تشک بادی روی آب چند کاره بست وی

bestway 43555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب چند کاره بست وی تشک بادی بی نظیر و بسیار جالبی می باشد که به دلیل نوع طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند دو کارایی را داشته باشد . این تشک بادی روی آب در واقع یک تشک بزرگ ساخته شده به صورت بادی می باشد که می توانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . ولی تفاوتی که در میان این تشک با سایر تشک های بادی روی آب می باشد ، این است که تشک بادی روی آب چند کاره در قسمت مرکزی خود انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته و به همین قابلیت تا شدن را داراست . از سوی دیگر دو لبه بالایی و پایینی تشک بزرگ تر طراحی شده و محفظه های بادی بزرگی دارند که باعث می شود آن دو قسمت بر روی آب بیشتر شناور بماند . به همین منظور شما می توانید کمی به صورت خمیده از تشک بادی روی آب استفاده کنید ، و یا تشک بادی روی آب را تا کرده و آن را تبدیل به یک مبل بادی روی آب تبدیل کنید تا به صورت نشسته از آن استفاده کرده و دو بخش بادی تشک دسته های مبل بادی شود . شما می توانید این تشک بادی روی آب دوکاره جدید و منحصر به فرد بست وی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این محصول برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی شده و می تواند تا نود کیلوگرم وزن را تحمل کند . 

  • تشک بادی روی آب چند کاره بست وی
  • طول : 145 سانتی متر
  • عرض : 87 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 0.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای بالش بادی سرخود
  • کد محصول : bestway 43555

تشک بادی روی آب چند کاره بست وی با طراحی خاص و بی نظیر خود به یکی از جالب ترین و متفاوت ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده است که خاصیت تاشو داشته و می تواند در چندین حالت مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفره ساخته شده است و شما می توانید برای دراز کشیده و یا در حالت نیمه دراز کش از آن استفاده کنید . در این بخش با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با تشک بادی روی آب چند کاره بست وی خواهیم پرداخت ، شما را با ویژگی ها و نحوه کارکرد تشک بادی روی آب چند کاره بست وی آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فرد تشک بادی روی آب چند کاره بست وی آشنا شوید . 

تشک بادی روی آب چند کاره بست وی برخلاف سایر تشک های بادی روی آب که در فروشگاه اینتکس موجود می باشد ، دارای تو قسمت بالشی در بالا و پایین خود می باشد که قسمت بالایی آن می توان گفت که یک بالش تقریبا فیروزه ای رنگ بوده و نسبت به قسمت پایینی خود بزرگ تر است ، این قسمت از تشک در واقع همان نقش بالش را ایفا کرده و شما می توانید در هنگام دراز کشیدن بر روی آب ، سر خود را بر روی بالش قرار داده و استراحت کنید . از سوی دیگر بالش زیرین که آبی رنگ بوده و کوچک تر نیز می باشد ، در زیر زانو ها قرار گرفته و شما می توانید در حالت نیمه دراز کش از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی استفاده کنید . 

قسمت مرکزی تشک بادی روی آب بادی است ولی چندان سفت و محکم نبوده و انعطاف پذیر است ، به همین دلیل در صورت استفاده و دراز کشیدن بر روی آن خاصیتی انعطاف پذیری را به خود خواهد گرفت ، شما نیز می توانید از این فرصت بسیار عالی استفاده کرده و در حالتی نیمه دراز کش از تشک بادی استفاده کنید . یکی از تصاویر قرار گرفته در صفحه محصول ، فردی را نشان می دهد که در حال استفاده از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی می باشد ، دقیقا شما نیز در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی در همین حالت قرار گرفته و می توانید بر روی آب شناور بمانید در صورتی که مقداری از بدن شما داخل آب بوده و می توانید به بهترین شکل ریلکس کنید .

 

شناوری تشک بادی روی آب چند کاره بست وی بسیار عالی بوده و در صورت استفاده در آب های نسبتا آرام برای شما مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانید با آرامش خاطر از تشک استفاده کرده و لحظه های طولانی را با استفاده از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی بر روی آب ریلکس کنید . طول تشک بادی روی آب چند کاره بست وی 145 سانتی متر است و عرضی که تشک بادی روی آب چند کاره بست وی دارد به 87 سانتی متر می رسد ، یعنی می توان گفت که تمامی افراد بزرگسال به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی استفاده کنند . 

این در حالی است که شرکت بست وی یک محدودیتی را برای استفاده از تشک بادی روی آب چند کاره بست وی در نظر گرفته است که آن هم تحمل وزن 90 کیلوگرمی است که تشک می تواند به راحت ترین حالت ممکن تحمل کند . لذا با توجه داشتن به این موضوع مهم سعی کنید که در خرید تشک بادی روی آب به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و سعی کنید تا تشک های بادی را انتخاب نمایید که بتواند وزن شما را تحمل کند . هر چند تشک بادی روی آب چند کاره بست وی برای استفاده بیشتر افراد بالغ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و برای آن دسته ازافرادی مناسب نخواهد بود که وزنی بیشتر از 90 کیلوگرم را دارا هستند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...