تشک بادی روی آب مواج بست وی

bestway 44020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج  از سری محصولات بست وی می باشد . این تشک بادی روی آب از جنس وینیل می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری کیفیت بالایی را در میان تشک های بادی روی آب دارد . این تشک بادی 1 نفره می باشد و حداقل ظرفیت تحمل وزن توسط این محصول 90 کیلوگرم است که برای نگهداری از یک نفر بر روی آب وزن تقریبا مناسبی است . رویه این محصول مواج می باشد که مانع از سر خوردن بدن بر روی این تشک می شود . این محصول دارای دو محفظه ی باد می باشد که توسط آن ها می توانید تشک بادی را به سرعت باد کرده و از آن استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل  میتوانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . این تشک بادی روی آب مواج را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران خریداری کرده و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کامل را داشته باشید .

نوع مستطیلی
 طول 213 سانتي متر
 عرض 86 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالشت
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب مواج بست وی مدل bestway 44020 از سری تشک های بادی محبوب و پر فروش برند آمریکایی بست وی می باشد که دارای ظاهری نسبتا ساده اما خوش طرح و بسیار راحتی می باشد که می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و با دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی آب ، ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید . این تشک  بادی روی آب در سه رنگ مختلف زرد ، صورتی و سبز طراحی شده است که شما می توانید در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود رنگ مد نظرتان را مشخص کنید و آن را تهیه کنید . این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در دسته محصولات بادی اورجینال و اصل فروشگاه تهران اینتکس قرار دارد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد .

طراحی تشک بادی روی آب و ویژگی های آن

فروش تشک بادی روی آب مواج بست وی در ابعاد 213 در 86 سانتی متر ساخته شده است که با توجه به آن یک نفر می تواند بر روی آن دراز بکشد . همچنین شرکت بست وی محدودیت وزنی این محصول را 90 کیلوگرم در نظر گرفته است که می توان گفت بیشتر بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند ، لذا اگر وزن بیشتری دارید بهتر است مدل های دیگری که در فروشگاه تهران اینتکس موجود است را انتخاب کنید . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه مدل های متنوعی از این محصولات را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی روی آب دارای بالش بادی سرخود می باشد که متصل به تشک بوده و به صورت برجسته طراحی شده است ، از این رو سر شما در ارتفاع نسبتا بالاتری قرار گرفته و فشاری بر سر و گردن شما ایجاد نخواهد شد . همچنین در صورت مواج بودن آب نیز آبی بر روی سر و صورت شما نریخته و وارد گوش ها نخواهد شد .

از سایر ویژگی های بسیار عالی که این تشک بادی روی آب دارد می توان به سطح مواج و مشبک آن اشاره کرد . این طراحی برجسته سبب شده تا انعطاف پذیری و فرم پذیری تشک در هنگام دراز کشیدن بسیار بالا برود تا فرد حس بهتری را هنگام دراز کشیدن داشته باشد . از سایر خصوصیاتی که رویه مواج و برجسته می تواند به محصول بدهد جلوگیری از لیز خوردن می باشد . توجه داشته باشید که این محصول تنها دارای دو دریچه باد می باشد که لازم است هر دو بخش را باد کرده و راه اندازی نمایید . وزن کلی تشک بادی روی آب فوق تنها 1 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید این وزن را بلند کرده و آن را جابجا کنید .

جنس تشک بادی روی آب بست وی

جنس هر محصول می تواند دوام و کیفیت آن موثر باشد ، لذا در هنگام خرید به خصوص خرید اینترنتی به جنس محصولات توجه داشته باشید . برای ساخت تشک بادی روی آب مواج بست وی از لایه های مقاوم وینیل استفاده شده است ، این جنس امروزه به یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی به ویژگی تشک های بادی روی آب که همواره با آب برخورد دارند می باشد چرا که این جنس ضد آب است . همچنین وینیل در برابر اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی نیز مقاوم بوده و در صورت استفاده از آن ها در استخر های روباز و حتی دریاچه یا دریا هیچگونه جای نگرانی نخواهد بود .

راه اندازی و نگهداری از تشک بادی روی آب

در بخش های ابتدایی اشاره شد که این تشک بادی روی آب دارای دو دریچه باد می باشد از این رو توجه داشته باشید که هر دو محفظه تشک بادی را باد کنید تا شناوری محصول بسیار بهتر باشد . ممکن است لایه های تشک بادی پس از خارج شدن از کارتن چسبندگی داشته باشد که برای راه اندازی سریع تر توصیه می شود که آن را باز کرده و بر روی زمین پهن کنید . برای سریع تر باد کردن می توانید از پمپ های باد به ویژه پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته و همچنین قدرت مخرب ندارند . توصیه می شود که از برخورد هر گونه اجسام تیز یا زبر با بدنه تشک بادی جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...