تشک بادی روی آب طرح گربه

intex 58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گربه از سری محصولات زیبا و فانتزی برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول با توجه به ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند . تشک بادی روی آب طرح گربه دارای رویه ای از جنس وینیل طرح چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه نیز دارد ، از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار می باشد . وینیل استفاده شده در ساخت بدنه این تشک بادی دارای ضخامت 0.28 میلی متری می باشد که از این رو استحکام فوق العاده ای را به این محصول داده است . قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی روی آب بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد و ظرفیت یک نفره ای که دارد ایده آل و استاندارد است . همچنین از دیگر ویژگی های این تشک بادی سبک بودن آن می باشد که از این رو به راحتی می توانید آن را حمل و در مسافرت ها به همراه داشته باشید . وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد . تشک بادی روی آب طرح گربه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع گرد
 قطر 167 سانتي متر
 ارتفاع  27 سانتي متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح گربه یکی دیگر از سری محصولات فانتزی برای تفریحات آبی می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و در عین حال مقاوم و با کیفیت می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی روی آب طرح گربه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تشک بادی روی آب دارای ساختاری دایره ای شکل می باشد که در طراحی بدنه و رویه آن از طرح فانتزی گربه استفاده شده است . این تشک بادی روی آب با توجه به شکل ظاهری زیبا و جذاب در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در بخش های کناری این محصول دو عدد دستگیره وجود دارد که در جهت حفظ تعادل شما بر روی آب نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات وجود دارد که از آن در جهت تعمییر بخش آسیب دیده محصول می توانید استفاده کنید . لازم به ذکر است که این محصول دارای ضمانت تست و تعویض 48 ساعته به همراه خدمات پس از فروش توسط کادری مجرب و کارآزموده می باشد که خشال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه از اهیمت بالایی برای خریداران محصولات بادی و تفریحات آبی برخوردار است و از جمله اولین فاکتورهایی می باشد که مورد توجه قرار می گیرد . این تشک بادی روی آب دارای رویه ای از جنس وینیل طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین درزهای این محصول به منظور بالا بردن اطمینان توسط دستگاه پرس شده است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . شایان ذکر است که به منظور بالا بردن قابلیت تحمل وزن و همچنین قدرت مهار وزن بر روی آب در بخش هایی از این محصول از وینیل طرح چرم دولایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالا این تشک بادی روی آب دارد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد و وزن هم یکی دیگر از معیار های انتخاب توسط مشتریان می باشد چون هر فرد با توجه به قد و وزن خود اقدام به خرید محصول می کند . ابعاد این تشک بادی روی آب اینتکس به قطر 167 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 27 سانتی متر می باشد . هم چنین  این تشک مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 130 کیلو گرم وزن را تحمل کند که کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . علاوه بر این ها این کالا تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و از این رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی روی آب یکی از فانتزی ترین و با کیفیت ترین محصولات در دسته بندی تفریحات آبی برند اینتکس می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین این تشک بادی روی آب با توجه به اینکه در حالتی که خالی از باد است حجم بسیار کمی را اشغال می کند و وزنی برابر با 2 کیلو گرم را داراست به راحتی قابل جا به جایی می باشد . جنس بدنه این تشک بادی از وینیل طرح چرم می باشد که به منظور بالا بردن استحکام آن در بخش هایی از این تشک بادی روی آب از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است . تشک بادی روی آب طرح گربه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...