تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی

intex 57536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی از جدید ترین محصولات بادی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان برای تفریحات آبی طراحی و تولید شده است . تشک بادی روی آب ،همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده بر روی آب طراحی شده است که به واسطه ابعاد کوچک و نوع طراحی عروسکی که این تشک بادی دارد ، استفاده از آن برای کودکان مناسب می باشد . این محصول به واسطه طراحی که شبیه به شاتل فضایی دارد ، با این نام شناخته می شود که کودک می تواند در قسمت وسط شاتل نشسته و با دوستان خود به تفریح و بازی بپردازد .

این محصول قادر به تحمل وزن 40 کیلوگرمی می باشد که تنها محدودیت استفاده از آن نیز همین است . بر روی تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی یک تفنگ آبپاش نیز قرار دارد که با استفاده از آن کودکان می توانند با دوستان خود به جنگ پرداخته و مسابقه بدهند . این محصول بیشتر برای آب های کم عمق و ساکن همچون استخر ها و حوضچه های آب ، دریاچه های کوچک و سواحل کم عمق دریا مورد استفاده قرار می گیرد . البته در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول پر فروش اشنا خواهید شد .


در خرید تشک بادی روی آب به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

در این بخش که می توان گفت بخش ابتدایی مطلب است ، قصد داریم تا راهنمای خرید شما در زمینه محصولات بادی و تشک بادی روی آب باشیم تا بهتر بتوانید خرید خود را تکمیل کنید . در خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به موارد مهمی همچون رده سنی تشک بادی روی آب ، جنس محصول و ویژگی های مواد استفاده شده ، ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب ، آستانه تحمل وزن تشک بادی روی آب ، نحوه استفاده و مراقبت ، برند تولیدی آن و ... توجه داشته باشید که در این بخش و در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به این موارد گفته شده اشاره خواهیم کرد .

بهترین برند های تولیدی تشک بادی روی آب

برند های پرشماری هستند که در ساخت و تولید محصولات بادی فعالیت دارند که شاید در بررسی ها و تحقیقات خود ، به تعداد کمی از اسامی برند های تولیدی محصولات بادی بر خورده کرده باشید چرا که تولید و ساخت محصولات بادی نیاز به تخصص بسیار خوب و طراحی خوب را میطلبد که تنها چندی از شرکت ها توانسته اند تا تمامی پارامتر های استاندارد را رعایت کنند که در صدر این برند ها نام شرکت هایی همچون اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم به چشم می خورد که در میان این برند ها نیز دو شرکت اینتکس و بست وی از محبوبیت بسزایی برخوردار هستند که همواره محصولات بی نظیر و بسیار با دوام و البته زیبا را طراحی و تولید می کند . 

تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی نیز طراحی شده توسط شرکت اینتکس می باشد که یک برند آمریکایی به شمار می آید که خط تولید آن در کشور چین قرار داشته و یکی از با کیفیت ترین محصولات بادی را تولید و روانه بازار می کند . اینتکس همچنین با سابقه ترین شرکت فعال در این زمینه می باشد . از رقبای اصلی برند اینتکس می توان به بست وی اشاره کرد که با توجه به ویژگی های گفته شده ، فروشگاه تهران اینتکس نیز اغلب محصولات بادی خود را از این برند ها موجود کرده است .

چگونه محصول بادی آسیب دیده را تعمیر کنیم ؟

شاید تجربه استفاده از محصولات بادی را داشته باشید و یا قبل از خرید محصولات بادی به این فکر کنید که محصولات بادی قابل آسیب دیدن هستند و آیا در مواجه با این مشکل چگونه می توان محصول بادی آسیب دیده را تعمیر کرد ؟ شرکت اینتکس برای این موضوع نیز راه حلی قرار داده است که با ارائه برچسب های تعمیراتی مخصوص محصولات بادی می توانید در صورت بروز مشکل و ایجاد سوراخ یا پارگی های معمولی و کوچک که البته بیشترین نوع آسیب دیدگی ها نیز هستند ، به راحتی بخش سوراخ شده را با برچسب پوشش داده و مانع از خروج باد شوید . با این وجود شما می توانید سال های سال از تشک های بادی خود استفاده کنید ، بدون اینکع دچار مشکل شوید . 

