تشک بادی روی آب مدل ساندویچ اینتکس

intex 58771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل ساندویچ اینتکس  یکی از زیباترین و جدیدترین تولیدات این شرکت مشهور در زمینه تشک های بادی روی اب بوده که با ساختاری دقیقا همسان با ساندویچ هات داگ طراحی و در بالاترین سطح کیفیت بدنه به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که لبه های ان از انحنای بالایی برخوردار هستند. بر روی بدنه محصول ساختار مواج ان به راحتی قابل مشاهده بوده که با توجه به گردش ازادانه هوا از این میان این طرح مواج با بدن شخص مصرف کننده می توانید از ضدتعریق بودن ساختار این کالا اطمینان حاصل نمایید. این محصول با بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده که با توجه به مرغوبیت بالای این جنس بدنه شما می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی از این کالا بهره برداری نمایید. زیرا تماس مستقیم این محصول با دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تتبش مستقیم نور خورشید اسیبی برای بدنه کالا ایجاد نمی کند. این محصول با وزنی کم تولید شده که قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب مدل ساندویچ اینتکس یکی از جدیدترین انواع تشک های بادی روی اب با ظاهری فانتزی و متفاوت بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول که با ساختاری منحصر به فرد برای تفریحات ابی در اختیار علاقه مندادن قرار داده شده از بدنه ای مقاوم و استاندارد برخوردار بوده تا شما بتوانید در فضاهای باز و اب های کم عمق نیز مانند استخر های سرپوشیده از ان بهره برداری نمایید. در ادامه این مطلب با بررسی مشخصات و خصوصیات ظاهری و ساختاری این محصول قصد داریم به معرفی کاملی از ان بپردازیم تا شما را برای خرید تشک بادی روی اب راهنمایی کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی به نسبت تشک های دیگر متمایز و منحصر به فرد است . طراحی آن به شکل ساندویچ هات داگ می باشد که به گونه ی خود بسیار جالب و دوست داشتنی است . لذا همین شکل و شمایل این تشک باعث شده علاقه مندان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و برصدد داشتن آن بر ایند. این تشک بادی روی اب دارای ظرافت بالا در توصیف ظاهر خود می باشد. این محصول زیبا به مانند سایر تشک های بادی ، مستطیل شکل با ضلع هایی تقریبا خمیده طراحی شده است . رویه ی آن به صورت موج دار ساخته شده است و قسمت نشیمنگاه آن عمیق تر است و فرد با قرار گرفتن در آن احساس راحتی بیشتری می کند . قسمت های کناری دارای لبه های بادی هستند که برای حفظ تعادل بسیار موثر هستند . در بالای این تشک در محلی که سر افراد قرار میگیرد ، بالش بادی سرخودی تبعیه شده است که هنگام باد کردن تشک ، بالش ها نیز باد شده و قابل استفاده می شوند . وجود بالش سرخود در این تشک باعث شده تا فرد هنگام دراز کشیدن از آن بهره ببرد و فرم بدن در بهترین حالت خود قرار بگیرد و نیز وجود آن باعث شده دیگر نیازی به بالش های جداگانه نباشد. بر روی بدنه ی آن دریچه ای برای ورود و خروج هوا برای راه اندازی تشک وجود دارد.

جنس بدنه

برای حفظ طول عمر محصول لازم بوده در پروسه تولید ان به جنس بدنه توجه ویژه ای شود تا رضایتمندی مشتریان محترم را به همراه داشته باشد. جنس بدنه ی این تشک بادی از وینیل ضخیم و فشرده شده  می باشد . لازم به ذکر است که وینیل یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین مواد در ساخت تشک های بادی به حساب می آید و بیساری از تولید کنندگان مطرح دنیا از این جنس برای تولید محصولات خود استفاده می کنند . در این محصولات به دلیل اینکه تماس آنها با آب زیادی است و نیز در برابر اجسام تیز آسیب پذیر اند. به همین دلیل جنس بدنه ان ها لازم بوده تحت تاثیر شرایط جوی اب و هوایی قرار نگیرد. قسمت رویه ی این تشک بادی از وینیل براق ساخته شده و زیبایی خاصی به آن داده است. ضخامت لایه های این تشک بادی 0.28 میلی متر است که نسبت به سایر تشک های بادی از ضخامت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل از این محصول می توانید در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به سطح بدنه محصول و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت ان ندارد.

ابعاد و وزن

ابعاد این تشک بادی ( طول : 180 سانتی متر و عرض : 89 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد از اندازه های استاندارد در تولید این تشک های بادی روی آب تبعیت می کند. برای این محصول ارتفاعی در حدود 20 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در صورت تحمل حداکثر وزن مجاز تشک بادی بر روی اب شناور باقی بماند. وزن کلی این محصول 1.5 کیلوگرم است که با توجه به بسته بندی شیک و کوچکش و همچنین وجود ساک حمل ، می توان آنرا به راحتی جابجا کرد و در هر زمان ، حتی در سفر های خود از وجود آن بهره برد. این محصول توان تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را داشته به همین جهت افراد بزرگتر از 15 سال برای تفریحات ابی خود به راحتی می توانند ان را انتخاب کنند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول نیز مانند سایر محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و استفاده از ان به راحتی صورت می پذیرد. با استفاده از تلمبه یا پمپ های دستی و حتی برقی می توان به راحتی این تشک بادی را ظرف چند دقیقه باد کرد . برای باد کردن ان می توانید از دریچه ی ورود و خروج هوا که در بدنه ی تشک تعبیه شده است استفاده کنید . برای سریع تر شدن روند باد شدن تشک بهتر است آنرا به ظور کامل پهن کنید . پس از هر بار استفاده قبل از بسته بندی ان به خوبی تشک را خشک کرده سپس اقدام به بسته بندی کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری نمایید. همچنین وزنی بیش از توان تحمل مجاز به ساختار کالا وارد نسازید. محصولات بادی فاقد گارانتی بوده اما نمایندگی مرکزی اینتکس برای احترام به مصرف کنندگان عزیز برای محصول خدمات پس از فروشی در نظر گرفته تا در صورت بروز اسیب های جدی بتوانند محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنند.

جمع بندی

تشک بادی روی آب مدل ساندویچ اینتکس محصولی مقاوم و زیبا و جدید بوده که با توجه به وزن کم و سهولت راه اندازی یک همراه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...