تشک بادی روی آب نقره ای اینتکس

115552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب نقره ای اینتکس محصولی با طرح قو و به رنگ نقره ای می باشد که این انتخاب رنگ و طرح موجب محبوبیت این محصول در میان دوستداران تشک های بادی روی آب شده است. نشیمنگاه این تشک بادی به صورت گرد طراحی شده است و دارای فضای مناسبی برای استراحت و تفریح بزرگسالان می باشد. در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید محصول را به سادگی حمل نموه و در محل موردنظر قرار دهید. همچنبن در حین استفاده موجب افزایش تعادل و ایمنی شما خواهد شد. بدنه آن از جنس پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده است که دارای ظاهری زیبا و در عین حال مقاوم بوده که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما این مقاومت مانع از انعطاف آن نشده و در صورت عدم استفاده می توان آن را به راحتی جمع نمود. وزن آن اندک و در حدود 1.3 کیلو گرم بوده که حمل آن آسان و قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. برای تهیه این تشک بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپندارد
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بار دیگر کمپانی اینتکس یک محصول تشک بادی روی آب جذاب و چشم نواز را برای تفریحات آبی طراحی و تولید کرده است که ما در این مقاله قصد داریم تا آن را به طور کلی برای شما نقد و بررسی کنیم تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین را خریداری کرده و از استفاده آن نهایت لذت را ببرید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کالای بادی به صورت قو بوده است که بدنه ای به رنگ  نقره ای را دارا می باشد که به همین دلیل این محصول را تبدیل به یک محصولی شیک و پر پرفروش کرده است . این قو بادی در دو قسمت کناری گردن خود دو دستگیره داشته بوده که به همین دلیل می توانید با گرفتن این دو قسمت از افتادن احتمالی خود به درون آب جلوگیری نمایید .

جنس بدنه

 

برای جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که به طور کلی کالا های بادی باید در کنار نرم بودن مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد و به همین منظور کمپانی اینتکس جنس بدنه این کالا را از پی وی سی طرح چرم ساخته که بدنه ای بسیار نرم و مقاوم را دارا بوده است .

 

ابعاد و وزن

 

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این تشک بادی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 200 سانتی متر ، عرض : 170 سانتی متر ، ارتفاع : 170 سانتی متر ، تحمل وزن 90 کیلو گرم و در قسمت آخر وزن 1.3 کیلو گرمی را داشته است .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

برای راه اندازی این تشک بادی روی آب تنها کافیست تا یک پمپ دستی و یا برقی را در درون محفظه های آن قرار داده در کوتاه ترین مدت زمان محصول خود را باد و راه اندازی کرده تا بتوانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید . برای نگهداری از این کالا باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید و افرادی که وزن آن ها بالای 90 کیلو گرم بوده است از آن استفاده نکنند ، همچنین سعی کنید تا پس از استفاده برای اطمینان بیشتر محصول را جمع کرده و در درون جعبه مخصوص به خود قرار بدهید . اگر برای این تشک بادی تحت هر شرایطی صدمه و یا آسیبی بوجود آمد. شما می توانید آن را با توجه به برچسب تعمیرات تعمیر نموده و در غیر این صورت آن را به نمایندگی تهران اینتکس اورده تا با تعمیرات تخصصی ما کالای خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

 تشک بادی روی آب نقره ای اینتکس از محصولاتی با طراحی زیبا و جذاب بوده است که توسط کمپانی محبوب و نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این کالا به صورت یک قو بوده که به رنگ نقره ای خواهد بود که به همین منظور خریداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است . جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی طرح چرم بوده که به همین منظور از مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود . وزن این محصول 1.3 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را داشته و مناسب تمامی سنین می باشد . راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و به آسودگی می توانید از استفاده از این کالا نهایت لذت را ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...