تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی

bestway 92106 E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی از محصولات تولیدی در سال 2018 می باشد که توسط شرکت بست وی وارد بازار شد . این تشک روی آب چهار نفره می تواند وزنی معادل 360 کیلوگرم را تحمل کند که کیفیت بسیار قابل قبولی را در تشک های رو آب دارد و از همین جهت هم طرفداران بسیاری دارد . جنس این محصول پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.45 میلی متری خیال خریداران را راحت کرده است . وزن خود محصول در بسته بندی شکیلی که دارد 10.7 کیلوگرم می باشد . بر روی دسته های این محصول تعداد چهار نگهدارنده وجود دارد که از آن ها می توانید برای نگهداری نوشیدنی و یا لیوان خود استفاده کنید . این تشک بادی دارای تکیه گاه هایی در پشت خود می باشد که شما می توانید به این تیکه گاه ها تکیه داده و از آرامش آب لذت ببرید . این محصول دارای 9 محفظه ی باد می باشد که سرعت باد شدن این محصول را بسیار بالا می برد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و با خیال راحت ادامه ی روز خود را سپری کنید. 

 نوع گرد
 ظرفیت  4 نفر
 عرض -
 تحمل وزن 360 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن محصول  10.7 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای چهار بالشت برای تکیه دادن
دارای چهار محفظه ی نگهدارنده
دارای 9 محظه ی باد
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی نمونه ای از تشک های بادی روی آب سایز بزرگ با قابلیت استفاده چند نفر به صورت همزمان می باشد که با توجه به ساختار بادی خود می تواند شناوری بسیار عالی را بر روی آب داشته و چندین نفر را بر روی خود نگهداری کنید . طراحی بسیار عالی و مناسب این محصول سبب شده است تا 4 نفر بتوانند به آسانی بر روی تشک نشسته و به تفریحات آبی دلچسب خود بپردازند .

تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی مناسب برای آب های تقریبا آرام و کم عمق بوده و حتی می توانید از آن در سواحل دریا نیز استفاده کنید . اگرچه قصد خرید تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی دارید می توانید با مطالعه ادامه مطلب به اطلاعات و دانش خود بیافزایید و با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید .

طراحی تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی

نوع طراحی تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی تقریبا به صورت مربعی بوده که در هر 4 گوشه آن نشیمنگاهی نسبتا گود طراحی شده است که هر طرف آن نیز دارای یک تکیه گاه بادی می باشد تا بتوانید با تکیه دادن به آن از وارد شدن فشار به کمر جلوگیری کرده و همچنین استفاده راحت تری را از تشک داشته باشید . شما می توانید به صورت یک نفره ، دو نفره و چهار نفره از این تشک استفاده کنید ، معمولا برای استفاده دو نفره بهتر است در دو گوشه مقابل هم بنشینید تا تعادل تشک به خوبی حفظ شود .

ظرفیت مخازن این تشک به واسطه بزرگ بودن خود می تواند تا وزن های بیش از 360 کیلوگرم را تحمل کند که به سادگی وزن 4 فرد بالغ را در برمیگیرد . لازم به ذکر است که تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی دارای 9 محفظه در بدنه خود است که وجود آن ها باعث امنیت بیشتر تشک بادی روی آب شده است تا در صورت آسیب دیدن بخشی از تشک بادی ، سایر محفظه ها آسیبی ندیده و باد آن تخلیه نشود . در دو قسمت تشک بادی روی آب ، به تعداد چهار نگهدارنده و جالیوانی هایی وجود دارد که می توانید نوشیدنی های خود را در آن جا قرار دهید تا در دسترس باشند . 

جنس تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی

شرکت تولیدی تشک بادی روی آب چهار نفره برند پر طرفدار بست وی می باشد که یک برندی آمریکایی می باشد . بست وی از قدیمی ترین و با تجربه ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که برای ساخت تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی خود از پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که کاملا سازگاری با محیط زیست و سلامت انسان دارد بنابراین آسیب و حساسیت های پوستی ایجاد نکرده و همچنین کاملا ضد آب است .

ضد آب بودن این محصول از مهم ترین ویژگی های آن است که به شما اجازه می دهد تا به وصورت دائمی نیز از آن ها استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن تشک باشید . نور خورشید نیز به آن آسیبی نمی زند . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی 0.45 میلی متر است که ضخامت استاندارد و خوبی است .

راه اندازی تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی

با توجه به اینکه تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی دارای 9 محفظه باد است ، نیاز است تا آن ها را کاملا باد کنید . برای هر محفظه دریچه ای قرار داده شده است که می توانید از آن طریق اقدام به راه اندازی محصول بادی خود کنید . با توجه به ابعاد بزرگی که تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی دارد توصیه ما به شما عزیزان این است که محصول را با پمپ های باد راه اندازی کنید تا سریع تر اینکار انجام شود . پمپ های باد دستی مناسب ترین نوع پمپ ها هستند که می توانید آن را بدون نیاز به برق استفاده کنید . وزن آن ها بسیار کم بوده و به سادگی می توانید در هر جایی از پمپ جهت راه اندازی محصولات بادی خود استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...