تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی

bestway 52291

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
920,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی یکی دیگر از محصولات شرکت بست وی می باشد که قطعا با توجه به دارا بودن چندین خصوصیت مهم یک کالای بی نظیر و یک وسیله بازی فوق العاده به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از این محصول شما می توانید به عنوان یک تشک بادی روی اب استفاده نموده و کودک خود را در بهترین شرایط ممکن بر روی ان قرار دهید. هم چنین دیگر خصوصیت خوب این محصول بهره مندی از فضایی برای پر کردن اب در داخل این محصول می باشد که می توانید از ان به عنوان یک سرسره و یک وسیله بازی مهیج برای کودکانتان استفاده کنید به گونه ای که می توانند با خیال راحت بر روی این محصول لیز خورده و یک تفریح مهیج را تجربه کنند. هم چنین این محصول دارای سطح مواج هم می باشد که بازی کردن با این وسیله را هیجان انگیز تر کرده و از اسیبهای احتمالی به کودک نیز جلوگیری می کند. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال می باشد.

 نوع تفریحی
 طول 147 سانتي متر
 عرض 50 سانتي متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.2 کیلوگرم
 شرکت سازندهبست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی

کودکان در زمان تفریحات ابی و هنگام رفتن به استخر برای حفظ ایمنی خود نیاز به تجهیزاتی استاندارد از جمله بازوبند شنا بادی ، حلقه شنا بادی ، تشک بادی روی آب کودک و.. دارند. به همین دلیل بوده کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی را برای کودکانه بالاتر از 6 سال طراحی و تولید کرده است. این تشک بادی دارای ظاخری کاملا زیبا و کودکانه بوده و قابل استفاده در تمامی اب های آرام می باشد. در این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای کسب یک تجربه متفاوت در خرید آنلاین توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری و ساختار تشک بادی روی آب

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و فانتزی بر اساس روحیات آن ها داشته و از طرفی این گروه از محصولات را لازم بوده بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده تا ایمنی و سلامت شما را حفظ کند. با رعایت این موارد تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی را برای فرزندان بالاتر از 6 سال شما توصیه کرده ایم. این محصول مستطیل شکل از طراحی ظاهری مشابه یک عروسک دریایی زیبا برخوردار بوده که متناسب با روحیات کودکانه انتخاب شده است. این عروس دریایی آبی شکل بوده و بخش بالای آن از نوع مات انتخاب شده و چهره این موجود در این بخش قرار دارد. بخش انتهای محصول در بخش کف مات بوده اما رویه آن از نوع شفاف می باشد. بر روی این رویه شفاف می توانید شاخک های زیبای عروس دریایی را ببینید. توجه داشته باشید فضای داخلی این تشک بادی روی آب دارای تزئینات رنگارنگ و براقی بوده که به زیبایی محصول می افزاید.

کیفیت و جنس بدنه تشک بادی روی آب

مهم ترین بخش برای عرضه محصولی با طول عمر بالا ، تولید آن محصول با جنس بدنه باداوم و مرغوب بوده تا بتوان رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم اورد. به همین دلیل بوده که این تشک بادی روی آب را با مواد اولیه از نوع پلاستیک وینیل تولید کرده اند. بخش بالایی محصول از نوع وینیل مات طرح دار و بخش انتهایی آن از نوع وینیل براق می باشد. کف محصول نیز از نوع وینیل مات دولایه بوده زیرا این بخش با سطح آب در تماس بوده و همواره تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. از این تشک بادی روی آب می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی ، تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر این تشک بادی روی آب نخواهد داشت.

راه اندازی و روش های مراقبت از تشک بادی روی آب

این محصول بادی نیز مانند سایر نمونه های دیگر در کمترین زمان ممکن برای استفاده فرزند شما اماده خواهد بود. توجه داشته باشید این محصول فاقد پمپ باد استاندارد بوده و لازم بوده قبل از استفاده یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس را تهیه کنید. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط مسطح باز نمایید. بر روی بدنه تشک بادی روی آب یک دریچه برای راه اندازی اسان طراحی شده که از این طریق و با استفاده از آن پمپ باد مخصوص محصول را باد کرده و در نهایت بر روی سطح آب قرار داده تا کودک به تفریح مشغول شود. توجه داشته باشید هرگز بر روی خشکی اجازه ندهید کودک بر روی محصول نشسته و یا وزن سنگینی به آن وارد کند. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن خودداری نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب کودک طرح عروس دریایی یکی از زیباترین و باداوم ترین تجهیزات تفریحات دریایی مخصوص کودکان بالاتر از 6 سال بوده که برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی داخل ایران مناسب می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه رسمی اینتکس این محصول را کاملا فابریک خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...