تشک بادی روی آب فانتزی بست وی

bestway 43187

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
697,900 تومان
0
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فانتزی بست وی یک محصول تولید شده در سال 2020 میلادی است که اگر نگاهی کامل و جامع به طراحی این کالا بیندازید متوجه خاص بودن و زیبایی غیر قابل وصف این محصول خواهید شد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول در ابتدا دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد که این ساختار دارای لبه های گرد بوده و سبب شده تا یک طرح ساده را شاهد نباشیم. هم چنین باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده یک نفر بوده و قادر است تا 90 کیلو گرم وزن را به سادگی بر روی خود تحمل کند که از مزایای فوق العاده این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که طرح این محصول به صورت شکلات رنگی است که می توانید سه رنگ صورتی ، زرد و ابی را بر روی این تشک به راحتی مشاهده نمایید. هم چنین بدنه و رویه اصلی این محصول به صورت کامل و مورب دارای شیار هایی می باشد که قطعا سطح این محصول را هم یک سطح مهیج و طبی کرده است که برای تمام افراد مناسب خواهدبود.

نوع مستطیلی
 طول 190 سانتي متر
 عرض 105 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای سطحمواج
 مناسب تمام سنین
 دارای سه رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب فانتزی بست وی از نمونه تشک های بادی روی آب با طراحی بسیار زیبا و رنگی می باشد که می توانید از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . تشک های بادی روی آب شناوری بسیار عالی را بر روی آب داشته و می تواند یک یا چند نفر را بسته به ابعادی که دارد بر روی خود نگه دارد . شما می توانید با استفاده از این محصولات بر روی آب دراز کشیده و ریلکس کنید و حمام آفتاب بگیرید . این تشک بادی روی آب دارای وزن بسیار سبک و همچنین حجم بسته بندی کوچک می باشد گه به سهولت می توانید آن را جابجا کرده و حتی در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . با توجه به سایزی که این تشک بادی روی آب داشته و همچنین قابلیت نگهداری بیش از 90 کیلوگرم دارد که این تحمل وزن بالا موجب شده تا بزرگسالان بتوانند از این تشک بادی استفاده کنند .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فانتزی بست وی دارای ساختار مستطیلی بوده که در طول 190 و در عرض 105 سانتی متر ساخته شده است به همین دلیل می تواند بیشتر بدن را پوشش دهد و فرد حتی به صورت کامل بر روی این تشک دراز بکشد . این تشک بادی روی آب به صورت رنگی طراحی شده و دارای شکل مارپیچی می باشد که به زیبایی آن افزوده است . در تولید این محصول از رنگ های زرد ؛ صورتی و نیلی استفاده شده است که در کنار یکدیگر محصولی جذاب را تشکیل داده اند . طراحی مارپیچی و برجسته یا به اصطلاح مواج این تشک بادی روی آب سبب شده تا این محصول سطح انعطاف پذیر و حالت پذیری را داشته باشد تا افراد در نشستن های طولانی خسته نشده و حس خوب و راحتی را داشته باشند . همچنین این طراحی از سر خوردن افراد نیز جلوگیری خواهد کرد .

جنس تشک بادی روی آب

برای ساخت تشک بادی روی آب فانتزی بست وی از وینیل استفاده شده است . بست وی برای ساخت بسیاری از مدل های خود از این جنس استفاده کرده است چرا که وینیل از بهترین مواد پلاستیکی با خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیری بالایی است که به دلیل مواد اولیه طبیعی و غیر شیمیایی هیچگونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد . وینیل همچنین در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی مقاوم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد به همین دلیل نیز به سختی با عوامل محیطی آسیب خواهد دید . البته این جنس در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر خواهد بود که بهتر است از آن مراقبت کنید .

راه اندازی و توصیه های نگهداری

بر روی بدنه تشک بادی روی آب فوق دریچه ای به منظور راه اندازی و باد کردن محصول وجود دارد که می توانید از آن طریق با استفاده از انواع پمپ های باد با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی کنید . با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ شاید باد کردن با دهان کاری زمانبر و خسته کننده باشد ، لذا شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی محصول خود را حتی بدون نیاز به برق راه اندازی کنید . پمپ های برقی ممکن است بر اثر قدرت بالای خود در صورت عدم قطع کردن به موقع سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب شود . شما می توانید از این تشک های بادی حتی بر روی زمین استفاده کنید که توصیه می شود برای استفاده بر روی زمین از زیرانداز استفاده کنید چرا که ممکن است در صورت وجود سنگ ریزه یا شئ تیز به محصول آسیب وارد شود .

پنچرگیری تشک بادی روی آب

ممکن است حتی با نگهداری صحیح باز هم تشک بادی شما در برخورد با اشیاء تیز و یا ساییده شدن بر سطوح زبر سوراخ شود بنابراین نیاز است تا آن ها را پنچرگیری کنید . پس در صورت آسیب دیدن نباید ان را دور بیاندازید . شرکت بست وی در کنار تشک بادی فوق برچسب هایی قرار داده است که با استفاده از آن می توانید محصول خود را راه اندازی کنید . همچنین شما می توانید از فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته و محصول آسیب دیده خود را جهت تعمیر برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید . شما عزیزان می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و تهیه بسته های تعمیراتی به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...