تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی

Bestway 43413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی از جدید ترین تشک های بادی روی آب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد که شرکت اینتکس آن را برای تفریحات آبی سنین بزرگسال طراحی کرده است . این تشک بادی روی آب به دلیل طراحی که شبیه به دم پری دریایی دارد ، با این نام شناخته می شود و شاید مورد پسند دختران و خانم ها قرار بگیرد . این تشک بادی روی آب طرح دار ، با توجه به طراحی پولکی تشک بادی و همچنین ایجاد باله در انتهای آن شکل و شمایل زیبا تر و جذاب تری را به خود گرفته است . تشک بادی روی آب می تواند به بهترین شکل بر روی آب باقی مانده و برای استفاده به عنوان شناور کاربرد داشته باشد تا بتوانید تا مدتی بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی روی آب می توان به داشتن رویه مواج اشاره کنیم که سبب نرم تر شدن سطح تشک بادی شده است . بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی طراحی شده است و به دلیل استفاده از لایه های رنگی در بدنه آن ، در صورت برخورد نور می تواند رنگ های مختلفی را ساطع کند که بسیار زیبا و آن را دوست داشتنی خواهد کرد . تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی برای رده سنی +10 سال طراحی شده و همانطور که می دانید و فروشگاه اینتکس نیز به آن اشاره کرد ، بزرگسالان نیز می توانند از این تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی بسیار زیبا و دوست داشتنی استفاده کنند .

  • تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی
  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 101 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه نرم مواج
  • رده سنی :+10 سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 43413

تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی یک تشک جدید و بسیار زیبا می باشد که به صورت یک پک توسط شرکت بست وی به تازگی عرضه شده است که شامل تشک بادی روی آب و حلقه شنا بادی می باشد تا شما بتوانید این نوع از تشک های بادی روی آب را با طراحی هولوگرامی خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . البته این محصول به صورت تک در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار داده شده است و حلقه شنا آن به صورت مجزا در دسته بندی مربوطه به فروش می رسد تا دوست داران هر یک از این محصولات بادی جدید شرکت بست وی بتوانند هر کدام از محصولات را به صورت جداگانه تهیه کرده و از آن ها استفاده کنند . 

تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی ابعادی بزرگ داشته و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است ، کاربرد این تشک ها بر روی آب بوده و می تواند روی آب به صورت شناور قرار بگیرد ، برای همین یک وسیله بسیار سرگرم کننده برای تفریحات شما به خصوص تفریحات آبی خواهد بود . به طور کلی تشک های بادی به دو دسته تشک بادی خانگی و تشک بادی روی اب تقسیم می شوند که همانطورکه از نام این محصولات مشخص است ، از تشک بادی روی آب ، برای شناور ماندن بر روی آب استفاده می شود که شرایط بسیار عالی را برای ریلکس کردن شما و دراز کشیدن بر روی آب فراهم خواهد کرد . 

با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی دارد ، فروشگاه اینتکس آن را که به تازگی و در سال 2022 توسط شرکت بست وی تولید شده است را موجود کرده تا بتوانید به راحتی آن را با قیمت بسیار ارزان و خوب تهیه کرده و استفاده کنید . نوع طراحی خاص تشک بادی روی آب به خصوص طراحی پولکی و داشتن باله بسیار زیبای هولوگرامی آن را شبیه به دم پری دریایی کرده است و برای همین نام آن را تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی قرار داده ایم . این تشک بادی روی اب دارای یک بالش بادی سرخود است که شما می توانید در هنگام استفاده از تشک و تفریحات خود سرتان را روی بالش قرار دهید تا در راحت ترین حالت ممکن از تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی استفاده کنید . 

سطح تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی که به صورت پولکی می باشد ، به صورت برجسته نیز طراحی شده است و شما می توانید احساس بسیار بهتری را در هنگام استفاده داشته باشید ، زیرا برجستگی های موجود در سطح تشک های بادی در تمامی مدل ها باعث می شود که انعطاف تشک بسیار بیشتر باشد و شما در هنگام استفاده کردن ، احساس بهتر و راحت تری را داشته باشید . طول تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی 193 سانتی متر و عرض آن همچنین 101 سانتی متر است و برای همین گفته می شود که ابعاد این تشک بزرگ بوده و مناسب برای بزرگسالان می باشد .

این در حالی است که تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی به خوبی می تواند وزن بزرگسالان را حتی تحمل کند ، چرا که تشک تحمل وزن 90 کیلوگرمی را دارد . جابجایی و حمل تشک بادی روی آب پری دریایی بست وی بسیار اسان است و شما می توانید به راحتی این محصول 1.3 کیلوگرمی را جابجا کرده و از آن در هر جایی که دلخواه شماست استفاده کنید . رده سنی که شرکت بست وی برای استفاده از این محصول بادی در نظر گرفته است ، رده سنی بالای 10 سال است و بهتر است که کودکان در سنین پایین تر از این تشک بادی روی آب استفاده نکنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...