تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

intex 57563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها تشکی بسیار محبوب و دوست داشتنی برای کودکان به خصوص پسران می باشد که با توجه به طراحی شبیه به اژدها بسیار طرفدار پیدا کرده است . این تشک بادی روی آب ، با طراحی عروسکی خود همچون سر و گردن و همچنین باله های کناری ، جلوه بسیار واقعی تر و جذاب تری را پیدا کرده است . تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارد ، اما با توجه به اینکه توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است که در آب های کم عمق تری از آن ها استفاده شود تا اینچنین برای کودکان خطری ایجاد نشود .

با این وجود دو دستگیره در طرفین گردن عروسکی تشک بادی طرح اژدها قرار دارد که کودک می تواند با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و از افتادن و برهم خوردن تعدل جلوگیری کند . با توجه به پهن بودن تشک بادی البته این تشک در آب های تقریبا مواج نیز تعادل خوبی را حفظ خواهد کرد . از ویژگی های بسیار خوب این محصولات بادی می توان به امکان استفاده و به همراه داشتن آن ها در سفر ها اشاره کرد . زیرا حجم بسته بندی کم و وزن سبکی دارد .


رده سنی و راهنمای خرید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها : هر تشک بادی روی آبی دارای یک رده سنی خاصی است که بایستی در خرید های خود حتما به این موضوع توجه داشته باشید  . چه بسا فروشگاه تهران اینتکس نیز رده سنی محصولات را در داخل وبسایت و صفحه محصول درج کرده است که می توانید با مطالعه مشخصات هر محصول آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها مناسب برای سنین کودکان بالای 3 سال می باشد که به دلیل سایز کوچکی که دارد ، مناسب برای کودکان نیز می باشد .

همچنین کودکان تا سنین بالاتر نیز می توانند از محصول استفاده نمایند و تنها محدودیت آن تحمل وزن 60 کیلوگرمی می باشد که می توان گفت هر کودک با هر وزنی به سادگی و بدون مشکل می تواند از این تشک بادی روی اب استفاده کند . توجه داشته باشید که وزن بالا می تواند سبب برهم ریختن تعادل شما شود . همچنین توصیه بعدی این است که تشک های بادی روی آب و هر محصول بادی دیگر را از برند های معتبر خریداری کنید چرا که کیفیت ساخت برند های شناخته شده بسیار بالا خواهد بود .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

محصولات بادی را بایستی قبل از استفاده راه اندازی کنید که بسیار کار ساده ای است . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و هرچه راحت تر خود از پمپ های باد استفاده کنید که شرکت اینتکس نیز به همین منظور پمپ های بادی را طراحی کرده است که می توان به پمپ های باد دستی یا پدالی و حتی پمپ های باد برقی و شارژی اشاره کرد که شما می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید .

البته بایستی این مورد را در نظر بگیرید که پمپ های باد برقی نیاز به برق داشته و پمپ های باد دستی یا پدالی بدون نیاز به برق قابلیت پمپاژ باد را دارند . پمپ باد های دستی با توجه به سایزی که تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها دارد ، کاملا می تواند مناسب باشد .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

نکته ای که همواره بایستی به آن توجه داشته باشید ، آسیب پذیری تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها است که لازمه آن نیز نگهداری صحیح و استفاده درست از محصول است تا اینچنین بدنه این محصولات بادی دچار آسیب دیدگی نشود . شما می توانید سال های سال از این محصولات استفاده کنید بدون اینکه به خودی خود آسیب ببند . تنها توصیه هایی که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید ، عدم برخورد اجسام تیز یا برنده به بدنه می باشد و همچنین بهتر است که میزان باد تشک بادی به اندازه باشد .

  • تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 191 سانتی متر
  • تحمل وزن: 60 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc
  • ضخامت بدنه: 0.30 میلی متر
  • وزن : 1.56 کیلوگرم
  • رده سنی : +3 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 57563

تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها از محبوب ترین تولیدات برند اینتکس در سراسر دنیا می باشد که با ساختار بسیار متفاوت و جالب خود در میان کودکان بسیار پر طرفدار می باشد . این محصولات بادی که در دسته محصولات بادی تفریحی آبی قرار می گیرند ، شناور های بسیار عالی بر روی آب هستند که به واسطه ابعاد بزرگ خود و ساختار بادی که دارند می توانند وزن های بالایی را تحمل کرده و اینچنین وسیله های بسیار کاربردی برای بازی و تفریحات آبی به خصوص در کودکان شده است . البته تشک های بادی روی آب بزرگسال نیز طراحی شده است که برای سنین بزرگسال بوده و قادر به تحمل وزن های بالا نیز می باشند . در این بخش نیز فروشگاه اینتکس قصد دارد تا راهنمای خرید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها باشد و نقد و بررسی کاملی از محصول را به شما همراهان گرامی فروشگاه اینتکس ارائه دهد . 

طراحی و نحوه تولید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

شرکت اینتکس برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها از لایه های pvc استفاده کرده است که موادی پلاستیکی داشته که انعطاف پذیری خوب آن سبب شده است تا اینتکس از این مواد برای تولید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها استفاده کند . این محصول با خلاقیت بسیار عالی طراحان شاغل در شرکت اینتکس طراحی شده است که به واسطه ساختار عروسکی آن که شبیه به اژدها می باشد این محصول در نهایت با نام تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها به بازار عرضه شد . این طراحی بی نظیر که به صورت عروسکی طراحی شده است ، در کنار طراحی چاپی بر روی بدنه محصول ، جلوه واقعی تر و جذاب تری را به خود گرفته است . قسمت کف این محصول به صورت گرد و حلقه ای بوده که پهنای خوبی داشته و ضخامت آن نیز بالاست ، بنابراین در هنگام استفاده نیز به داخل آب فرو نمی رود . بخش های سر ، گردن و بال های بادی اژدها نیز برای زیبایی تشک بادی روی آب می باشد .

البته در بخش گردن عروسکی این محصول بادی ، دستگیره هایی در دو طرف قرار داده شده است که کودکان می توانند با گرفتن آن در صورت مواج بودن آب به خوبی تعادل خود را حفظ کنند . از ویژگی های دیگر که در طراحی تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها از آن استفاده شده است ، می توان به داشتن سطح برجسته و مواج تشک بادی روی آب اشاره کرد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، این طراحی بی نظیر می تواند علاوه بر جلوگیری از لغزنده بودن سطح تشک ، انعطاف پذیری خوبی را نیز به محصول ببخشد تا اینچنین کودکان در هنگام استفاده طولانی نیز اذیت نشوند و احساس راحتی داشته باشند .

ویژگی های جنس تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها از پی وی س یا همان وینیل ساخته شده است . این پلاستیک طبیعی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی در درون مواد اولیه خود ، سازگاری کامل را با محیط زیست و سلامت پوست داشته و به همین دلیل نیز به این جنس پلاستیک طبیعی منعطف گفته می شود . از ویژگی های بسیار عالی این جنس می توان به ضد آب بودن بدنه و عایق بودن در برابر نور و اشعه های آسیب رسان خورشیدی اشاره کرد . مقاومت در برابر سرما یا گرما و دیگر عوامل سبب شده است تا نه تنها برند اینتکس بلکه سایر برند های پر فروش دنیا نیز از pvc برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کنند .

توصیه های مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

اگرچه برای تولید تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها از مواد بسیار خوب و با کیفیتی استفاده شده است ، اما بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که بدنه محصولات بادی در برابر ضربه و برخورد اجسام تیز و برنده یا ساییدگی بدنه بر روی سطوح زبر و زمین های سنگی و ... می تواند سبب آسیب دیدن بدنه محصول شود که بایستی حتما با این نکته توجه داشته باشید و به خوبی از آن ها استفاده کنید و به کودکان نیز این موارد را متذکر شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...