تشک بادی روی آب کودک طرح جت اسکی

115543

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح جت اسکی محصولی زیبا و جذاب از شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده کودکان طراحی شده است . این محصول دارای رنگ قرمز و آبی بر روی بدنه بوده که برای اغلب کودکان جذاب به نظر می رسد و در قسمت جلویی آن طرح محبوب مرد عنکبوتی نقش بسته است که جذابیت محصول را تا حد چشمگیری افزایش می دهد . همچنین یک فرمان بادی برای آن تعبیه شده که تعادل کودک را به خوبی حفظ نموده و در حین جابه جایی نیز کارآمد خواهد بود . بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی درنظر گرفته شده است که از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . همچنین به منظور افزایش کیفیت آن قسمت زیرین محصول از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است . طراحی این محصول به گونه ای می باشد که می توان آن را در آب های آرام و استخر ها مورد استفاده قرار داد . وزن ان نیز اندک و در حدود 700 گرم بوده و قادر است وزنی بالغ بر 50 کیلو گرم را تحمل نماید . این محصول با استفاده از انواع پمپ های دستی و در کم ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود . برای تهیه تشک بادی کودک با طرح جت اسکی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و ان را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

 نوع کاناپه ای
 طول 200 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس بخش کناری وینیل رنگی
 جنس کف وینینل دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ _
 وزن 700 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب کودک طرح جت اسکی از سری محصولات تفریحی شرکت بست وی بوده که با طراحی جالب خود توانسته به یکی از محبوب ترین تشک های بادی روی آب کودک تبدیل شود . این محصول دارای رنگ هایی شاد و جذاب بر روی بدنه بوده و با توجه به طرح مرد عنکبوتی بر روی ان برای پسر ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از مهم ترین مواردی که در حین تهیه محصولات مورد نیاز کودکان می بایست به آن توجه نمود ، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول موردنظر می باشد . زیرا می بایست متناسب با روحیه و سلایق کودکان درنظر گرفته شود . همچنین این مورد بر کارایی محصول نیز تاثی بسزایی خواهد داشت. این تشک بادی روی اب شبیه به یک جت اسکی طراحی شده که طرحی نو و جذاب برای کودکان می باشد . بدنه این محصول به رنگ قرمز و آبی بوده و طرح مرد عنکبوتی بر روی آن نقش بسته است . در قسمت جلویی این محصول یک فرمان بادی تعبیه شده که با استفاده از آن کودک به خوبی تعادل خود را حفظ نموده و به منظور سهولت در امر جا به جایی نیز کاربرد خواهد داشت . قسمت زیرین این محصول دارای عرض بیشتری بوده که به نوعی جای پا محسوب شده و به راحتی کودک در حین استفاده کمک شایانی می نماید .

جنس بدنه

همانطور که می دانید از مهم ترین ویژگی های یک محصول مرغوب می توان به جنس و کیفیت بدنه آن اشاره نمود . زیرا این مورد طول عمر و کارایی محصول را مشخص خوامد نمود . شرکت بست وی بدنه این تشک بادی را از جنس وینیل رنگی تهیه نموده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا ، از مقاومت قابل قبولی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و در حین استفاده ایمنی کودک شما را حفظ می نماید . همچنین به منظور افزایش استحکام این تشک بادی ، قسمت زرین آن از جنس وینیل دولایه تعبیه شده که دارای ضخامتی مطلوب می باشد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت که می بایست مورد توجه قرار گیرد ، دارا بودن ابعاد مناسب و وزن اندک محصولات تفریحی می باشد . زیرا داشتن این ویژگی ها استفاده از محصول مورد نظر را آسان و لذت بخش می نماید . طول این محصول 130 سانتی متر و عرض آن 50 سانتی متر می باشد که از فضای کافی به منظور استفاده و تفریح کودک برخوردار بوده و نیز با توجه به حجم مناسب ان می توان آن را در استخر های کوچک نیز مورد استفاده قرار داد . وزن این محصول درحدود 700 گرم بوده که کودک شما به سادگی قادر به حمل و جا به جایی آن بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 50 کیلو گرم را تحمل نماید .   

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت درنظر گرفته شده برای محصولات ، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن موثر خواهد بود . به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت بسپارید .

جمع بندی

تشک بادی روی آب کودک طرح جت اسکی محصولی با طول عمر بالا و کیفیت و کارایی قابل توجهی بوده و کودک شما قادر به استفاده از آن به مدت طولانی خواهد بود . بدنه این محصول علاوه بر مقاومت بالا از نرمی و انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و کودک شما در حین استفاده هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نخواهد نمود. برای تهیه این محصول کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...