تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس

intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس یکی از محصولاتی است که با بهره گیری از طراحی و ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا مشتریان با خیالی آسوده بتوانند به بهترین شکل ممکن از این کالا بر روی آب های آرام استفاده نموده و لذت یک تفریح مهیج آبی و استراحت بر روی آب را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول از جنس وینیل طراحی و تولید شده که ضخامت بالایی داشته و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. هم چنین ساختار بدنه این محصول نیز به صورت مواج بوده و باعث می شود تا به سادگی فرد پس از قرار گیری بر روی این محصول لیز نخورده و در داخل آب نیفتد. دیگر نکته مهمی که می توان در خصوص این تشک بادی روی آب عنوان کنیم بحث ساختار گرد و طراحی شبیه به هندوانه این محصول می باشد که قطعا این مسئله هم یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها دور تا دور این تشک بادی روی آب نیز شما می توانید طناب نجات را هم مشاهده کنید که قطعا یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید خرید و سفارش این محصول را به سادگی به ثبت برسانید.

نوع تفریحی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب هندوانه اینتکس محصولی است که با توجه به رفتن به سمت فصول گرم سال و گرم تر شدن هوا قطعا می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی به شمار رود که در منزل ، ویلا و یا باغ خود دارای استخر هستند و قصد دارند که با قرار گیری بر روی آب از تفریح آبی خود نهایت لذت را ببرند. با توجه به این مقدمه حال قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات این محصول را شرح دهیم تا اگر شما هم قصد خرید یک تشک بادی روی آب و یا شناور بادی را دارید با خیالی راحت سفارش و خرید این محصول را به ثبت برسانید....

نوع ساختار و طراحی بدنه محصول

یکی از ویژگی های جذاب و مهمی که یک محصول می تواند در اختیار مشتری خود قرار دهد بحث ظاهر شیک و جذاب و همین طور امکاناتی است که سبب شود تا مشتری ترغیب به خرید شده و به بهترین شکل ممکن سفارش محصول را ثبت کند. در همین راستا در خصوص این تشک بادی روی آب نیز باید اشاره کنیم که ساختار گرد موجود در طراحی این محصول قطعا مهم ترین ویژگی ساختاری این کالاست که باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب این محصول بزنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این گرد بودن به صورت ساده شکل نگرفته است.

اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که تمامی بخش های موجود بر روی بدنه این محصول به صورت شیاردار و با وجود برآمدگی و فرو رفتگی هایی تولید شده است که این مسئله سبب شده تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول بر روی آب استفاده کنید. هم چنین وجود این موارد باعث شده تا شما پس از قرار گیری بر روی این محصول نیز از روی آن لیز نخورده و درون آب پرت نشوید که قطعا این مسئله هم بسیار مهم خواهد بود.

هم چنین از نظر نوع طراحی نیز باید اشاره کنیم بدنه اصلی این محصول همانند یک عدد هندوانه کامل می باشد که به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شده و همین مسئله باعث شده تا مشتریان با در نظر گرفتن این مسئله بتوانند یک محصول جذاب و مهیج را خریداری کرده و از ان استفاده کنند. از نظر رنگ بندی نیز این محصول به صورت کاملا طبیعی شکل گرفته و بخش های لبه این محصول همانند هندوانه سبز رنگ بوده و بخش مرکزی این کالا نیز دقیقا از رنگ قرمز طراحی و تولید شده است. هم چنین شما می توانید طراحی شک و جذاب هسته های هندوانه را هم با رنگ مشکی در بخش های مرکزی این محصول به وضوح مشاهده نمایید.

امکانات تشک بادی روی آب

قطعا با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش اول متوجه شده اید که این محصول یک کالای ایده آل بوده و با طراحی فوق العاده شیک عرضه شده است که مهم ترین امکان این محصول هم همین عامل می باشد. در کنار این مسئله باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول دارای ساختاری از نوع PVC وینیل بوده که این جنس نیز ضخامت و مقاومت بالایی را از خود به جای گذاشته است و باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت و آسوده دست به خرید این محصول زده و نگران افت کیفیت و یا آسیب های احتمالی نباشند.

هم چنین دیگر مسئله مهمی که باید در رابطه با این محصول عنوان کنیم بحث بهره مندی از ناب نجات دور تا دور این محصول می باشد. اگر دقت کرده باشید می توانید مشاهده کنید که این محصول در بخش لبه اصلی خود و دور تا دور این بخش دارای یک عدد طناب می باشد که با در دست گرفتن این بخش نیز در مواقعی که درون آب افتاده اید می توانید مجدد به روی این محصول امده و تعادل خود را به بهترین شکل ممکن به دست آورید.

هم چنین همان طور که در بخش نخست هم به آن اشاره کردیم این محصول دارای ساختاری شیاردار است که این مسئله هم قطعا نکته ای مهم بوده و با خیالی راحت می توانید با در نظر گرفتن این ویژگی اقدام به ثبت سفارش این محصول کنید. در داخل باکس بسته بندی این محصول نیز یک عدد دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم وجود دارد که از این دو مورد هم می توانید در مواقع مورد نیاز به ساده ترین شکل ممکن استفاده کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان ثبت سفارش این محصول از طریق فروشگاه اینتکس هم اکنون برای شما فراهم می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...