تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ بست وی

bestway 43195

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ بست وی از نمونه محصولات بادی محبوب برای سرگرمی و تفریحات آبی می باشد که بست وی برای شناور ماندن افراد بر روی آب جهت بازی و ریلکس کردن طراحی کرده است . این تشک بادی روی آب دارای ساختار گرد بوده و سطح آن به صورت کامفورت و مواج طراحی شده است به همین دلیل تشک بادی روی آب انعطاف بیشتری داشته و سطح لغزندگی کمتری دارد ، بدین ترتیب فرد می تواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند .

بدنه تشک بادی فوق از pvc رنگی ساخته شده است که طراحی رنگارنگ آن زیبایی محصول را دو چندان کرده است ، پی وی سی استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب فوق از ضخامت 0.32 میلی متری برخوردار است که نشان از ضخامت مطلوب و بالای آن دارد . pvc ها از بهترین مواد لاستیکی برای ساخت محصولات بادی می باشند چرا که کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد ، همچنین در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است ، به همین جهت شما می توانید از تشک بادی روی آب خود حتی در استخر های روباز استفاده کنید . امکان استراحت کردن و دراز کشیدن بر روی تشک حتی در سواحل نیز میسر است . شناور رنگارنگ فوق قادر است تا وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . فروشگاه اینتکس استفاده از محصول را برای سنین بالای 14 سال مناسب دانسته است .

 نوع گرد
 طول 188 سانتي متر
 عرض 188 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC رنگی ضخیم
 جنس رویه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 پمپ 
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 طراحی رویه مواج
 دارای طناب در اطراف تشک
 ضخامت لایه ها 0.32میلی متر
 ابعاد بسته بندی: 30*30*10 سانتی متر
 اقلام همراه برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ بست وی

تشک های بادی روی آب معمولا انواع مختلفی دارند. در این سال ها شرکت ها در راستای تنوع و جذابیت های این محصولات سعی کرده اند تا ظاهر های متنوعی را جهت تولید این کالا ها در نظر بگیرند. همین امر نیز سبب شده تا شما بتوانید در هنگام خرید قدرت بالایی را در اختیار داشته باشید و یک تنوع بی نظیر را پیش روی خود مشاهده نمایید. یکی از محصولاتی که به تازگی تولید گردیده و ظاهری خاص و گرد را هم دارا می باشد تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ بست وی است که هم از نظر نوع طراحی صورت گرفته روی این محصول و هم از نظر قیمت و کیفیت توانسته در رقابت با سایر رقبا پیشتازی کند. همین عامل باعث شده تا ما این مقاله را به بررسی این محصول اختصاص داده و سعی کنیم تا جزئیات این محصول را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده این کالا را سفارش دهید...

اولین بخش از این محصول که قطعا نکته ای بسیار مهم هم به شمار می رود بحث چگونگی طراحی و ساختار این محصول می باشد که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود جای دهید. این کالا با ظاهر و ساختاری کاملا گرد و یکدست به بازار عرضه شده است که همین عامل نیز از خصوصیاتی که سبب شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند در شرایط گوناگون از این محصول استفاده کند. این ساختار گرد قطعا فضای مناسبی را در اختیار شما قرار داده است که می توانید از تمام نقاط موجود در مرکز این محصول استفاده کرده و به استراحت و تفریح بر روی آب بپردازید.

دیگر ویژگی این محصول بحث طراحی صورت گرفته بر روی این کالاست به این صورت که شما می توانید نقش و نگار های مختلفی را با رنگ های شاد و گوناگون بر روی این محصول مشاهده نمایید. در واقع باید عنوان کنیم که این طرح ها به صورت کاملا گرافیکی و خاص و به هم پیوسته فضای کلی این محصول را شکل داده اند که شما قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر یک محصول زیبا و جذاب را در اختیار داشته باشید. شاید به جرات بتوان عنوان کرد که اکثر رنگ های شاد بر روی این محصول موجود هستند و فضای اصلی این تشک روی آب را شکل داده اند که از این حیث یک محصول کم رقیب به شمار خواهد رفت.

این محصول یک ویژگی فوق العاده دیگری که دارا می باشد بحث بهره مندی از طناب نجات در کنار این کالاست که دور تا دور این تشک بادی روی آب را فرا گرفته است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد طناب نجات متصل به بدنه این محصول وجود دارد که به صورت کلی فضای این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده است که از مزیت های ایمن بودن این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار این نکته باید به بهره مندی از فضای گرد و شیار دار مرکزی این محصول هم اشاره کنیم که باعث می شود تا فرد در هر نقطه از این محصول که قرار بگیرد نرمی و راحتی را احساس کرده و بتواند با خیال راحت یک تشک بادی روی آب نرم را دارا باشد.

دیگر خصوصیت این محصول بحث بهره مندی از وزن 3 کیلو گرمی این محصول است که سبب شده تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر این محصول را جا به جا کرده و از ان در فضای مد نظر خود استفاده کنید. هم چنین این کالا برای سنین بالای 14 سال پیشنهاد می شود و بر روی کاتالوگ این محصول می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفر با حداکثر وزن 90 کیلو گرم مناسب و ایده ال خواهد بود. با توجه به این شرایط اگر شما هم جزو افرادی هستید که از نظر ظاهری تشک بادی روی آب گرد رنگارنگ بست وی را یک محصول زیبا و جذاب می دانید و از کیفیت این محصول هم اطمینان حاصل کرده اید ، پیشنهاد می کنیم جهت خرید این کالا از طریق نمایندگی محصولات بادی هم اکنون اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...