تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی

bestway 41406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی ساخته شده توسط برند bestway می باشد که با طراحی متفاوت توسط این شرکت تولید شده است . بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب فوق از جنس مرغوب pvc استفاده کرده است ، لایه های پی وی سی استفاده شده در این تشک بادی روی آب ضخامت 0.25 میلی متری دارند و بسیار مقاوم هستند . این جنس در برابر رطوبت و اشعه های مضر خورشیدی با دوام است به همین علت می توانید به طور مداوم از تشک بادی روی آب خود استفاده کنید . تعادل این تشک بادی بسیار خوب بوده و می تواند بر روی آب های آرامی چون دریاچه ها ، استخر ها مورد استفاده قرار گیرد . حجم و بسته بندی سبک آن حمل و نقل محصول را راحت تر کرده است تا بتوانید تشک بادی روی آب خود را در سفر ها به همراه ببرید .

تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و می تواند مساحت خوبی را برای استفاده 1 نفر داشته باشد . حداکثر تحمل وزن محصول 90 کیلوگرم است که در صورت فشار زیاد و یا استفاده چند نفره نمی تواند تعادل خوبی را از خود نشان دهد . این تشک بادی روی آب از سه محفظه باد شونده تشکیل شده است به همین دلیل ایمنی بالاتری دارد چرا که در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها ، دیگر محفظه ها می تواند مانع از فرو رفتن تشک به داخل آب شود . شما می توانید برای خرید محصول از فروشگاه اینتکس با سه روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری اقدام نمایید و این تشک بادی روی آب با کیفیت را با قیمت ارزان خریدرای کنید .

 نوع تفریحی
 طول 254 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای بزرگسالان
دارای 3 محفظه باد شونده
دارای چراغ های LED با قابلیت تعویض باتری
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی از مدل تشک های بادی روی آب با طراحی عروسکی می باشد که برگرفته از حیوانات ساخته شده است . این محصول نیز با طراحی عروسکی گورخر که با اشکال بادی عروسکی به همراه طراحی چاپی خود شکل واقعی تری پیدا کرده است با نام تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی شناخته می شود . شرکت تولیدی این استخر نیز شرکت بست وی می باشد که یک برند آمریکایی بوده و از تولید کنندگان موفق در دنیا می باشد . با خرید تشک بادی روی آب می تواند تفریحات آبی لذت بخشی را با شناور ماندن بر روی آب و بازی های شاد و مفرحی تجربه کنید .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی

با توجه به تعاریف کلی در ابتدای مطلب و همچنین نام و تصاویر محصول مشاهده می کنید که این تشک بادی روی آب شبیه به گورخر طراحی شده است . تمامی بخش های این محصول اعم از بخش مرکزی تشک ، سر و دم آن به صورت بادی طراحی شده است که این ویژگی به محصول اجازه خواهد داد تا بر روی آب شناور باقی بماند . از ویژگی های خوب این محصول می توان به نشیمنگاه مواج و برجسته آن اشاره کرد که می تواند انعطاف پذیر تر بوده و نرمی و راحتی خاصی را برای شما به وجود آورد . همچنین در بخش گردن این تشک عروسکی دو دستگیره طراحی شده است که می توانید آن را گرفته و از افتادن به داخل اب و حفظ تعادل استفاده کنید . در بخش زیرین تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی ال ای دی های رنگی وجود دارد که می توانید با روشن کردن آن مخصوصا در شب ها ، منظره زیبایی را به تشک بادی و همچنین استخر خود بدهید . در تصاویر موجود می توانید روشن بودن ال ای دی ها را مشاهده کنید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی

برای تولید تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی از بدنه پی وی سی رنگی استفاده شده است که این جنس به صورت چاپی و رنگی بوده که رنگ آن کاملا ثابت بوده و در استفاده های طولانی مدت نیز تغییر رنگی را نخواهد داشت . پی وی سی کاملا ضد آب است که می توان آن را از بزرگترین مزیت های این جنس نامید . پی وی سی با نام های دیگری چون وینیل و پلاستیک طبیعی نیز شناخته می شود . از سایر ویژگی های این جنس نیز می توان به عدم حساسیت پوستی به آن و مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشیدی اشاره کرد . پی وی سی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد .

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی

دریچه ای در بدنه تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی قرار دارد که دارای درب لاستیکی است که می توانید با باز کردن آن از طریق پمپ های باد دستی و ... که سری سوزنی دارند ، محصول را راه اندازی کنید . راه اندازی این تشک بسیار ساده است و نیازی به توضیح خاصی ندارد اما توجه داشته باشید که پمپ های باد برقی قدرتمند می تواند به محصول آسیب وارد کند ، به همین دلیل توصیه می شود که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق هم ندارند .

توصیه های مهم نگهداری تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی

از مهم ترین توصیه های نگهداری از تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی می توان به حساسیت و آسیب پذیری این محصولات به اجسام تیز و اشیاء برنده و نوک تیز اشاره کرد که می تواند شامل سطوح زبر ، سنگ ریزه ها ، شاخ و برگ درختان و هر چیز دیگری شود . به همین دلیل توصیه میکنیم که در نگهداری از محصولات بادی کوشا باشید تا آسیبی نبینند ، با آسیب دیدن آن ها باد تشک خالی شده و نمی توانید از محصول استفاده کنید . همچنین محدودیت وزنی 90 کیلوگرمی که برای تشک بادی روی آب طرح گورخر بست وی در نظر گرفته شده است را می بایست لحاظ کرده و به صورت دو نفره از محصول استفاده نکنید . با این وجود تشک بادی روی آب قابل تعمیر است که می توانید این مشکل را نیز رفع کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...