تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی

bestway 34153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی ساخته شده در سایز 97 در 74 سانتی متر که نشان از کوچک بودن تشک بادی روی آب دارد ، به همین دلیل نیز مشخص است که برای استفاده کودکان طراحی شده است . بست وی برای هر یک از تشک های بادی روی آب خود رده سنی مشخص کرده که نسبت به آن می توانید خرید تشک بادی روی آب را از فروشگاه اینتکس انجام دهید . تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی برای استفاده کودکان بالای 3 سال می باشد و تحمل وزنی که این تشک دارد 45 کیلوگرم بوده و شما می توانید با در نظر داشتن این محدودیت ، تشک بادی روی آب خود را انتخاب کنید . طراحی شبیه به ماشین پلیس این تشک بادی روی آب ، آن را بسیار جذاب کرده است و کودکان علاقه خاصی به استفاده از این تشک خواهند داشت . این تشک بادی روی آب از بدنه پی وی سی ساخته شده است و ویژگی بسیار خوب آن ، ضد آب بودن و ضد حساسیت بودنش می باشد که برای استفاده کودکان کاملا مناسب خواهد بود . وزن کلی تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی 600 گرم بوده که در صورت جمع کردن تشک بادی ابعادی بسیار کوچک را خواهد داشت . 

  • تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی
  • طول : 97 سانتی متر
  • عرض : 74  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 0.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رده سنی بالای سه سال
  • کد محصول : bestway 34153

تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی یک تشک و شناور بسیار دوست داشتنی برای استفاده بر روی آب است که شبیه به ماشین پلیس طراحی شده و برای استفاده کودکان می باشد تا آن برای بازی کردن بتوانند این تشک بادی روی آب که شبیه به ماشین پلیس است را بر روی آب قرار داده و سوار آن شوند . این تشک بادی برای کودکان بسیار جذاب است و شرکت بست وی برای اینکه کودک ها علاقه ای به وسیله های بچگانه دارند ، این تشک بادی را شبیه به ماشین مسابقه ای ساخته است . برای همین است که ابعاد آن کوچک تر از تشک بادی روی آب بزرگسال می باشد . این مدل یک مدل جدید و بسیار پر طرفدار است که بست وی آن را تولید کرده است و شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . 

تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی طول 97 سانتی متری و عرض 74 سانتی متری دارد که یک کودک به خوبی می تواند در وسط تشک بادی روی آب نشسته و بازی کند . این تشک بادی وزن خیلی زیادی ندارد و جابجایی آن راحت است ، شاید حتی خود کودکان هم بتوانند آن را جابجا کنند . تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی تنها 600 گرم دارد . ولی با این حال می تواند وزن کودکان را به خوبی تحمل کند که بست وی تحمل وزن تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس را 45 کیلوگرم در نظر گرفته است که راحت تمامی کودکان در این وزن می توانند از تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی استفاده کنند . 


رده سنی بالای سه سال می توانند از تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی استفاده کنند ، این سن را فروشگاه اینتکس مشخص کرده است و بهتر است که کودکان سنین پایین تر از تشک بادی روی آب استفاده نکنند تا آسیبی از بابت استفاده تشک بادی روی آب نبینند . برای ساختن تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی از پی وی سی استفاده شده است ، دقیقا جنسی که برای ساختن بیشتر محصولات بادی و تشک بادی روی آب استفاده می شود . دلیل اصلی کیفیت بسیار خوب تشک بادی روی آب هم استفاده از پی وی سی می باشد . 

این تشک بادی روی آب طرح ماشین پلیس دارای یک تکیه گاه شبیه به چراغ ماشین پلیس است که کودکان می توانند در هنگام بازی کردن به آن تکیه دهند و راحت تر از تشک بادی روی آب استفاده کنند . سمت جلوی تشک بادی روی آب هم جایی شبیه به جلوی شیشه ماشین طراحی شده است و رنگ شفافی دارد . شما می توانید تشک بادی روی آب کودک طرح ماشین پلیس بست وی را از طریق سایت فروشگاه و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . قیمت تشک بادی روی آب را همچنین می توانید به صورت تلفنی از فروشگاه بپرسید . این محصول اصلی است و با ضمانت تعمیر به فروش می رسد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...