تشک بادی روی آب نیم دایره

intex 59895EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب نیم دایره یکی دیگر از طرح های تولید شده جدید تشک های تفریحی شناور از سوی شرکت اینتکس بوده که در رنگبندی و طرح جذاب و زیبایی تولید شده اند. این تشک ها نیز از نشیمنگاهی مواج با طرح های شاد بهره برده و می توان از آن برای تمام سنین استفاده نمود. همچنین قسمت بالای این تشک نیز طراحی گرد داشته و بین آن خالی می باشد. این قسمت گود و خالی برای قرار دادن اشیای مختلف به کار می رود. از این تشک می توان در آب های آرام و کم عمق استفاده نمود.

 نوع نیم دایره ای
 طول 188 سانتي متر
 عرض 109 سانتي متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت اینتکس اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 دارای رنگبندی
 نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب نیم دایره

تشک بادی روی آب نیم دایره یک محصول جذاب و با کیفیت بوده که توسط برند نامدار و محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است. این محصول در زمان ورود به بازار مشتریان و طرفداران زیادی را جذب خود کرده و دلیل خرید بالای این محصول مزایا های بالای آن می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده تا با تمام نکات این محصول چه مثبت و چه منفی آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصول بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ظاهر محصول یکی از دلایل اصلی خرید یک محصول برای مشتری می باشد به همین منظور برند و یا شرکت های بزرگ سعی می کنند تا محصولی که خلق می کنند دارای طراحی و ظاهری زیبا و چشم گیری باشد. طراحی این محصول به صورت مستطیل شکلی بوده که در قسمتی که سر در آنجا قرار می گیرد، بصورت نیم دایره شکلی طراحی و تولید شده است. این محصول دارای رنگ بندی های متفاوتی مانند قرمز،سبز و یا آبی، نارنجی بوده و به همین دلیل جذابیت این محصول را بیشتر کرده است. این محصول دارای سطح مواجی شکلی بوده و به همین منظور ضد تعرق شده است، دلیل ضد تعرق این محصول این می باشد که زمانی شما از این محصول استفاده می کنید و بر روی آن دراز کشیده اید، باد از میان این سطح مواج عبور می کند و باعث ضد تعرق بودن این محصول شده است.

جنس بدنه

اما قطعا می دانیم که جنس بدنه یکی از اصلی ترین دلایل یک محصول بوده و محصولی که دارای جنس و کیفیت پایینی باشد قطعا عمر پایینی خواهد داشت. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و یا صدمات احتمالی خواهد داشت.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصحول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 188 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، تحمل وزن: 85 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که به همراه این محصول خواهد بود، پمپ را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند ثانیه می توانید محصول خود را باد و یا حمل بکنید. همچنین می توانید از طریق همین محفظه اقدام به خالی کردن باد این تشک بادی کرده و به آسانی آن را حمل کنید. برای نگهداری این محصول سعی کنید تا بعد از اتمام استفاده، باد آن را خالی کرده و آن را جمع کنید تا صدماتی نظیر سرما و گرما، و یا آسیب های احتمالی به این محصول وارد نشود. همچنین وسایلات تیز را از این محصول دور کرده تا به بدنه آن صدمه ای وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا شما می توانید این محصول را با برچسب های تعمیراتی که در جعبه این محصول موجود بوده، خودتان آن را تعمیر کنید، همچنین می توانید محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خودتان را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب نیم دایره یک محصول بسیار جذاب و با کیفیت است که توسط برند و شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت نیم دایره شکلی ساخته شده و دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیاربالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت بکنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...