خدمات پس از فروش تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی

فروشگاه تهران اینتکس محصولات بادی خود را با ضمانت سلامت و اصالت به فروش می رساند که می توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید . با این وجود فروشگاه اینتکس در کنار فروش محصولات بادی و لوازم جانبی آن ها ، تعمیرات تخصصی محصولات بادی را نیز ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید تعمیرات محصولات بادی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید .

  • تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی
  • طول: 117 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه از وینیل (pvc)
  • ضخامت بدنه: 0.30 میلی متر
  • ابعاد بسته بندی : 24×23×8 سانتی متر
  • مناسب سنین زیر 14 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • دارای تفنگ آبپاش همراه
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 57536

تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی از جذاب ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که با ساختاری کاملا متفاوت تولید و روانه بازار شده است . این تشک های بادی روی آب به صورت عروسکی طراحی شده اند که به واسطه طراحی بادی و داشتن محفظه های بادشونده در درون خود ، می توانند شناور های بسیار خوبی برای بازی و تفریحات آبی کودکان باشند . با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی دارد ، شرکت اینتکس استفاده از آن را برای کودکان سنین زیر 14 سال مناسب کرده است . در ادامه مطلب نیز شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصولات آشنا خواهیم کرد . 

طراحی و تولید تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی

طراحی و نحوه تولید تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی نیز به مانند هر محصول بادی دیگر شرکت اینتکس با طراحی کاملا متفاوت تولید شده است ، به همین دلیل است که بیشترین تنوع را نیز می توانید در محصولات بادی برند اینتکس مشاهده کنید . شرکت اینتکس تشک بادی روی آب فوق را به صورت شاتل فضایی طراحی کرده است که با توجه به سنین کودکان و علاقه آن ها به بازی های شاد و علاقه آن ها به فضا و هواپیما ، کاملا مورد علاقه آن ها خواهد بود . شرکت اینتکس این محصول را در دو رنگ آبی و قرمز طراحی کرده است که می توانید بر اساس علاقه کودکان خود ، یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید . از ویژگی های ساختاری این تشک بادی روی آب می توان به دو آبپاش قرار گرفته در بخش جلویی شاتل فضایی اشاره کرد که کودکان می توانند مخزن آن را با آب پر کرده و اینچنین بر روی آب به جنگ یکدیگر بروند . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب و ویژگی های آن

جنس بدنه تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی در همه بخش ها اعم از رویه و کف و حتی بال های شاتل از جنس pvc می باشد . پی وی سی یا وینیل یکی از بهترین مواد برای ساخت بدنه محصولات بادی می باشد ، این مواد که ضد حساسیت پوستی می باشد از مواد اولیه طبیعی و غیر شیمایی ساخته شده است و کاملا سازگار با محیط زیست می باشد . تشک های بادی روی آب بایستی ضدآب باشند و با توجه به ضدآب بودن لایه های پی وی سی ، اینتکس باز هم بهترین گزینه را برای ساخت محصولات بادی ضد آب خود ، استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم pvc انتخاب کرد . از سایر ویژگی های این جنس ، قابلیت تعمیر شدن آن می باشد که می توانید به  سادگی در صورت سوراخ شدن بدنه آن ها را با استفاده از برچسب تعمیراتی مخصوص تعمیر نمایید .

راه اندازی تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی

برای راه اندازی راحت تر و سریع تر شما نیاز به یک پمپ باد دارید ، بهترین پمپ بادی که می توانید برای راه اندازی تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی استفاده کنید ، پمپ های باد دستی و یا پدالی هستند که نیازی به برق نداشته و می توانید محصول را در کمترین زمان و بدون نیاز به برق راه اندازی کنید . همچنین قیمت خرید آن ها پایین تر بوده و به سادگی نیز حمل شده و می توانید در سفر ها نیز از آن استفاده کنید . اغلب پمپ های باد مخصوص محصولات بادی تفریحی ، دارای نازل های مختلفی هستند که می توانید با توجه به دریچه بادی که بر روی بدنه تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی قرار دارد تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید .

توصیه ها در مراقبت و استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی

توصیه می شود که از این محصولات بادی بر روی زمین یا همان خشکی استفاده نشود ، زیرا این محصولات برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند و در صورت استفاده بر روی زمین ممکن است آسیب ببینند . بایستی به این نکته توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب کودک طرح شاتل فضایی یک محصول بادی بوده و می تواند بر اثر برخورد با هر نوع شی نوک تیز و یا زبر و برنده آسیب ببیند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...