تشک بادی روی آب مواج شفاف

Intex 59894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
310,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج شفاف یکی دیگر از جدیدترین تشک های مخصوص تفریحات روی آب توسط شرکت اینتکس بوده که با طراحی شیک و زیبای خود علاقه مندان زیادی را جلب خود کرده است. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC مقاوم و چند لایه با روکش شفاف و طرح چرم از طراحی داخلی رنگی بهره مند بوده تا به زیبایی این کالا بیفزاید. البته این تشک دارای رنگبندی های مختلفی بوده که طبق سلیقه خریداران عرضه می شود. همچنین وجود یک گودی مخصوص قرار دادن بالش درون آن و یا قرار دادن وسیله های مختلف از دیگر ویژگی های مناسب این کالاست.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای رنگبندی
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب مواج شفاف

تشک بادی روی آب مواج شفاف یک محصول بی نظیر برای افرادی بوده که می خواهند تا بر روی آب حس آرامش را برای خود به ارمغان بیاورند. این تشک توسط شرکت نامدار اینتکس طراحی و تولید شده که در مدت زمان کوتاهی مشتری و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با نکات منفی و مثبت این محصول آشنا شده تا با اطمینان خاطر اقدام به سفارش و خرید این محصول بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

 یکی از دلایل اصلی هر خریدی بدون شک طراحی و ظاهر آن محصول می بشاد به طوری که در زمان ورود هر شخص به مکان مورد نظر، با اولین نگاه جذب آن محصول بشود. به همین دلیل این محصول طراحی بسیار زیبایی را داشته که به صورت مستطیل شکلی بوده و سطح بدنه آن به صورت مواجی شکلی طراحی شده است و دیلیل ایم طراحی مواجی، ضد تعرق بودن آن محصول می باشد. به صورتی که در زمان استفاده از این محصول وقتی شما بر روی این محصول دراز کشیده اید باد از میان این طراحی مواجی شکل عبور کرده و باعث می شود تا بدن شما تعرق نکند. این محصول دارای یک بالش سر خود بوده و شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و در آن رنگ هایی نظیر: سبز، آّبی، سفید و صورتی نیز به کار رفته است.

جنس بدنه

قطعا اگر هر محصولی دارای زیبایی خاص و جذابی باشد اما جنس بدنه خوبی را دارا نبوده باشد افراد کمی برای خرید آن محصول جذب می شوند زیرا همیشه این نکته خیلی مشخص است که کیفیت بهتر نشان دهنده عمر بیشتر محصول بوده است. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده و شما می توانید به آسانی این محصول را جمع کرده و حمل یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که به همراه این محصول موجود بوده و شما می توانید با آن این محصول را به راحتی باد کرده و آن را راه اندازی کنید. برای نگهداری از این محصول ابتدا پس از اتمام از استفاده از این محصول آن را جمع کرده تا آسیبی به آن وارد نشود، سپس آن را از وسایلات تیز دور نگه دارید تا در بدنه این تشک بادی پارگی ایجاد نشود. در خصوص خدمات پس از فروش می توان گفت اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیراتی که در درون این محصول موجود می باشد تعمیر کنید و یا می توانید این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب مواج شفاف یک محصول ایده آل و جذاب بوده که توسط شرکت نامدار اینتکس طراحی و تولید شده است. طراحی این محصول به صورت مستطیل شکلی بوده و دارای طرح مواجی می باشد که باعث ضد تعریق بودن این محصول می شود. دلیل ضد تعریق بودن این محصول این می باشد که در زمان استفاده از این محصول باد در میان این طراحی مواجی شکل رفته و جلوی تعرق را می گیرد. وزن این تشک بادی 1 کیلو گرم است و این محصول دارای رنگ بندی های متفاومت بوده و جنس بدنه آن از pvc می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...