تشک بادی روی آب کودک

41121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک از سری تشک های بادی تفریحی و فانتزی می باشد که مناسب کودکان بالای 3 سال طراحی و تولید شده است. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد. همچنین در ساخت کف آن وینیل دولایه به کار گرفته شده است که در حین جابجایی توسط کودک دچار ساییدگی نخواهد شد. طرح کلی این محصول شبیه به یک اسب بالدار سفید رنگ بوده که جذاب و مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد. برای این تشک بادی در دو طرف گردن اسب دستگیره هایی به منظور حفظ تعادل و افزایش ایمنی کودک قرار داده شده است و نیز به منظور جابه جایی نیز می توان آن را به کار گرفت. وزن آن در حدود 2 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باسد و می توان آن را در کوچک ترین ابعاد ممکن جمع نموده و در مسافرت نیز همراه داشته باشید. برای تهیه این محصول زیبا و با کیفیت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 159 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان 3 تا 6 سال
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب کودک از سری تشک های بادی روی آب مناسب کودکان بوده که با طراحی فانتزی و رنگ هایی شاد و زیبا توانسته به یکی از محبوب ترین محصولات شرکت بست وی مبدل شود. این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده و از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید یکی از اولین مواردی که در حین خریداری محصولات مورد نیاز توجه افراد را به خود جلب می نماید شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. زیرا این مورد علاوه بر زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. طرح کلی این محصول شبیه به یک اسب پرنده می باشد که بدنه آن از  رنگ سفید و طلایی پوشیده شده است که از موارد قابل توجه این محصول می باشد. بر روی سطح این محصول که پشت اسب پرنده می باشد اندکی برآمدگی دایره شکل تعبیه شده که به منزله نشیمنگاه محصول، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در قسمت جلوی این نشیمنگاه بر روی گردن اسب دو عدد دستگیره در نظر گرفته شده که در حین استفاده، با نگه داشتن آن تعادل کودک به خوبی حفظ شده و نیز به منظور حمل و جابه جایی آسان می توان آن را به کار گرفت. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه این محصول آن را راه اندازی نمایید. 

 

جنس بدنه

 

پس از انتخاب نوع طراحی و رنگ محصول مورد نظر، توجه به جنس بدنه و کیفیت آن یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در خریداری محصولات بادی می بایست به آن توجه نمود. شرکت بست وی برای بدنه این محصول وینیل رنگی به کار گرفته است که از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید بر خوردار بوده و همچنین در حین استفاده دچار پوسیدگی نخواهد شد. اما این مقاومت و استحکام مانع از نرمی و راحتی محصول شده و در حین استفاده کوچکترین احساس نارضایتی به کودک شما دست نخواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر موارد حائز اهمیت در مورد محصولات تفریحی می توان به ابعاد و وزن مناسب اشاره نمود زیرا محصولی با حجم مناسب و وزن اندک را می توان به راحتی حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای طول 159 سانتی متر،عرض 109 سانتی متر و ارتفاع 136 سانتی متر بوده که دارای فضای مناسب و کافی به جهت استفاده کودکان می باشد. همچنین به دلیل مناسب بودن ابعاد، قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام می باشد. وزن آن نیر 1.8 کیلو گرم بوده که به سادگی و با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه قابل حمل و جابه جایی می باشد. و قادر است تا وزنی بالغ بر 60 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر این محصول زیبا می بایست از قرار دادن آن در مقابل حرارت بالا و اشیاء نوک تیز پرهیز نموده و وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن قرار ندهید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که در حین خریداری در اختیار شما قرار می گیرد آن را تعیین نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب کودک از سری محصولات تفریحی کودکان بوده که دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد که این امر موجب شده تا قابلیت استفاده در هر مکانی را دارا باشد. این تشک بادی دارای استحکام قابل قبولی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...