تشک بادی روی آب گرد بزرگسال

AHLL-1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد بزرگسال یکی از بزرگترین و مهیج ترین تشک های بادی شناور برای استفاده در آب های آزاد و کم عمق مانند استخر ها بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این محصول دارای طراحی گرد بوده و از نشیمنگاه مواج با تکیه گاه گرد سرخود بهره مند می باشد. گفتنی است که نشیمنگاه و تیکه گاه این محصول به صورت مجزا توسط دریچه باد های مخصوص خود راه اندازی می شوند. همچنین این کالا به دلیل کیفیت و ضخامت بالای بدنه خود تحمل وزن بالایی را فراهم کرده و با توجه به ابعاد بزرگ می تواند تا 7 نفر را در خود جای دهد. همچنین دو دستگیره نیز به شکل سرخود روی بدنه برای حفظ تعادل بیشتر مصرف کننده تعبیه شده است. قسمت میانی این تشک روی آب نیز یک حفره طراحی شده تا امکان جای دادن پای مصرف کنندگان در آن فراهم باشد. با توجه به ویژگی های زیاد این محصول ، در بخش نقد و بررسی توضیحات مفصلی در رابطه با طراحی و نوع ساخت محصول ، جنس ، راهنمای استفاده و ... ارائه خواهیم کرد که می توانید آن را مطالعه کنید .

 نوع پشتی دار گرد
 قطر 259 سانتي متر
 ارتفاع 60 سانتي متر
 تحمل وزن 500 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ 
 نوع پمپ -
 وزن 11 کیلوگرم
 شرکت سازنده Airhead
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 قابل استفاده در آب های کم عمق
 دارای دستگیرهسرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب گرد بزرگسال یکی از بزرگترین تشک های طراحی شده توسط شرکت ایرهد می باشد که با مساحت زیاد خود می تواند تعداد زیادی از افراد را بر روی خود جای دهد . تشک های بادی از محصولات تفریحی ساخته شده به صورت بادی هستند که به واسطه این طراحی بی نظیر خود می توانید آن ها را در ابعاد و حجم های کوچک بسته بندی و نگهداری کرد . همچنین وزن آن ها بسیار کم بوده که جابجایی و حمل را آسان تر کرده است به همین دلیل می توانید محصولات خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . در ادامه با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با تشک بادی روی آب گرد بزرگسال خواهیم داشت ، شما را با ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب گرد بزرگسال

تشک بادی روی آب گرد بزرگسال به صورت گرد طراحی شده است که تصاویر مربوطه بیانگر این موضوع هستند . این تشک در واقع به صورت یک تشک حلقوی طراحی شده است که مرکز آن باز است ، از سوی دیگر کف تشک با یک لایه پوشیده شده است تا آب وارد تشک نشود . این فرو رفتگی در مرکز تشک بادی روی آب سبب شده است تا بتوانید به عنوان یک صندلی از تشک استفاده کرده و پاهای خود را پایین تر از نشیمنگاه قرار دهید . همچنین یک حلقه بادی دیگری به عنوان تکیه گاه به تشک پرس شده است که می تواند به عنوان پشتی نرم و راحت فضای ایده آل تر و بهتری را ایجاد کند .

بخشی از این تشک فاقد تکیه گاه است که آن هم به دلیل وارد شدن راحت تر به تشک اینگونه ایجاد شده است . در همان قسمت دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه قرار داده شده است که در صورت نیاز می توانید در داخل آب با گرفتن از آن استراحت کنید و یا از آن ها در جهت بالا رفتن و وارد شدن به تشک کمک بگیرید . قطر 259 سانتی متری تشک به همراه تحمل وزن 500 کیلوگرمی آن می تواند بستر را برای استفاده 7 نفر بزرگسال فراهم کند .

جنس تشک بادی روی آب گرد بزرگسال

شرکت ایر هد برای ساخت تشک بادی روی آب گرد بزرگسال از لایه های ضخیم pvc طرح چرم استفاده کرده است که این جنس یعنی پی وی سی از ویژگی های بسیاری همچون ضد آب بودن برخوردار است که به همین دلیل با استفاده از آن برای ساخت تشک بادی روی آب ، آسیبی به محصول وارد نخواهد شد . همچنین نور خورشید و اشعه های آسیب رسان و مخرب آن هم به تشک آسیب نرسانده و می توانید سال های سال بدون نگرانی از تشک بادی روی آب گرد بزرگسال استفاده نمایید .

راهنمای راه اندازی تشک بادی روی آب گرد بزرگسال

برای راه اندازی تشک بادی روی آب گرد بزرگسال نیاز است که در ابتدا محصول را از کارتن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، توجه داشته باشید که با پهن کردن تشک می تواند روند باد شدن را افزایش دهید . با توجه به ابعاد بزرگ تشک بادی روی آب گرد بزرگسال بهتر است که با استفاده از پمپ های باد نسبت به راه اندازی تشک اقدام نمایید . توجه داشته باشید که این تشک شامل چند محفظه است که بایستی تمامی آن ها را باد کنید .

توصیه های نگهداری تشک بادی روی آب گرد بزرگسال

قبل از خرید تشک بادی روی آب گرد بزرگسال بایستی این مورد را در نظر داشته باشید که تشک های بادی به دلیل طراحی بادی که دارند در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند و بایستی به درستی از آن ها استفاده کنید . این در حالی است که محصولات بادی به مانند تشک بادی روی آب گرد بزرگسال قابل تعمیر هستند اما بهتر است که با نگهداری و استفاده صحیح سال های سال از محصولات بادی خود استفاده کنید زیرا طول عمر تشک بادی روی آب گرد بزرگسال بسیار بالاست .

توصیه می شود که بیشتر از 500 کیلوگرم از تشک استفاده نکنند . بر روی خشکی از تشک استفاده نکرده و همچنین برای استفاده با لباس های نرم و راحت به تفریح بپردازید چرا که اجسام زبر و سگک ها و دکمه های فلزی در کفش ها و لباس ها می تواند به تشک بادی روی آب گرد بزرگسال آسیب وارد کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...