوسته و ... نباشید . دلیل این ویژگی خوب نیز استفاده از مواد پلاستیکی طبیعی است که هیچکونه مواد شیمیایی یا سمی در آن به کار نرفته است . ضخامت بسیار خوب لایه های استفاده شده برای تولید تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس ، استحکام خوبی را نیز به آن بخشیده است . لازم به ذکر است که بخش کف تشک بادی روی آب ساختار دولایه داشته که ضخیم تر و مقاوم تر از بخش رویه آن است که آسیب پذیری آن را به شدت کاهش داده است .

ویژگی های تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

از ویژگی های خوبی که می توان در رابطه با طرح و رنگ تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس اشاره کرد ، ثابت بودن رنگ و طرح آن می باشد که در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت حتی در مجاورت با نور افتاب نیز حتی این طراحی زیبا کمرنگ هم نخواهد شد . ابعاد بزرگ تشک بادی روی آب می تواند فضای خوبی را در اختیار شما برای استراحت کردن های طولانی فراهم کند . در بخش نقد و بررسی در قسمت طراحی و ساخت محصول ، توضیحات جامعی را ارائه کرده ایم که می توانید قبل از خرید آن را مطالعه کرده و با ویژگی های بیشتر تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس آشنا شوید .

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

در کنار توضیحاتی که در ابتدای مطلب و در بخش نقد و بررسی اشاره شد ، می توان گفت که تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی است که در این بخش قصد داریم تنها عیب آن و البته تنها عیب تمامی محصولات بادی را معرفی کنیم که آن هم آسیب پذیری بدنه محصولات بادی در برابر هرگونه اشیاء نوک تیز و برنده می باشد . شما نیز بایستی به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید با مراقبت درست و استفاده صحیح از این عیب چشم پوشی کنیم . شما عزیزان می توانید محصولات بادی خود را با ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
  • ارتفاع: 18 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: PVC
  • جنس کف : PVC دولایه
  • برند تولیدی : اینتکس
  • وزن : 1.2 گرم
  • رده سنی : +9 سال
  • دارای رویه مواج
  • دارای برچسب تعمیرات
  • مناسب استفاده در استخر
  • کد محصول : intex 58788

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس یکی از زیبا ترین طراحی های شرکت اینتکس می باشد که با مشاهده تصاویر محصول می توانید این زیبایی وصف ناپذیر را که سبب پدید آمدن یک تشک بادی روی آب طرح پری دریایی شده است را ملاحظه کنید . بدون شک شما می توانید با استفاده از این نوع از تشک های بادی روی آب که ساختار مسطح و صافی نیز دارند ، ساعت ها بر روی آب دراز کشیده و ریلکس کنید و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید .

این محصولات بادی شناور های بسیار خوبی بر روی آب بوده و با توجه به طراحی منحصر به فرد خود ، احساس راحتی بالایی را در هنگام استفاده از آن ها خواهید داشت . اگر میان تنوع بسیار بالای تشک های بادی روی آب موجود در فروشگاه اینتکس ، تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس را انتخاب کرده اید ، می توانید در ادامه بیش از پیش با ویژگی های این محصول پر فروش و بسیار زیبا و دوست داشتنی آشنا شوید . 

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس همانطور که در تصاویر موجود آن را مشاهده می کنید ، ساختاری شبیه به دم موجود افسانه ای پری دریایی دارد که با توجه به رنگ آمیزی رنگین کمانی خود و البته طراحی چاپی پولکی آن ، جلوه واقعی تر و بسیار زیبایی را به خود گرفته است . در بخش انتهایی این تشک بادی روی آب ، ساختار باله طرح پری دریایی قرار دارد که زیبایی محصول را دوچندان کرده است .

این تشک بادی روی آب به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند به خوبی وزن افراد بزرگسال را تحمل کند ، به همین منظور نیز شرکت اینتکس استفاده از آن را برای سنین بالای 9 سال مناسب دانسته است . ابعاد بزرگ و عریض این تشک همچنین موجب تعادل بسیار خوب آن شده است تا بتوانید با آرامش بیشتری به استراحت کردن بر روی آب بپردازید . از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن رویه مواج یا کامفورت آن اشاره کرد .

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس کاری بسیار ساده و آسان است که می توانید حتی با استفاده از پمپ های باد راه اندازی را ساده تر هم بکنید . در بدنه تشک بادی روی آب ، دریچه بادی قرار دارد که می تواندید با استفاده از آن و با اتصال نازل متناسب با دریچه تشک بادی ، آن را راه اندازی کنید . تمامی پمپ های باد موجود در فروشگاه اینتکس مختص این نوع از محصولات بادی هستند که می توانید با استفاده از آن ها به سادگی تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید .

با توجه به اینکه بیشتر اوقات از تشک های بادی روی آب در بیرون از خانه و یا در مسافرت ها استفاده می شود ، استفاده از پمپ های باد دستی که نیازی به برق ندارد می تواند برای شما بسیار مناسب باشد . در هنگام راه اندازی و استفاده از این محصولات موارد و نکات مهمی مطرح است که در بخش بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد .

مراقبت ها و نگهداری از تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس

برای استفاده و نگهداری صحیح از تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس نکاتی مطرح است که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید از آسیب های احتمالی این محصولات جلوگیری کنید . همانطور که می دانید برخورد اجسام تیز با بدنه این محصولات به دلیل ساختار بادی و داشتن بدنه نازک می تواند منجر به آسیب دیدگی آن ها شود ، لذا با در نظر داشتن این نکته بهتر است به موارد دیگری همچون وارد نکردن فشار زیاد ، پریدن بر روی تشک یا پرتاب کردن آن ، باد زدن زیاد تشک بادی روی آب ، استفاده از محصول بر روی زمین ، کشیده شدن بر روی سطوح زبر و امثال این موارد دقت داشته باشید . قبل از بسته بندی تشک بادی روی آب طرح پری دریایی اینتکس نیز بهتر است آن را کاملا خشک کنید که برای خشک کردن تنها بایستی آن را بر روی طناب پهن کنید تا آب آن کشیده و خشک شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...