تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری

bestway 42046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری از جدید ترین تشک های بادی روی آب و شناور های دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که با تغییراتی توسط بست وی در سال جدید از آن رونمایی شد . این تشک بادی روی آب در واقع از دو طرح برخوردار بوده که کودکان می توانند به صورت سلیقه ای آن ها را انتخاب و خریداری کنند . تشک بادی روی آبی که در تصویر مشاهده می کنید ، شبیه به تخته های موج سواری طراحی شده اند و به همین دلیل است که با عنوان تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری شناخته می شود . این محصولات جدید برند بست وی به خوبی می توانند تا وزن 45 کیلوگرمی را تحمل کنند ، به همین دلیل نیز برای این رده سنی کاملا مناسب می باشند . تشک های بادی روی آب می توانند تعادل بسیار خوبی را بر روی اب داشته باشند و حتی به کودکان اجازه دهند تا برای مدت زمان طولانی از تشک استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشند . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری می توان به داشتن دستگیره تعادل اشاره کنیم ، این دستگیره های تعادل به خوبی می توانند برای حفظ تعادل کودکان در مواقعی که آب مواج است ، کارایی داشته باشد . وزن کلی تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری تنها 400 گرم بوده و یکی از سبک ترین تشک های بادی روی آب فروشگاه اینتکس نیز می باشد . 

  • تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری
  • طول : 114 سانتی متر
  • عرض : 46  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 0.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای دستگیره برای حفظ تعادل
  • رده سنی سه تا ده سال
  • کد محصول : bestway 42046

تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری یک تشک زیبا ساخته شده در دو رنگ می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است . بست وی برای اینکه شما بتوانید در روش های مختلف از تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری استفاده کنید ، این تشک بادی روی آب را شبیه به تخته موج سواری کرده است تا بتوانید از آن به شکل های مختلف استفاده کرده و تفریح کنید . این یک وسیله بادی است و برای همین است که می تواند روی آب بماند . طراحی تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری در دو رنگ می تواند به صورت دلخواه کودکان سفارش داده شود . 

تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری برای استفاده کودکان ساخته شده است و برای همین ابعاد آن تقریبا کوچک تر از تشک بادی روی آبی است که برای بزرگسالان ساخته شده است . طول تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری 114 سانتی متر است و عرض آن همچنین 46 سانتی متر می باشد . برای همین کودکان به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب استفاده کنند و روی آن دراز بکشند . کودکان می توانند به پشت و یا رو به شکم بر روی تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری دراز بکشند . همچنین به دلیل اینکه آن ها وزن سبکتری دارند می توانند در صورت حفظ کردن تعادل خود ، بر روی تشک بادی ایستاده و موج سواری کنند . 

تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری برای کودکانی ساخته شده است که وزن آن ها 45 کیلوگرم باشد . و اگر وزن کودکان بیشتر از این مقدار باشد ، ممکن است که تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری به داخل آب فرو برود ، ولی به خوبی می تواند تا وزن گفته شده را تحمل کند . برای اینکه بهتر بدانید تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری برای کدام رده سنی مناسب است ، باید به شما اطلاه بدهیم که فروشگاه اینتکس و شرکت بست وی رده سنی تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری را کودکان 3 تا 10 سال انتخاب کرده و بهتر است که  به آن اهمیت داده و اگر سن کودک شما و یا وزن آن بیشتر است از دیگر تشک های بادی روی آب استفاده کنید 

وزن خود تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری بست وی 400 گرم است و اصلا وزن زیادی نیست ، برای همین کودکان راحت می توانند تشک بادی را با خود جابجا کنند . زمانی که تشک بسته بندی شده است ، حجم آن بسیار کوچک تر خواهد بود . بست وی برای اینکه بدنه تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری را تولید کند از پی وی سی استفاده کرده است . کودکان می توانند برای حفظ تعادل از دو دستگیره ای که بست وی بر روی بدنه تشک بادی روی آب کودک طرح تخته موج سواری قرار داده است ، استفاده کنند . دستگیره ها بسیار محکم هستند و کودکان می توانند بسیار راحت از آن استفاده کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...