تشک بادی روی آب طرح کیوی

Intex 58764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کیوی یکی از تشک های جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در فصل تابستان می تواند نیاز های شما را از یک تشک بادی به صورت کامل برطرف کند. این محصول با دارا بودن طراحی بسیار زیبا و جذاب می تواند نظر شما را برای استفاده در تفریحات آبی فصل تابستان به خود جلب کند. بخش اصلی بدنه همانند کیوی دارای رنگ سبز می باشد و بخش های کناری نیز قهوه ای می باشد. طراحی ظاهری این تشک به خوبی انجام شده و رضایت شما را به همراه خواهد داشت. طول تشک برابر با  178 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 85 سانتی متر است که برای استفاده یک نفر کاملا مناسب است. این کالا از لایه های وینیل ضخیم ساخته شده است که به سادگی وزن شخص را تحمل می کند و می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد.  ضخامت لایه های وینیل بدنه ان 0.28 میلی متر بوده که برای محصولی در این رده کاملا مناسب است.

 نوع نیم دایره
 طول 178 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1198 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح کیوی از نمونه تشک های بادی روی آب جذاب و دوست داشتنی اینتکس است که از طراحی بسیار منحصر به فرد و فوق العاده زیبا و محبوب برخوردار است ، این تشک روی آب طرح کیوی قابلیت نگهداری یک فرد بالغ را بر روی آب دارد و می تواند ساعت ها بستر مناسب برای تفریحات آبی شما مانند ریلکس کردن بر روی آب ، آفتاب گیری و ... باشد . اینتکس همواره سعی بر این داشته که با تولید تشک های بادی متنوع تر و در عین حال شاد تر بتواند تمامی سلیقه های مشتریان را در نظر بگیرد ، به دنبال آن اینتکس سعی کرد تا با تولید طرح های فانتزی تر به محبوبیت تشک های بادی روی آب خود بپردازید ، اما در این بخش قصد داریم تا توضیحات بیشتری را در رابطه با تشک بادی روی آب طرح کیوی ارائه دهیم و با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر طراحی محصول مشهود است این تشک بادی روی آب از طراحی فانتزی و بسیار جذاب برخوردار است ، شکل ظاهری این محصول شبیه یک تکه کیوی می باشد که با استفاده از بدنه طرح دار شکل زیبایی را محصول بخشیده است ، این محصول که می توان گفت به صورت نیمه بیضی است قادر است تا بر روی آب تعادل خود را حفظ کند و یک فرد را بر روی خود نگه دارد ، لبه های بادی این محصول که در تصویر نیز مشخص است باعث شده است تا فرد در هنگام استراحت کردن به بیرون از تشک نیوفتد . همچنین این لبه های بادی می تواند تا حد زیادی از بهم ریختن تعادل جلوگیری کند . سطح مواج محصول نیز که به زیبایی بر روی تشک بادی نقش بسته است و موجب برجسته شدن و شفاف تر دیده شدن این تشک بادی میوه ای شده است می تواند تا حد زیادی انعطاف پذیری تشک را بالا ببرد .

جنس بدنه

تشک بادی روی آب طرح کیوی فوق از بدنه ای با کیفیت و مقاوم برخوردار است ، این محصول از جنس وینیل ساخته شده است ، وینیل ها از جمله لایه های تقریبا لاستیکی هستند که قابلیت کشسانی بالایی دارند ، همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند و هیچگونه تاثیری از رطوبت و یا دما به وینیل وارد نمی شود ، همچنین این جنس از آن جا که از مواد غیر سمی تشکیل شده است هیچگونه آسیبی به فرد وارد نمی کند ، ممکن است تهیه یک تشک بادی روی آب غیر مرغوب به دلیل استفاده از مواد غیر استاندارد آسیب ها و حساسیت های پوستی را به دنبال داشته باشد اما این محصول هیچگاه باعث آسیب ها و حساسیت های پوستی و .. نمی شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی روی آب زیبا و جذاب برابر با ( طول : 178 سانتی متر و عرض : 85 سانتی متر ) می باشد و می تواند به خوبی بیشتر افراد را بر روی خود جای دهد ، دلیل اینکه گفته می شود بیشتر افراد می توانند از تشک بادی روی آب استفاده کنند و برخی قادر به استفاده از محصول نیستند این است که این تشک بادی می تواند تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل کند به همین دلیل نیز اگر وزن های بالا بر روی تشک بادی قرار بگیرند ممکن است تشک به زیر آب فرو برود . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 1198 گرم می رسد که می توان گفت وزن بسیار سبکی است ، همچنین این محصول در بسته بندی خود نیز حجم بسیار پایینی دارد به همین جهت به راحتی می توانید محصول را در سفر ها به همراه خود ببرید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این محصول کار بسیار ساده ای است و شما می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی که مناسب ترین نوع برای راه اندازی این محصول است استفاده کنید ، برای پر کردن این تشک بادی دریچه ای بر روی بدنه تعبیه شده است که می بایست از آن طریق اقدام نمایید . مراقبت از این محصول نیز امری ضروری است چرا که بدنه تشک بادی فوق در برابر فشار زیاد که ممکن است ناشی از باد کردن زیاد و یا فشار ها بیرونی مانند وزن آسیب پذیر باشد ، همچنین اجسام تیز و برنده می تواند آسیب ها و صدمه های جدی را به محصول بزند ، اما با این حال شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که اغلب در داخل محصول قرار دارد اقدام به ترمیم قسمت های سوراخ شده بپردازید .

سخن پایانی

تشک بادی روی آب طرح کیوی که یکی از فانتزی ترین ، مدرن ترین و جدید ترین تشک های بادی برند اینتکس می باشد از بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم وینیل ساخته شده است و با ابعاد بزرگی که دارد می تواند مورد استفاده تمامی سنین قرار گیرد ، تحمل وزن آن 80 کیلوگرم بوده و وزن محصول به 1198 گرم می رسد ، شما عزیزان می توانید محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...